Vet inte om detta redan lagts upp orkar inte läsa ikapp.
Men återigen har mongona kommit på att det ser inte lika saftigt om "hon har blivit delgiven" "hot"så nu har en ny print lagts upp där även det är överstrykit,.
Hon har alltså blivit delgivning en print av ngn annan, inte blivit utsatt för fysiskt våld, via samtal el direkt meddelande till sig själv.
”Det är under all kritik att man leker skenhelig på internet men bakom kulisserna skriver man att jag ska andas genom sugrör när man e färdig med mig.
Eller att jag är en hora.
Att ska bli misshandlad. Jag har ALLT. Polisen har ALLT.
& till er det gäller. Tänk efter nu riktigt noga vem av era polare som har snackat 🦢 är det inte era egna ord? Hmmm
Ska vi gå igenom allt på en lajv kanske? Färdigdaltat nu.
& jag bryr mig inte om ingen tror mig. Polisen har tagit det på allvar och personerna som gjort detta mot mig vet vad dom har gjort. Det är viktigast för mig.
Dax att börja använda Hjärnkontoret nu. ”
Senast redigerad av Pallal 2025-10-16 kl. 16:23.
Och
”Det är under all kritik att man leker skenhelig på internet men bakom kulisserna skriver man att jag ska andas genom sugrör när man e färdig med mig.”
Men det är helt ok för mongot själv att hota ngn annan med att hugga den personen i halsen och att hon kommer slå sönder en person. Hennes egna ord i inspelningar.
Jag följer inte dessa människor slaviskt och tråden är lång.. kan någon sammanfatta varför de slutat posta? Så otroligt märkligt från människor som lever och andas endast för sociala medier.
Ja tror på Anjo. Det är bara fokusförflyttning.
Dom är nödiga inför morgondagen
När det gäller dom 2 tror jag inte på någonting.
Det har inget med Lisen och Jonna att göra iaf.
Men det är helt ok för mongot själv att hota ngn annan med att hugga den personen i halsen och att hon kommer slå sönder en person. Hennes egna ord i inspelningar.
Hon har inte hotat någon med det.
Hon hade ett privat samtal som olovligen spelades in och skickades vidare till andra.
Den som spelade in begick en olaglig handling - inte hon som uttalade en frustration som aldrig var avsedd att nå fram och skrämma någon.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!