2025-10-15, 19:10
Medlem
dafyddsnows avatar
Tror jag hamnat mitt i nån form av lurendrejeri/konspiration/content-handels-ring/härva eller vad man nu sketans ska kalla det.

Är väl lite dum och naiv eller nått, men började med att man får massa uppenbara scammers som ville ha apple gift cards och så vidare, för videos och annat som dom antaglingen laddat hem från nån OF-leaks sida.

Men det finns ju dom som verkar lite mer legit. Eller det är väl fel ord, men dom gör lite mer för att verka riktiga. Och ja, jag testa att skicka lite pengar till "kompisens" Revolut, och fick lite justa videos tillbaka. Gött runk!

Men grejjen är, att efter att ha gjort det har jag fått en massa nya som frågar om jag vill köpa av dom. Och jag blir bara så nyfiken på vilka som är bakom, hur det ligger till på riktigt. Än så länge verkar det vara två grupper, för jag får två olika Revolut konton jag ska skicka till. Kollat upp dom namnen på Ratsit och sånt. Hittade adresser och mobilnummer. Lite spännande ju! Vågade inte ringa dock!

Några har även OF sidor med andra namn. Och när jag väl börjar chatta där med en av dem visste hon inget om något IG konto som dom hade för att sälja saker! Red-flag!?

En del har väldigt liknande dygnsrytm eller vad man ska säga. Ny inlägg kommer ofta samtidigt från tre-fyra av kontona. Två OF konton jag börja följa (gratis) skickar ut nya saker exakt samma minut typ. Red-Flag!

Sen har det hänt att jag chattat med en av dem om nått, som ett annat konto sen tar upp också! Red-flag det med.

Är bara så grymt nyfiken! Vid det här laget bryr jag mig inte riktigt om jag blivit grundlurad eller inte liksom! Jag vill bara veta om hen jag sextat med är kvinnan i Stockholm eller nån fet indier. Hen har grymt bra fantasi när det kommer till sex vilket som liksom!

Nån som vet mer? Självklart säger inte kvinnorna nått riktigt.
Citera
2025-10-15, 20:09
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Du sexchattar med män som blåser dig, punkt slut. "Fick lite videos tillbaka, gött runk"...

Jösses, det finns hur mycket gratis porr som helst på nätet och du håller på så här?! Chattrunkar med andra män och betalar dem pengar för att få filmklipp på random brudar? Är du helt från vettet?

De ser dig som en efterbliven sopa som kan blåsas gång på gång, och skriver därför till dig från flera konton för att dra in mer kosing. Det finns inga fruntimmer i den här soppan. Inte ett enda!

God man? LSS?
Citera
2025-10-15, 20:55
Medlem
kalkryggars avatar
Jag begriper inte riktigt. Du antar att de tar material från en leak-sida och sen betalar du för att de ska skicka material till dig ...från en leak-sida?
I så fall:

Hur förväntar du dig att någon ska kunna svara på trådfrågan här? Hur fan ska vi veta om det är en stockholmsbrutta eller en fet indier?

En killgissning är väl att det lutar mer åt att det är en fet indier. Men om det är någon som säger sig vara en stockholmare så kan de väl skriva på Svenska? Så prova att skriva på svenska och klarar de inte det på ett snyggt sätt så bryter du och tankar själv ner materialet för sköna runk helt gratis på internet.

Hur låter det?
Citera
2025-10-15, 22:43
Medlem
dafyddsnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Är du helt från vettet?

Antagligen. Förväntade mig precis sånna här svar. Men "Humor me" som man säger på utrikiska. Läs gärna nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
En killgissning är väl att det lutar mer åt att det är en fet indier. Men om det är någon som säger sig vara en stockholmare så kan de väl skriva på Svenska? Så prova att skriva på svenska och klarar de inte det på ett snyggt sätt så bryter du och tankar själv ner materialet för sköna runk helt gratis på internet.

