2025-10-16, 15:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Det var väl L som skrev att det var stämpling? 🫠 Verkar ju inte vara det då det står olaga hot.

Förövrigt, jag skrev till L att åtal inte kommer väckas mot ”andra sidan” och hon screena det givetvis 😂
Nej, hon skrev att "vi får se om det blir olaga hot eller stämpling till misshandel"

Eftersom ingen vet vad som skrivits så är det väl svårt att ha åsikter om det.
Citera
2025-10-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det visar - återigen - att Pallal är den skribent i tråden som har allra minst trovärdighet.

Ja det blir verkligen så och när man skriver på det där sättet så kan det lätt bli en trådsanning samt att folk ska tro att det Jonna eller Lisen som ligger bakom det.
Citera
2025-10-16, 15:55
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Pallal skrev att det var ett grovt olovligt hot. Varför ljuger användaren?
Läs vad galna tanten skrivit till henne och gör din bedömning.

Det låter som hot om grov misshandel eller tortyr. Trebarnsmamman skriver att Linnea kommer behöver andas genom ett sugrör när hon är klar med Linnea.

Med sugrör kan trebarnsmamman bara m na respirator, ”breath through a tube” eller att Linnea ska få munnen förseglad och ett rör nedstucket i halsen. Tortyr.
Citera
2025-10-16, 15:57
Medlem
GammelSkrackens avatar
Är väl klart att hinken får andas genom ett sugrör, kolla bara på hur hennes läppar ser ut
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Pallal skrev att det var ett grovt olovligt hot. Varför ljuger användaren?

Ja det kan man fråga sig om man kollar gårdagens inlägg och nattens så blir jäkligt knepigt att förstå vad som är sant och inte eller är det bara en önskan att det ska vara så?
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det har du rätt i. Men det stycket handlade om hennes stalker. Jag antog det var Jocke eftersom han trakasserat henne förut och har ringt dit myndigheter flera gånger innan och hans barn var hemma från skolan samma dag som anmälan gjordes.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-och-ekonomin
"Vi ska gifta om oss" hö hö
Är de skilda eller ...?

Annars heter det att man "förnyar sina löften" ...
Citera
2025-10-16, 15:58
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det blir verkligen så och när man skriver på det där sättet så kan det lätt bli en trådsanning samt att folk ska tro att det Jonna eller Lisen som ligger bakom det.
Det var 111-111 som skrev det. Ta era problem med hens trådsanningar med hen istället. Kundservice är stängt nu.
Citera
2025-10-16, 15:59
Medlem
Jag litar mer på den källan än en kappvändarpundarens pizzabild 😂

Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du var med och spred ryktet om att Jacke och Sofia flyttat isär.

Var fick du information ifrån?

Nu vet du iaf ar du inte kan lita på den källan.
Citera
2025-10-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Garanterat Chrippa som kommit på att det eventuellt klassas som ”stämpling till misshandel”

Så kan det absolut vara.
Citera
2025-10-16, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Linnea skrev ”får se om det blir olaga hot eller stämpling till misshandel”, på snap igår.

Och så skrev hon typ: ”Sjukanmäla sitt barn, för att man inte kan låta bli att stalka mig”.

Då vad jag inte helt ute och cyklade 😅
Men det blir väl bra att det utreds.
Citera
2025-10-16, 16:01
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jaha jag tyckte det var frågan om stämpling och grovt brott igår när det snackades om det och Palla har skrivit att det är ett grovt brott flera ggr lät som personerna hade varit på plats hos Linnea.

Men bra att det utreds hot är aldrig okej men jag tror absolut inte att det är Jonna eller Lisen.

Det lät inte så på mig.
Citera
2025-10-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Läs vad galna tanten skrivit till henne och gör din bedömning.

Det låter som hot om grov misshandel eller tortyr. Trebarnsmamman skriver att Linnea kommer behöver andas genom ett sugrör när hon är klar med Linnea.

Med sugrör kan trebarnsmamman bara m na respirator, ”breath through a tube” eller att Linnea ska få munnen förseglad och ett rör nedstucket i halsen. Tortyr.

Polisen bedömde det inte som grovt men du vet ju bättre så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in