2025-10-14, 16:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nu så lever väl inte Räkan & Musslan på socialbidrag så jag vet inte varför du tar upp det. Enligt dom så har dom massa pengar och då säger sunt förnuft att dom ska även betala tv licens.. Kom inte med några dumma kommentarer för det dom gör nu är ytterligare ett fel!!

TV-licensen betalas med tillägg på skatten. Och de betalar ju inte skatt så...... ;-)
Citera
2025-10-14, 16:24
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja faktiskt. Hon får känna precis vad hon vill så länge hon inte tar ut det på barnet eller förstör kontakten med den andra föräldern.
Hennes känslor är liksom helt oviktiga i sammanhanget.

Det kan jag absolut hålla med om.. att som förälder får man hålla sina känslor utanför. Inför barnet o den andra föräldern får man lägga allt sådant åt sidan.. att inte skrika, hota eller vara aggressiv.
Citera
2025-10-14, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Du tror alltså på fullaste allvar att det är A, R, M och J som sitter o ringer osv.
Glöm det, det är förbannade människor som stör sig på Chrippas, Linneas, medviktarnas osv vidriga beteende.

Fortkörning vet jag blev anmält det var dock inte jag.
Citera
2025-10-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Det som är jävligt intressant är att Jacke o Co alltid säger "dom som driver det här" (han menar ju Anjo o Rask m.fl) när anmälningarna, diskussionerna och spridningen sker främst här och av vanligt folk.
Vanligt folk anmäler Chrippa,jacke och Linnea för att man hatar hur dom beter sig.
I detta fall halkar ju Jacke med på ett bananskal för att han hänger med Chrippa OCH uttalar sig om allt. Sitter i Axels stream o skrattar åt att han säger att A ska dö.

Vidrigt
Du kanske tror att du är ett Flashbacktroll och att det stannar där. Detta är nåt annat än rykten och diskussioner som stannar i en flippad Flashback tråd. Anpassa er efter verkligheten och tänk, för det finns väl ingen som vill ha nättroll på youtube? Ni göder dom riktiga trollen på youtube. Troll som inte skulle bry sig ifall dom så drev folk till döden bara dom får fortsätta tjäna pengar.

Nästan alla rykten som går här får vingar till förtalskreatörernas (Anjo, Jocke, Rask) youtube och instagram. Det som händer på Flashback påverkar det verkliga livet för paret. Ska vi låtsas att paret inte varit förföljda på internet och irl?

Ska vi låtsas som trådsanningarna inte kommer från sekten när användare som kommer med det ena rabiata efter det andra redan berättat i tråden att dom fått det av Jocke eller Julia och bevisat det?

Ska vi låtsas att det är andra än Jocke som anmäler Chrippa? Han har gått till polisen 20-30 gånger och ringt ner dom ännu mer. Anmälningarna är från förtalskreatörerna.

Ska vi låtsas att den stora spridningen är från vanliga människor när kreatörer med en och en halv miljon följare sprider grova förtal och tillsammans ger trådsanningarna och alla fejkade anmälningar unisont stöd på instagram och youtube?

Ska vi låtsas att Jacke uttalar sig om allt och inte håller sig till att dementera osanningar, ska vi låtsas att han vart orättvis och dum mot nån av förtalskreatörerna?

Anjo var först ut att göra content om hur andra skulle känna när Chrippa dog, han bredde bajsmackan och kan sluta vara en bräcklig snöflinga.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-14 kl. 16:56.
Citera
2025-10-14, 16:57
Medlem
Med tanke på att 🦞 gör nattliga besök hemma hos Julia så verkar det mer som att han trånar efter henne, skulle Julia vara intresserad av 🦞 så skulle hon väl släppa in honom när han kommer påtänd och packad.

Nä, Julia har lämnat 🦞 bakom sig och värdesätter viktiga saker i livet t.ex sitt barn och att hon får umgås med andra barn och sin familj som bryr sig om henne, typ farbror och kusinerna
Citat:
Det är inte Linnea som lägger hinder för ett fungerande liv. De som sabbar är Julia och Jocke.
Julia borde sätta barnet först istället för att drunkna i sin svartsjuka och avundsjuka. Chrippa vill inte ha henne - hon måste acceptera det.
Citera
2025-10-14, 17:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Med tanke på att 🦞 gör nattliga besök hemma hos Julia så verkar det mer som att han trånar efter henne, skulle Julia vara intresserad av 🦞 så skulle hon väl släppa in honom när han kommer påtänd och packad.

