2025-10-16, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Du hävdar att det blir en dom av detta?
Du kommer bli besviken.

Vad kommer jag att bli besviken på?

Och vad grundar du det på?

Menar du Sveriges genom tiderna största förtalsmål?

Motivera.
Citera
2025-10-16, 17:18
Medlem
Varför tror ni att Linnea strukit över att hon blivit delgiven i print nr 2 som va redigerad, jo för att det ska se ut som att d är smaskigare än vad det är.

Jag har en tanke och innan ni hoppar högt och sliter ert hår ni tre så är det EN PERSONLIG TANKE.
KFM gjorde en skuldindrivning igår för att han inte kommer vara hemma på ett tag efter imorgon.
Citera
2025-10-16, 17:19
Medlem
Varför tror ni att Linnea strukit över att hon enbart blivit delgiven i print nr 2 som va redigerad, jo för att det ska se ut som att d är smaskigare än vad det är.

Jag har en tanke och innan ni hoppar högt och sliter ert hår ni tre så är det EN PERSONLIG TANKE.
KFM gjorde en skuldindrivning igår för att han inte kommer vara hemma på ett tag efter imorgon.
Citera
2025-10-16, 17:20
Medlem
Citat:
Allt gäller bara åt ett håll det är väl det enda vi lärt oss om dessa människor

Det är verkligen så.
När det har kommit med bevis på konversationer från Jocke eller Anjo då är dom fejk men med Linnea stämmer allt.
Och när någon delat med sig om något från en Fup då blir det ett jäkla liv men sen kan man sitta i Anjo tråden och skriva att man tagit del av saker man vet hur många sidor som gäller eller att någon har legat med någon från soc som berättar saker om Julia.

Jag tycker att man ska anmäla hot och det ska utredas säger inget om det så behöver inte folk bli upprörda.
Citera
2025-10-16, 17:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Visserligen men jag tror inte Jocke fått sitt ex från en kanslist.
Nej, det tror inte jag heller. Däremot tror jag att hon tyvärr kommer slippa ta ansvar för hur hon spridit uppgifter.
Citera
2025-10-16, 17:21
Medlem
Citat:
Vad kommer jag att bli besviken på?

Och vad grundar du det på?

Menar du Sveriges genom tiderna största förtalsmål?

Motivera.

Att Det blir en dom på Linneas mottagna hot.
Och ni tror fortfarande att en dom för förtal kommer förändra ngt och påverka Anjo nämnvärt.
Citera
2025-10-16, 17:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Absolut inte och det är inte Jonna eller Lisen heller för dom är inga tanter och har lite smartare hjärnor än att göra en sån här grej.

Tanter, kärringar, damer, kvinnor.

Spelar väl ingen roll, hotet är det väsentliga.
Citera
2025-10-16, 17:23
Avstängd
Citat:
Nope
Ditt off topic är inte mitt off topic och du bestämmer inte premisserna

Flashback gör det och inte jag!
Citera
2025-10-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ingen har tagit del av den förundersökningen eftersom den inte är klar.

Men hur vet folk så mycket vad som finns med där i utredningen? både i Rask & Anjos tråd har det skrivits om det.
Citera
2025-10-16, 17:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är verkligen så.
När det har kommit med bevis på konversationer från Jocke eller Anjo då är dom fejk men med Linnea stämmer allt.
Och när någon delat med sig om något från en Fup då blir det ett jäkla liv men sen kan man sitta i Anjo tråden och skriva att man tagit del av saker man vet hur många sidor som gäller eller att någon har legat med någon från soc som berättar saker om Julia.

Jag tycker att man ska anmäla hot och det ska utredas säger inget om det så behöver inte folk bli upprörda.

Man kan få reda på saker på andra sätt.

Vad sägs om 500 tillfällen av grovt förtal?
Citera
2025-10-16, 17:27
Medlem
Citat:
Tanter, kärringar, damer, kvinnor.

Spelar väl ingen roll, hotet är det väsentliga.

Jag har hela tiden sagt att det är bra att L anmält och det utreds men när palla i flera inlägg använder ordet tant då tänker jag på en äldre dam.
Citera
2025-10-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
På med cykelhjälmen och starta permobilen.

Allvarligt hundtjeja eller påg. Alla dina selektiva åsikter åt sidan.

Erkänn att du också anser det är oacceptabelt att Linnea hotats av den dära fruktansvärt läskiga trebarnsmamman.

Styrkekramar till Linnea, handhjärta och så vidare.

Kör en fin bil så cykelhjälm behövs inte.
Har jag inte sagt, att hot skulle vara ok överlag. Bevis på det.

Finns dock bevis på att Chrippa försöker påverka vittnen, vilket åklagaren ser grovt på.
Och du tror väl sällan på att det handlar om snälla ord/handlingar som åklagaren syftar på??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in