Asså, dom chattar ju på svenska. Eller norska nån av dom, beroende på om man pratar med henne på hennes IG eller OG. Men med google-translate och så är det väl inte så svårt att fejka liksom...?

Har bett om att få nån form av "bevis" och nån har producerat en bild men hennes användarnamn på en papperslapp. Andra skyller på nya lagen och sägar att dom inte kan göra några customs. Det är hel vilt!

Frågan är också hur Indierna fick kontakt med målvakten i Sverige, personerna som står på Revolut konton?

Har blivit lite obsessed med att lista ut hur det hela funkar liksom. Inte så mycket om att runka till gratis porr längre.

Vad jag frågar efter är väl om det finns fler som märkt liknande saker, har nån form av insyn, själv blivit scammade förut?!
Citera
2025-10-15, 23:29
Medlem
Amazon-mannens avatar
Jaa.. den runksugne gör vad fan som helst för lite videopussy

Åh, jag betalar den här indiern för lite Googlesvenska och gryniga tjugosekunders tuttbilder, låter Ok ju.. var la jag nu toarullen?
Citera
2025-10-16, 00:05
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafyddsnow
Antagligen. Förväntade mig precis sånna här svar. Men "Humor me" som man säger på utrikiska. Läs gärna nedan.

Asså, dom chattar ju på svenska. Eller norska nån av dom, beroende på om man pratar med henne på hennes IG eller OG. Men med google-translate och så är det väl inte så svårt att fejka liksom...?

Har bett om att få nån form av "bevis" och nån har producerat en bild men hennes användarnamn på en papperslapp. Andra skyller på nya lagen och sägar att dom inte kan göra några customs. Det är hel vilt!

Frågan är också hur Indierna fick kontakt med målvakten i Sverige, personerna som står på Revolut konton?

Har blivit lite obsessed med att lista ut hur det hela funkar liksom. Inte så mycket om att runka till gratis porr längre.

Vad jag frågar efter är väl om det finns fler som märkt liknande saker, har nån form av insyn, själv blivit scammade förut?!

Målvakten i Sverige? Som om blåsaren tvunget befinner sig utomlands... Det är väl inte otänkbart att det hela är en del av Mustafas verksamhet här i Sverige. Du vet den där verksamheten där han och bruschorna blåser pensionärer på deras sparpengar. Det börjar med småsummor och ett, tu, tre så hittar de guld hos någon stackars idiot.

Du måste förstå att varenda skojare i världen vill ta del av dina pengar och skyr inga medel för att göra det.

Vissa går på blåsningen om kryptoinvesteringar och andra ensamma gooners går på bluffen om kåta brudar som trånar efter dem. Det finns många olika scenarion i den här historien, men inga kvinnor...

Skärpning för fan.
Citera
2025-10-16, 00:47
Medlem
Hoffmeastros avatar
Jag brukar alltid undra vilka efterblivna stollar som betalar för onlyfans och allt sådant skräp, och hur dessa horer livnär sig på idioter. Men denna jävla stolle får randomvideos från google skickade till sig för betalning. Herregud.
Citera
2025-10-16, 06:01
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Fast om de använder Google translate så kommer svenskan ändå vara så dålig att du efter lite chattandes borde märka det.

Finns ingen lag som säger att man inte får bekräfta vem man är för någon i en chatt. Att de då säger så är ett tecken på att det är något fuffens på gång. Avsluta och ägna tiden åt annat i sånt fall. Det är inte värt det.

Varför är du "obsessed" med sånt här ointressant skit för?

Nä jag har inte råkat ut för sånt här på de stora streamingsidorna där man hittar gratisklipp i precis vilken genre man vill. Allt från ryska teens med platta bröst till amerikanska negrer med pattar och rövar stora som hus där de kör allt från simpel missionär till dubbel penetration där kuken sugs med bajs på. Man slipper också åbäket med att chatta med någon när man vill fokusera på att dra i den lille.

