2025-10-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Hotet kom från en kvinna.

Den som stalkar nätterna igenom och inte orkar gå upp på morgonen är en man.

Bevis på det, annars är det ngt du definitivt inte ska gå ut med som sanning.
Och sen ska det oxå läggas ut vad paret själva skrivit om narrativet ska bli rätt OM det nu skulle vara sant. Vilket är 0% chans förutom svar på skit möjligtvis.
Citera
2025-10-16, 16:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Polisen bedömde det inte som grovt men du vet ju bättre så klart.

Vi får väl se under utredningens gång. Brottsrubriceringen kan ju ändras.

Är den kvinnan med i hatdrevet så kan det bli besvärligt för henne.
Citera
2025-10-16, 16:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, hon skrev att "vi får se om det blir olaga hot eller stämpling till misshandel"

Eftersom ingen vet vad som skrivits så är det väl svårt att ha åsikter om det.

Aha så var det ja
Citera
2025-10-16, 16:21
Medlem
Citat:
Nej, det gjorde jag inte. Du får nog läsa inlägget en gång till - för du har uppenbarligen inte förstått vad som står i det.

Jadu, inget om att dom skulle va skilda eller har relationsproblem.
Men selektivt som sagt..
Och din agenda är att smutskasta
Citera
2025-10-16, 16:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det Linnea skrivit

”Det är under all kritik att man leker skenhelig på internet men bakom kulisserna skriver man att [b]jag ska andas genom sugrör när man e färdig med mig.”
Eller att jag är en hora.

Att ska bli misshandlad. Jag har ALLT. Polisen har ALLT.

& till er det gäller. Tänk efter nu riktigt noga vem av era polare som har snackat 🦢 är det inte era egna ord? Hmmm”

Ska vi gå igenom allt på en lajv kanske? Färdigdaltat nu.

& jag bryr mig inte om ingen tror mig. Polisen har tagit det på allvar och personerna som gjort detta mot mig vet vad dom har gjort. Det är viktigast för mig.

Dax att börja använda Hjärnkontoret nu. ”

Är kvinnan som hotat en av de som drevar så kan det bli besvärligt för henne.
Citera
2025-10-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det har du rätt i. Men det stycket handlade om hennes stalker. Jag antog det var Jocke eftersom han trakasserat henne förut och har ringt dit myndigheter flera gånger innan och hans barn var hemma från skolan samma dag som anmälan gjordes.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-och-ekonomin

Du antog som vanligt. Händelsen han pratar om i intervjun var inte i måndags. Så hur vet du att hans barn var hemma från skolan?
Citera
2025-10-16, 16:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja tror på Anjo. Det är bara fokusförflyttning.
Dom är nödiga inför morgondagen
När det gäller dom 2 tror jag inte på någonting.
Det har inget med Lisen och Jonna att göra iaf.

Säg inte det.

Polisen har fått alla bevis och tar det på allvar. Förundersökning är inledd så vi får se vad som händer.
Citera
2025-10-16, 16:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vet du att det inte ska väckas? jag blir allmänt förvirrad av allt som händer kring dessa människor 😅

Jag hade kontakt med Jocke, han skrev att åtal kan väckas mot Anjo och Rask isåfall. Men det går inte att jämföra med C’s 14 grova ekobrott. Förtal är sånt piss brott + att om det går till åtal så avhandlas det en förmiddag. Medan C’s rättegång håller på i 8 dagar.
Citera
2025-10-16, 16:26
Avstängd
Citat:
Det är nog tveklöst ett ja på den frågan.

Hoppas rätten ger Julia bannor för detta.

Och så påstår folk att Julia blivit ansvarsfull. Hon pissar ju på rättsväsendet.
Citera
2025-10-16, 16:27
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Du antog som vanligt. Händelsen han pratar om i intervjun var inte i måndags. Så hur vet du att hans barn var hemma från skolan?
När var pressdagen om inte samma dag pressen håller intervjuer med produktionen och publicerar dom? Skickar skribenterna utkast till chefsredaktören med snigelpost?

Hur som helst, Linneas stalker låter barnen stanna hemma för att han nätstalkar om nätterna.

Öppen låda
Vem är den mystika mannen? Hur många män är besatta av Linnea egentligen? Man kan snart inte räkna dom på alla sina fingrar.

Tre är youtubers, en är blonderad socialbidragstagare med svart extraknäck, en stryker runt lägenheten och meddelar flashback vad paret gör, en är (cliff hanger) som kör (cliff hanger).

Arma tös. Och att hon dras med en hel drös svartsjuka och gränslösa, stundtals farliga mammisar. Tur hon är fit nog att blåsa omkull soffpotatisar.

Detta börjar likna en följetong i Allers.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-16 kl. 16:39.
Citera
2025-10-16, 16:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Du glömde såklart det första där det stod att ekonomin och kärlekslivet är på topp.
Kallas selektivt.

Ja, här kritiserar vi inte rent generellt utan ifrågasätter saker som kan ifrågasättas.
Citera
2025-10-16, 16:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Varför skrev du att åtal inte kommer att väckas mot andra sidan?

Varför trakasserar du Linnea?

För det kommer inte väckas? Om det gör det så avhandlas det en förmiddag. Trakasserar inte henne skrev bara sanningen till henne för det här går inte att jämföra med C’s 14 grova ekobrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in