2025-10-14, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Hehe! Jag tror också att den sexuella relationen är dålig, eller att den faktiskt inte ens existerar. I många fall så fattar man ju varför. Han är så toooootalt sämst på att ligga.😬 En del av mina kunder är liksom ganska bra ligg trots allt men de verkar inte ligga så mkt hemma de heller. Några av mina stammisar tror jag går igång på det "olämpliga och fel" i att köpa sex. Det verkar typ vara deras grej och kink. Inget vi har pratat om öht men man fattar typ att det är så.

Skulle få prestationsångest om vi träffas 🙂 vad är ett "bra ligg" för dig (och er andra)?
Citera
2025-10-14, 08:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Skulle få prestationsångest om vi träffas 🙂 vad är ett "bra ligg" för dig (och er andra)?

Bra ligg.Han är fullständigt galen i mig. Han kysser mig passionerat, kysser andan ur halsen på mig, är så hungrig så han flämtar fram mitt namn och kan inte få nog av mig. Tar i mig/ smeker mig överallt. Han knullar mig som om det vore sista gången för hans del.♥️💯💋🌀

Jag gillar missionären, att känna honom ovanpå mig, men får så ont i ländryggen av det tryck som uppstår oavsett om kunden är en extremt storvuxen klumpeduns eller en småvuxen räka.

Bra ligg = alltid passion.👍

Jo, en del har prestationsångest, men det brukar lösa sig med att jag bekräftar kunden, får kunden att mer tänka på här och nu. Men jag lyckas inte alltid.😇
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-14 kl. 09:21.
Citera
2025-10-14, 11:11
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
De flesta är infödda svenska män.

Har väldigt sällan icke-svenska män som kontaktar mig men det händer. För mig är kommunikation viktigt och så länge man behärskar engelska eller svenska är det väl okej. Men gör man inte det så vill jag inte träffas.

De gånger jag har träffat icke-svenska män har jag oftare fått dricks! Så det är ju kul

Kanske inte till familj men absolut för vänner och bekanta. Hade gärna jobbat på bordell och fått en trygghet av att det finns någon som screenar och håller koll - slippa all admin!

Det är uppfattat snygging 😘

Ja det förvånar mig inte. Svenska män är nog väldigt snälla och ödmjuka men kanske lite spända ibland.
Citera
2025-10-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Bra ligg.Han är fullständigt galen i mig. Han kysser mig passionerat, kysser andan ur halsen på mig, är så hungrig så han flämtar fram mitt namn och kan inte få nog av mig. Tar i mig/ smeker mig överallt. Han knullar mig som om det vore sista gången för hans del.♥️💯💋🌀

Jag gillar missionären, att känna honom ovanpå mig, men får så ont i ländryggen av det tryck som uppstår oavsett om kunden är en extremt storvuxen klumpeduns eller en småvuxen räka.

Bra ligg = alltid passion.👍

Jo, en del har prestationsångest, men det brukar lösa sig med att jag bekräftar kunden, får kunden att mer tänka på här och nu. Men jag lyckas inte alltid.😇

🎉🎉Tack, vilken fin beskrivning, älskar missionären ju, vore underbart om man fick chansen att träffas nångång❤️
Citera
2025-10-14, 22:08
Medlem
Citat:

Tror inte att de säger till kunderna om de tycker de är dåliga i sängen, om det är nån tröst
Citera
2025-10-14, 22:22
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samus76
Tror inte att de säger till kunderna om de tycker de är dåliga i sängen, om det är nån tröst

Nej, det gör en inte. Varför skulle jag det? Såra någon i onödan, såra någon som kanske lider av att de inte är så bra.

Men i min dagbok off line brukar jag för mig själv betygsätta dem och då ingår deras uppträdande, säganden och låtanden och inte bara själva sexet efter en femgradig skala. Och det är inte säkert att samma kund får samma betyg varje gång, utan kan variera.

Den gentleman jag hade på besök förra fredagen fick 5/5 och eftersom det var ett bra betyg kunde jag berömma honom och han blev glad. Hade betyget varit 2/5 hade jag naturligtvis hållit min snattra.😂😂
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-14 kl. 23:01.
Citera
2025-10-15, 13:57
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Du behöver inte ha prestationsångest när du träffar en sexarbetare, det är nog väldigt få av oss som träffar kunder och förväntar sig ett bra ligg (med de privata måttstockarna mätt).

Däremot så är det ju skönt med kunder som inte är direkt dåliga ligg. 😅 Många är fruktansvärt dåliga på att ligga. Inget samspel, klumpiga och hårdhänta på fel sätt, hittar inte klittan och om de hittar den verkar de tro att den är en skraplott, fingrar och liksom gröper i snippan, verkar tro att snippan är ett hål i madrassen och siktar neråt istället för rakt fram vid missionären, kysser som en störig dagisunge som står och lipar osv. Så gör man inget sånt konstigt och oskönt och är trevlig och ren så kommer inte sexarbetaren att bli missnöjd.
Citera
2025-10-15, 22:04
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ja, ett bra ligg förutsätter väl att man är attraherad öht av den andra personen vilket jag sällan är till kunder.

