Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det är inte Linnea som lägger hinder för ett fungerande liv. De som sabbar är Julia och Jocke.
Julia borde sätta barnet först istället för att drunkna i sin svartsjuka och avundsjuka. Chrippa vill inte ha henne - hon måste acceptera det.
Det är ju rätt uppenbart att om Chrippa brytt sig om att lösa sin vardag med sitt barn (vilket hade gått helt utan att han var ihop med Julia även om du hävdar att han inte vågar pga Jocke) istället för att anpassa sig till den livsstilen Linnea verkar vilja ha (catch me if you can, Wolf of wallstreet, influencer, 20+ utan kids leva life) så hade nog situationen varit bättre.
Och innan du börjar med dina motargument, det är inte konstigt att ens bror, soc och ens följare höjer på ögonbrynen att han väljer att vara med den tjej han själv offentligt anklagat för så sjuka saker. Det är inte någon annan som myntat de flesta sjuka saker han anklagat henne för, det är han själv.
Sen svarar jag inte dig mer för jag bara upprepar mig men inget går in. Du får ha en fin, produktiv dag!