2025-10-14, 12:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
När man har barn är det även otroligt mycket magstarkt att vägra avstå från en partner som uppenbarligen inte får ens liv med sitt barn att funka.

Välj barnet, alltid.
Det är inte Linnea som lägger hinder för ett fungerande liv. De som sabbar är Julia och Jocke.
Julia borde sätta barnet först istället för att drunkna i sin svartsjuka och avundsjuka. Chrippa vill inte ha henne - hon måste acceptera det.
Citera
2025-10-14, 12:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är inte Linnea som lägger hinder för ett fungerande liv. De som sabbar är Julia och Jocke.
Julia borde sätta barnet först istället för att drunkna i sin svartsjuka och avundsjuka. Chrippa vill inte ha henne - hon måste acceptera det.

Det är ju rätt uppenbart att om Chrippa brytt sig om att lösa sin vardag med sitt barn (vilket hade gått helt utan att han var ihop med Julia även om du hävdar att han inte vågar pga Jocke) istället för att anpassa sig till den livsstilen Linnea verkar vilja ha (catch me if you can, Wolf of wallstreet, influencer, 20+ utan kids leva life) så hade nog situationen varit bättre.

Och innan du börjar med dina motargument, det är inte konstigt att ens bror, soc och ens följare höjer på ögonbrynen att han väljer att vara med den tjej han själv offentligt anklagat för så sjuka saker. Det är inte någon annan som myntat de flesta sjuka saker han anklagat henne för, det är han själv.

Sen svarar jag inte dig mer för jag bara upprepar mig men inget går in. Du får ha en fin, produktiv dag!
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-10-14 kl. 12:14.
Citera
2025-10-14, 12:14
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Låt säga att Julia slutar sabba o gör allt för att det verkligen ska fungera så bra o smärtfritt det bara går för barnet…

Tycker du att motparten behöver göra något för att nå samma mål?
Citera
2025-10-14, 12:35
Avslutad
linnea uppdatering

Sitter med kölapp hos polisen.
Brott har begåtts och hon är rädd för sitt liv🫣
Citera
2025-10-14, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
linnea uppdatering

Allt för uppmärksamhet antar jag. En normalt funtad människa lägger inte ut sådana allvarliga saker.
Citera
2025-10-14, 12:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Allt för uppmärksamhet antar jag. En normalt funtad människa lägger inte ut sådana allvarliga saker.

"Jag är rädd för mitt liv, men jag berättar att snart kommer jag ut från polisstationen".

Men väldigt tråkigt om nåt allvarligt hänt så klart.
Själv skulle jag nog inte ha sinnesnärvaro att hålla på med snapchat dock. Men jag är väl för gammal.
Citera
2025-10-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
linnea uppdatering

Christofer har ju anmälningsplikt idag , så det är väl därför dom är hos polisen.
Citera
2025-10-14, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
"Jag är rädd för mitt liv, men jag berättar att snart kommer jag ut från polisstationen".

Men väldigt tråkigt om nåt allvarligt hänt så klart.
Själv skulle jag nog inte ha sinnesnärvaro att hålla på med snapchat dock. Men jag är väl för gammal.

Oavsett ålder så lägger man fan inte ut sånt om man är rädd för sitt liv...
Citera
2025-10-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Christofer har ju anmälningsplikt idag , så det är väl därför dom är hos polisen.

Har dom blivit hämtade? Han har ju trots allt struntat i förra veckans möten och ska då gripas.
Citera
2025-10-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Oavsett ålder så lägger man fan inte ut sånt om man är rädd för sitt liv...

Exakt verkar ju jättekonstigt att göra så 🤔
Citera
2025-10-14, 13:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem

Bra att de kan kombinera sina polisbesök ändå
Citera
2025-10-14, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt verkar ju jättekonstigt att göra så 🤔

Jag tror att det är hittepå. Hon har väl inget att vara rädda för eftersom de inte har gjort något fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in