Men i övrigt är ett bra ligg för mig när mannen kan få igång mig innan vi ens börjar tänka på penetrationssex. Jag vill vara våt, mjuk och varm innan annan gör det bara ont och känns dåligt.

Mannen får gärna också göra ljud så att man vet om han njuter eller ej. Finns inget värre än en tyst kille, kanske motsvarigheten till kvinnors "död fisk".

Vad mer kan vi lägga till på listan... jo att sexet inte behöver vara slut för att killen kommit. Jag ligger gärna kvar och myser en stund efteråt eller om jag inte har fått orgasm så får han gärna fortsätta tills även jag kommit i mål...
Citera
2025-10-17, 21:32
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Ja, ett bra ligg förutsätter väl att man är attraherad öht av den andra personen vilket jag sällan är till kunder.

Men i övrigt är ett bra ligg för mig när mannen kan få igång mig innan vi ens börjar tänka på penetrationssex. Jag vill vara våt, mjuk och varm innan annan gör det bara ont och känns dåligt.

Mannen får gärna också göra ljud så att man vet om han njuter eller ej. Finns inget värre än en tyst kille, kanske motsvarigheten till kvinnors "död fisk".

Vad mer kan vi lägga till på listan... jo att sexet inte behöver vara slut för att killen kommit. Jag ligger gärna kvar och myser en stund efteråt eller om jag inte har fått orgasm så får han gärna fortsätta tills även jag kommit i mål...

Ja, gärna avgrundsvrål. Shiit vad jag känner mig lyckad då.😊😊
Citera
2025-10-19, 13:42
Medlem
Vilken härlig tråd, läser den med stort nöje!

Har en fundering och en fråga till er tjejer..många män, säkert tjejer också såklart, har en sexfantasi man vill uppleva och söker sig då kanske till er för att få den uppfylld. Tänker på alla som tänder på en sjuksköterska, skolflicka, sekreterare eller vad det nu kan vara och där själva outfiten är central i sammanhanget. Behöver alltså inte innebära något rollspel ( men kan såklart göra det) då det är själva klädseln som är det viktiga.

Försöker ni då tillmötesgå den önskan så långt det nu går även om ni kanske inte känner er helt bekväma i de kläderna?
Nu menar jag såklart inte när ni anländer, då vill väl alla det ska vara en så diskret ankomst som möjligt, utan lite senare innan själva ” leken” börjar så sker klädbytet.
Behöver ju heller inte vara en hel outfit..vissa har kanske önskemål om bara höga klackar, eller knästrumpor eller vad som helst.

Kunde också vara lite kul och höra om ni varit med om något udda, roligt eller konstigt önskemål på just detta tema?
Citera
2025-10-19, 17:58
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abba01

Har en fundering och en fråga till er tjejer..många män, säkert tjejer också såklart, har en sexfantasi man vill uppleva och söker sig då kanske till er för att få den uppfylld. Tänker på alla som tänder på en sjuksköterska, skolflicka, sekreterare eller vad det nu kan vara och där själva outfiten är central i sammanhanget. Behöver alltså inte innebära något rollspel ( men kan såklart göra det) då det är själva klädseln som är det viktiga.

Försöker ni då tillmötesgå den önskan så långt det nu går även om ni kanske inte känner er helt bekväma i de kläderna?
Nu menar jag såklart inte när ni anländer, då vill väl alla det ska vara en så diskret ankomst som möjligt, utan lite senare innan själva ” leken” börjar så sker klädbytet.
Behöver ju heller inte vara en hel outfit..vissa har kanske önskemål om bara höga klackar, eller knästrumpor eller vad som helst.

Kunde också vara lite kul och höra om ni varit med om något udda, roligt eller konstigt önskemål på just detta tema?

Lindex vanliga svarta stay ups är ett säkert kort. Många män som tycker det är det skönaste att smeka. (Men kanske inte det allra finaste att bära, enligt mig). Högklackade skor - ja, ett säkert kort. Svarta stringtrosor - ja, på den också. 👍

Någon ville ha, och fick, mig som skolflicka med flätat hår och allting. Innerst inne kändes det väl sådär. Med betong på s-å-d-ä-r.

Så här skulle jag själv vilja att min oufit var.

Men har inte någon flygvärdinneuniform.😭😭

Än.😄😄
https://www.youtube.com/shorts/zVuXgFERHbM
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-19 kl. 18:12.
Citera
2025-10-19, 20:55
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abba01

Jag kan ha på det mesta i ett stängt rum mellan fyra ögon och utan kameror. Hade en kund bett mig måla ett hakkors i pannan och jag fick betalt för det så hade jag gjort det! Ingen kommer ju att se ändå

Har fått många konstiga önskemål, blir också förvånad över hur specifika vissa kunder kan vara med sina önskemål. Ett av mina konstigaste var en som ville att jag skulle ha stay-ups (väldigt vanligt) men i kombination med Flip-flops. Jaja, väldigt konstig kombo men stay-ups och flipflops blev det!

Har också haft kunder som velat att jag ska ha på mig solglasögon under akten vilket jag tyckte var lite udda men också typ skönt för att slippa tänka på hur jag ser ut och att han ser varken om jag blundar eller tittar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in