2025-10-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Du klarade alltså inte ens av att skriva folk som pratar om att döda varandra över åsikter är töntar?

Nick får väl f-n tycka vad han vill. Bra att han vill prata och inte slåss.
Ok. Det är dumt att vilja döda människor.
Citera
2025-10-16, 16:28
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Drag är underhållning och transvestiter gör det dem gör av personliga skäl, ofta bara för att det helt enkelt känns bra. De två är inte relaterade och ingen handlar om att förstärka stereotyper eller att förnedra kvinnor.

OK så det är inte män som älskar män som använder de absolut värsta stereotyperna för kvinnor för sina personliga skäl som känns bra?

Är de OK att de håller sig någon annanstans än inne på tjejdass då med sina personliga skäl?

Det är sånt man vill ha svar på från Nicks håll för att ta ett exempel.
Citera
2025-10-16, 16:33
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ok. Det är dumt att vilja döda människor.

Tack. Då är vi på helt samma sida. Vill han prata på riktigt om de här sakerna så kommer han bli korrigerad av akademikerna.

Men han ska få säga vad han tycker utan att bli hotad och han ska få bilda sig sin egen uppfattning. Det är en tvåfilig väg, vägrar han lyssna har han förlorat så det är bara att hålla honom mot den standard han satt upp.

Charlie Kirk lyssnade och älskade debatten och hur han lärde känna folk genom den vad man än tycker om hans åsikter.

Det är ett bättre samhälle än där folk dödar varandra över ord imho.
Citera
2025-10-16, 16:36
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
OK så det är inte män som älskar män som använder de absolut värsta stereotyperna för kvinnor för sina personliga skäl som känns bra?

Är de OK att de håller sig någon annanstans än inne på tjejdass då med sina personliga skäl?

Det är sånt man vill ha svar på från Nicks håll för att ta ett exempel.
Jag antar att Nicks debatt skedde med utgångspunkt i något rykte om att Facebook tillåter 57 kön när man går med där och att det på något sätt reflekterar en vänstervridning hos Meta och genom att Mark Zuckerberg är jude så är det en del av en global judisk konspiration eller något.

Vid det här laget har ursprunget till ryktet glömts bort. Istället pratar man om Woke och försöker göra det till ett skrämmande begrepp som man sedan kan anklaga och angripa.
Citera
2025-10-16, 16:39
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Jag antar att Nicks debatt skedde med utgångspunkt i något rykte om att Facebook tillåter 57 kön när man går med där och att det på något sätt reflekterar en vänstervridning hos Meta och genom att Mark Zuckerberg är jude så är det en del av en global judisk konspiration eller något.

Vid det här laget har ursprunget till ryktet glömts bort. Istället pratar man om Woke och försöker göra det till ett skrämmande begrepp som man sedan kan anklaga och angripa.

Mmm. Men nu glider du, för snutarna uppe i ditt huvud säger att du får inte ifrågasätta öppet kvinnoförakt från folk som har personliga skäl att befinna sig med sin kuk inne på tjejdass.
Citera
2025-10-16, 16:50
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Mmm. Men nu glider du, för snutarna uppe i ditt huvud säger att du får inte ifrågasätta öppet kvinnoförakt från folk som har personliga skäl att befinna sig med sin kuk inne på tjejdass.
Jag vet inte om jag glider från ämnet, men det är inte avsiktligt.

I debatten kallas transsexuella ibland för transvestiter, vilket är felaktigt. De personliga skälen till att män ibland vill vara feminina tar sig uttryck i sammanhang där kränkning eller förnedring av kvinnor inte är tanken. Det sker för det mesta i stunder utan annat sällskap som något som för tillfället känns bra, i alla fall för min egen del.

Vad transsexuella har för avsikter är individuellt, jag kan inte tala för dem.
Citera
2025-10-16, 16:53
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Jag vet inte om jag glider från ämnet, men det är inte avsiktligt.

I debatten kallas transsexuella ibland för transvestiter, vilket är felaktigt. De personliga skälen till att män ibland vill vara feminina tar sig uttryck i sammanhang där kränkning eller förnedring av kvinnor inte är tanken. Det sker för det mesta i stunder utan annat sällskap som något som för tillfället känns bra, i alla fall för min egen del.

Vad transsexuella har för avsikter är individuellt, jag kan inte tala för dem.

Jag är på det klara med att man inte blir en kvinna bara för att man har långt hår och sminkar sig.

Och då säger jag att din typ av transa hör hemma på killtoan. Är det något som helst problem med det?
Citera
2025-10-16, 16:56
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Jag är på det klara med att man inte blir en kvinna bara för att man har långt hår och sminkar sig.

Och då säger jag att din typ av transa hör hemma på killtoan. Är det något som helst problem med det?
Min typ? Som man hör jag vid behov hemma på killtoan, även i utklätt tillstånd. Har alltid gjort och kommer alltid att göra.
Citera
2025-10-16, 17:00
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Min typ? Som man hör jag vid behov hemma på killtoan, även i utklätt tillstånd. Har alltid gjort och kommer alltid att göra.

Ja "transa" kan ju betyda både transsexuell och transvestit.

Ah då så. Då var det inga problem alls med dig i de här sammanhangen. Jag byter gärna kläd- och sminktips osv i övrigt och kommer aldrig tycka att du är konstig.

Du ser, det var inte svårt alls det här att reda upp den här j-vla röran. Inte behövde vi bli otrevliga heller.

Tack för ett meningsfullt utbyte. AbortRetryIgnore.
Citera
2025-10-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Om du inte var ett totalt obildat mongo skulle du veta att en ganska stor andel bäbisar inte går att könsbestämma.
Intersex är alltså något medfött precis som din mongohjärna.

Men din sopa! "Stor andel bäbisar"? Gå tillbaks till ditt LSS-boende din efterblivna clown. Hur känns det att vara så fruktansvärt svagbegåvad? Förstår att din mamma lurat i dig detta för att du grät dig till sömns varje dag över att ingen tyckte om dig i skolan, men snälla, det är bara en fantasi för att du ska må bättre!

1 på 1500 "bäbisar". Närmare bestämt 0.0666666666667 %

Jättestor andel hörru!

Ni kromosomavvikare är inte så vanliga som din mamma vill få dig att tro

https://ki.se/forskning/popularveten...satta-personer
Senast redigerad av HardOutHere4APimp 2025-10-16 kl. 17:14.
Citera
2025-10-16, 17:12
Medlem
RobertoSavianos avatar
Gillar Nick, men han är ingen Charlie Kirk. Nick är mer en provokatör som inte alls är bra på att argumentera, vara påläst och retorik. Kommer bara bli parodiskt
Citera
2025-10-16, 17:25
Medlem
Kan inte den där högerextrema araben ta och skaffa sig ett riktigt jobb eller åka hem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in