Citat:
Ursprungligen postat av
svampdamp
Fundera varför någon ligger 1m bakom dig istället, lämna fri väg för de som vill fram!
Både du och den som ligger 1m bakom
Borde avrättas.
Folk kör som idioter ja.
Dessutom är ju de flesta sådana jävla ZOMBIES.
Och inte ens vakna.
Deras små primathjärnor är inte ens 40% operativ.
Sen lägger man på lager av ännu sämre egenskaper. Som att folk är frustrerade på sitt liv, stressade och tar ut det på andra.
Såhär:
1. När du fyllt 15 år så ska du inte KUTA runt inne på en mataffär. Oavsett om man är stressad.
En vuxen människa springer liksom inte zick-zack runt andra människor på ica. Genom rulltrappor. Om man inte vill bli betraktad som en jävla IDIOT.
Om jag springer som en jävla barnunge medans alla andra 99% människor går i lagom takt. Kan jag liksom inte bli förvånad att man hamnar bakom någon. Inte står man och stampar, frustar för att man får vänta mer än 2 sekunder påväg till kassan. Toklackar på första bästa rygg (personen framför)
2. Men i trafiken är det plötsligt legitimt!
För gemene man att bete si så.
Där insatserna ökar flera tusen procent.
Åkande i en 2000kg tung stålkonstruktion i 33m/ sekund.
Å det är för dom är så jävla lata. Det är så bekvämt trampa med foten 1 cm extra och öka farten. Enda sättet folk kan manifestera sin makt. Sittande på sina feta arslen. Lite slappt med ena handen hänger dom på tutan. Grrrr
Jag noterar ofta idioter i morgontrafiken.
De flesta klarar av att hålla skyltad hastighet och bete sig som vuxna.
Tex på en 100 km/h landsväg.
Tyvärr är det alltid någon som kör i affekt som inte kan hålla rytmen. Istället sitter dom och krampar om ratten och gnisslar tänder.
De gör en omkörning.
.... sen får dom lite blodad tand och kommer plötsligt in i ett flow. Där det liksom blir en sport att alltid köra om. Allt.
Även om de får pressa sin bil till 180km/h