Nä, Julia har lämnat 🦞 bakom sig och värdesätter viktiga saker i livet t.ex sitt barn och att hon får umgås med andra barn och sin familj som bryr sig om henne, typ farbror och kusinerna
Du vet mycket väl att det inte stämmer. Han är inte intresserad av Julia .. OM det är sant att han skulle besökt henne så handlar det om att han vill träffa barnet.
Fast du är väl så korkad så du tror han tar med sig sin fru för att ragga på sitt ex.

Chrippa är tydlig med att enda skälet till att han har någon som helst kontakt med Julia är barnet --- Julia däremot gråter ut på nätet om sin svartsjuka och att hon använder barnet för att hämnas.
Citera
2025-10-14, 17:08
Medlem
För att minska missförstånd så säger jag inte att detta har med 🦞 att göra.

Inom mitt yrke så åker jag runt till olika adresser i Linköping, bl.a. Ekholmen, idag strax efter lunch så stod det två polisbilar utanför ett visst pars adress.
Vet inte varför dom var där och hade inte tid att vänta på upplösningen.

Man kan ju SPEKULERA i att dom uteblivna besöken hos polisen förra veckan har resulterat i att det blir inlåsning fram tills på fredag och att Linneas inlägg är ännu ett sätt att kasta 🦞 under bussen.

Sen kan dom ha varit hos någon annan av grannarna, vad vet jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
linnea uppdatering

Sitter med kölapp hos polisen.
Brott har begåtts och hon är rädd för sitt liv🫣
Citera
2025-10-14, 17:10
Medlem
Tack för förtydligandet att 🦞 tog med sig crackhoran till Karlskoga, då kan vi lägga diskussionerna om det hänt åt sidan nu när en väldigt närstående har bekräftat att pundarparet var i Karlskoga i lördags.

Citat:
Du vet mycket väl att det inte stämmer. Han är inte intresserad av Julia .. OM det är sant att han skulle besökt henne så handlar det om att han vill träffa barnet.
Fast du är väl så korkad så du tror han tar med sig sin fru för att ragga på sitt ex.

Chrippa är tydlig med att enda skälet till att han har någon som helst kontakt med Julia är barnet --- Julia däremot gråter ut på nätet om sin svartsjuka och att hon använder barnet för att hämnas.
Citera
2025-10-14, 17:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tack för förtydligandet att 🦞 tog med sig crackhoran till Karlskoga, då kan vi lägga diskussionerna om det hänt åt sidan nu när en väldigt närstående har bekräftat att pundarparet var i Karlskoga i lördags.
Vilket förtydligande . jag sa OM - inte . att
Att hon påstås ha varit med är det andra som sagt i tråden .. inte jag.
Så lägg ner dina patetiska försök
Citera
2025-10-14, 17:17
Avslutad
Citat:
För att minska missförstånd så säger jag inte att detta har med 🦞 att göra.

Inom mitt yrke så åker jag runt till olika adresser i Linköping, bl.a. Ekholmen, idag strax efter lunch så stod det två polisbilar utanför ett visst pars adress.
Vet inte varför dom var där och hade inte tid att vänta på upplösningen.

Man kan ju SPEKULERA i att dom uteblivna besöken hos polisen förra veckan har resulterat i att det blir inlåsning fram tills på fredag och att Linneas inlägg är ännu ett sätt att kasta 🦞 under bussen.

Sen kan dom ha varit hos någon annan av grannarna, vad vet jag.

Jag såg att utryckninglkpg lagt ut att de varit på ett ärende då de varit relationsbråk, men tycker inte de ser ut som hemma hos dom. Vet du vilken tid eller kommer ihåg?
Citera
2025-10-14, 17:21
Medlem
Du skrev ”tror du han tar med sin fru för att ragga på sitt ex” där bekräftar du att crackhoran var med 🦞 i Karlskoga.

När ska ni lära er att maskera det ni skriver så det inte blir så genomskinligt?
Citat:
Vilket förtydligande . jag sa OM - inte . att
Att hon påstås ha varit med är det andra som sagt i tråden .. inte jag.
Så lägg ner dina patetiska försök
Citera
2025-10-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du får skriva så det går att förstå vad de anmäls för.

Vart anmäler folk dem?

Till polisen?
Till en bokklubb?
En fågel viskade i mitt öra att Chrippa är fly förbannad han aldrig blir av med ”vanligt folk”. Dom har anmält han till

Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Jag såg att utryckninglkpg lagt ut att de varit på ett ärende då de varit relationsbråk, men tycker inte de ser ut som hemma hos dom. Vet du vilken tid eller kommer ihåg?
Det är inte dom
https://polisen.se/aktuellt/polisens-nyheter/1/?lpfm.loc=Link%C3%B6ping
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in