2025-10-13, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är du/ni försöker fokusförflytta faktiskt.
Att han tar med sitt barn på resor behöver inte försvaras eftersom barnet knappast lider av att hänga med på resa.

Det beror väl på vad som händer på resorna. Det kan ju inte ens du veta, fru allvetare.
Som tur är har han ju varken pass, id eller möjlighet att resa längre.
2025-10-13, 15:36
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nu har Kappvändaren tagit bort den ena Storien, där han lagt ut att en nu Aktiv Användare skulle var Ben. Hade Jacke fel eller vad hände. Det var även där han påstod att Jocke ibland använde Ben's konto.
Det är rätt kul o se Jesper Berg lacka. Mesigt av honom att ta bort händelsen, men den sista uthängnings bilden ligger ju kvar.
Har någon rekommenderat Jesper en ivf klinik? Han behöver få ett barn att älska för det är då han kommer inse att han inte kommer vilja ha kontakt med kriminella chrippa med tutten längre. Det är inget att försvara eller umgås med längre. Men den insikten får man förste när man blir förälder då får man en instinkt om att se över sin umgängeskrets och dylikt. Den instinkten nådde dock aldrig chrippa🫥
2025-10-13, 15:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nu har Kappvändaren tagit bort den ena Storien, där han lagt ut att en nu Aktiv Användare skulle var Ben. Hade Jacke fel eller vad hände. Det var även där han påstod att Jocke ibland använde Ben's konto.
Vad har han tagit bort?
Det där inlägget om 400Ben ligger ju kvar - precis som det före där han dementerar att de var i Karlskoga och det efter med foto
Citat:
Det ligger bara två storie ute nu, det låg tre förut.
Det ligger fortfarande tre storys ute
Senast redigerad av micro113 2025-10-13 kl. 15:52.
2025-10-13, 15:54
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Sofia kan väl omöjligt vara jätteglad att Jacke hamnar i blåsväder, igen på grund av Chrippa

Var inte hon jättearg på chrippa för att det var han som fick Jacke att börja droga? Eller fick återfall kanske det var. Och brukar inte hon försvara Jacke med näbbar och klor så fort han hamnar i nåt bråk på SoMe?
2025-10-13, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det är rätt kul o se Jesper Berg lacka. Mesigt av honom att ta bort händelsen, men den sista uthängnings bilden ligger ju kvar.
Har någon rekommenderat Jesper en ivf klinik? Han behöver få ett barn att älska för det är då han kommer inse att han inte kommer vilja ha kontakt med kriminella chrippa med tutten längre. Det är inget att försvara eller umgås med längre. Men den insikten får man förste när man blir förälder då får man en instinkt om att se över sin umgängeskrets och dylikt. Den instinkten nådde dock aldrig chrippa🫥

Det är nog långt bort innan han får barn....?
Måste man inte ha en tjej för det?
Och en tjej som vill bli insyltad i den där släkten.....
2025-10-13, 15:56
Medlem
Ok
Citat:
Det ligger bara två storie ute nu, det låg tre förut.
2025-10-13, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Jag skrev o frågade jullan om detta stämde att C varit där då någon först skrev om de här.. och hon bekräftade och jag har screens på detta.. sen är de ju upp till var o en att tro på. Men ni är många här som kastar jullan under bussen o hejar på kräftan o L... så de är ju lite bu o bä vad som ska slängas upp eller inte.

Jag vet att du inte hittar på och du har inga skyldigheter att lägga upp privata konversationer.
2025-10-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Det beror väl på vad som händer på resorna. Det kan ju inte ens du veta, fru allvetare.
Som tur är har han ju varken pass, id eller möjlighet att resa längre.

Och du vet vad som hände på resorna eftersom du dömer ut dom?
2025-10-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad har han tagit bort?
Det där inlägget om 400Ben ligger ju kvar - precis som det före där han dementerar att de var i Karlskoga och det efter med foto

Det ligger fortfarande tre storys ute

Då tycker jag du kan lägga upp det inlägget där han outa en Användare som är aktiv i gruppen nu! För det ligger inte kvar.
Det kan inte bara vara jag som bara ser TVÅ Storie.
2025-10-13, 16:10
Avslutad
Citat:
Då tycker jag du kan lägga upp det inlägget där han outa en Användare som är aktiv i gruppen nu! För det ligger inte kvar.
Det kan inte bara vara jag som bara ser TVÅ Storie.

Ska lösa de då...
2025-10-13, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Det är nog långt bort innan han får barn....?
Måste man inte ha en tjej för det?
Och en tjej som vill bli insyltad i den där släkten.....

Han har ju en sambo eller räknas inte hon?
2025-10-13, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag vet att du inte hittar på och du har inga skyldigheter att lägga upp privata konversationer.

Hur vet du att inte Julia hittar på?

Jag litar mer på Jacke än Julia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in