2025-10-14, 22:10
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Bara ta Potter. Det räcker så. Behöver inte fundera mer.

Det kommer att gå bra.

Hans mediereaktion (och förstås även hans erfarenhet och meriter, även om det varit upp och ner) gör att jag tycker man kan pröva med Graham Potter. Vore intressant att se om han kan göra något bra med laget. Sedan bör media tona ner hajpen om fotbollslandslagets påstådda enorma stjärnstatus ordentligt - och problemen i svensk fotboll går djupt. U21-laget är i nuläget en katastrof, senast i dag i EM-kvalet 0-6 hemma mot Polen.

https://www.svt.se/sport/fotboll/sve...med-3-0-i-paus
2025-10-14, 22:14
Avstängd
Roligt att folk tror Potter på riktigt skulle vilja träna Sverige.
2025-10-14, 22:14
Medlem
In med Gerhardsson. Bästa valet att välja.
2025-10-14, 22:15
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det har han tydligt uttalat att han vill. Jag röstar på Potter.
2025-10-14, 22:15
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Varför inte? Han har sitt hus här plus att spelarna passar hans spelfilosofi.
2025-10-14, 22:18
Medlem
Citat:

https://www.fotbollskanalen.se/sveri...-over-blagult/

"Knallen: Graham Potter öppnar för att ta över Blågult"

Intervjun är påhittad?

Martin von Knorring, martin.vonknorring@tv4.se, har hittat på hela texten?

Martin satt med ChatGPT och skrev: Fejka en intervju med Graham Potter så att vi kan lura hela fotbollseuropa.

Han har misslyckats i två klubbar i rad. Han är nog inte så het i England och speciellt inte i London.
Senast redigerad av ViSocialModerater 2025-10-14 kl. 22:40.
2025-10-14, 22:19
Medlem
Ge oss en sista Lagerbäck show!
2025-10-14, 22:19
Medlem
Jag tycker Lagerbäck. Kan en 79-åring vara USA:s president kan väl en 77-åring vara Sveriges förbundskapten? Sen har Lagerbäck kanske en lite mer hälsosam inställning till att åldern tar ut sin rätt och påverkar ens lämplighet att utföra ett jobb som kräver väldigt mycket energi. Men jag tycker bara som tillfällig lösning. Är man närmare 80 och jobbat hela livet förtjänar man att få ta det lite lugnt.
2025-10-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Hans mediereaktion (och förstås även hans erfarenhet och meriter, även om det varit upp och ner) gör att jag tycker man kan pröva med Graham Potter. Vore intressant att se om han kan göra något bra med laget. Sedan bör media tona ner hajpen om fotbollslandslagets påstådda enorma stjärnstatus ordentligt - och problemen i svensk fotboll går djupt. U21-laget är i nuläget en katastrof, senast i dag i EM-kvalet 0-6 hemma mot Polen.

Jag vill inte ha någon som bara ser jobbet som enda sättet att ge karriären en nystart och få ytterligare en PL-klubb att leka med.

Jag vill ha en svensk som ser det som en höjdpunkt på karriären och en ära att få representera sitt land. K&T är mina kandidater men jag skulle även kunna tänka mig många andra svenska namn som har nämnts, men inte Rydström helst.
2025-10-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

De har förvisso inte tre i backlinjen men tre i anfallet, trots att målen dräller in. Svenska landslag har stora problem med att formera rätt uppställning på plan. Vilket får mig att fundera på när jag själv var knatte och vi kunde förlora med 10-1. Vår uppställning var 2-4-4 och den ändrades aldrig.
2025-10-14, 22:29
Medlem
Hiljemark drömmer ju fortfarande att ta över efter JDT sa han
2025-10-14, 22:32
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Öh??? Han uttryckte ju själv intresse idag..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in