Kan du inte bara släppa detta och fokusera på gratisklipp så runken tar mellan 5-15 minuter. Sen går du ut och träffar vänner och umgås?
Citera
2025-10-16, 10:45
Medlem
dafyddsnows avatar
Meh, så tråkiga svar än så länge... gillar hur alla antar att jag är helt blåst (som bara halvt blåst, blir jag kränkt!), och det är väl mest mitt fel eftersom jag skrev lite oseriöst och nämnde OF och att betala för porr! Fan så knäppt!! Eller hur!

Men men!

Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Åh, jag betalar den här indiern för lite Googlesvenska och gryniga tjugosekunders tuttbilder, låter Ok ju.. var la jag nu toarullen?

Använder en sån där dubbelvikt-tvättlapp-handuk-sak... är ingen amatör ju!!

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det finns många olika scenarion i den här historien, men inga kvinnor...

Precis, och jag är nyfiken på vilket scenario det är... därför jag försökte kolla med folk här.

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Varför är du "obsessed" med sånt här ointressant skit för?

Vet inte. I blame my ADD... förra måndaden var det att bygge en skitstor ubåt i Lego. Nu vill jag göra nån kalla-fakta dokumentär om porr-scam på näten... fan vet jag!?

Och tack. Jag vet var man hittar gratisporr. Finner det rätt trist dock.

Just ja... Förut hade jag en period där jag försökte få scammers som kontakta mig på Tik-tok med typiska Nigeria-brev grejjer att skicka mig pengar först. Tyvärr lyckades jag inte med det...
Citera
2025-10-16, 18:41
Medlem
Du har snubblat in i en digital ekosfär som är mer komplex än man tror. Jag misstänker starkt att du inte pratar med samma person hela tiden, utan ett gäng som delar på konton och försöker maximera vinsten. Det är ju lockande att tro man hittat en guldfågel, men kom ihåg att det oftast är du som är den som blir lurad på något sätt, vare sig det är tid eller pengar.
Citera
2025-10-17, 09:41
Medlem
Citat:
Tror jag hamnat mitt i nån form av lurendrejeri/konspiration/content-handels-ring/härva eller vad man nu sketans ska kalla det.

Är väl lite dum och naiv eller nått, men började med att man får massa uppenbara scammers som ville ha apple gift cards och så vidare, för videos och annat som dom antaglingen laddat hem från nån OF-leaks sida.

Men det finns ju dom som verkar lite mer legit. Eller det är väl fel ord, men dom gör lite mer för att verka riktiga. Och ja, jag testa att skicka lite pengar till "kompisens" Revolut, och fick lite justa videos tillbaka. Gött runk!

Men grejjen är, att efter att ha gjort det har jag fått en massa nya som frågar om jag vill köpa av dom. Och jag blir bara så nyfiken på vilka som är bakom, hur det ligger till på riktigt. Än så länge verkar det vara två grupper, för jag får två olika Revolut konton jag ska skicka till. Kollat upp dom namnen på Ratsit och sånt. Hittade adresser och mobilnummer. Lite spännande ju! Vågade inte ringa dock!

Några har även OF sidor med andra namn. Och när jag väl börjar chatta där med en av dem visste hon inget om något IG konto som dom hade för att sälja saker! Red-flag!?

En del har väldigt liknande dygnsrytm eller vad man ska säga. Ny inlägg kommer ofta samtidigt från tre-fyra av kontona. Två OF konton jag börja följa (gratis) skickar ut nya saker exakt samma minut typ. Red-Flag!

Sen har det hänt att jag chattat med en av dem om nått, som ett annat konto sen tar upp också! Red-flag det med.

Är bara så grymt nyfiken! Vid det här laget bryr jag mig inte riktigt om jag blivit grundlurad eller inte liksom! Jag vill bara veta om hen jag sextat med är kvinnan i Stockholm eller nån fet indier. Hen har grymt bra fantasi när det kommer till sex vilket som liksom!

Nån som vet mer? Självklart säger inte kvinnorna nått riktigt.

Definitionen av en simp...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in