Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Jag undrar vilket hallick nätverk han pratar om som han säger flödar i Sverige.
Han blandar ihop sidor som tar en procent för att föra administration med hallickar vilket är helt sjukt. Han vill alltså inte att vi ska ha skydd ?
Ja det är märkligt minst sagt.
Om det nu flödar med hallicknätverk som han vet om så kanske det är dags för honom att börja jobba lite istället för att försöka sig på att vara författare, för det är långt mycket värre att ha i samhället än sexköparna som han jagar, han vet att det finns men gör inget åt det och ingen har någonsin hört eller läst att han fått tag i en hallick.
Nu menar jag riktiga hallickar, men som du säger han menar helt säkert att de sidor som du avser är hallickar vilket ju är som att jämföra äpplen med mango, inte ens så nära som att jämföra med päron med andra ord, gör han verkligen detta så börjar man ju undra om han ens vet vad en riktig hallick är för något.
Det är inte USA,GB eller Colombia eller något annat land vi bor i att få korn och grip på hallickar i Sverige borde vara en tämligen lätt uppgift för honom men det är ju mindre farligt och framförallt lättare att jaga sexköpare antar jag.