2025-10-13, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Håller med dig helt och hållet.
Kan ju vara Jacke som ljuger, har lixom hänt förr.
2025-10-13, 14:38
Medlem
Jacke är verkligen lika vidrig som sin bror, hur kan man outa Ben på detta sätt? Vissa saker lägger man lixom inte ut...moral o heder är nog ord som aldrig sagts i Familjen Berg.
2025-10-13, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Problemet här är att Julia deltagit med extremt mycket lögner i allt detta sedan det drog igång.

Därför är hon inte någon trovärdig källa.

Förstår att många tycker o säger så.
Jag kände lika mycket negativt för henne tidigare också, tills jag fick se många andra sidor. Men förstår att vissa har sina åsikter o jag acceptera de
2025-10-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Förstår att många tycker o säger så.
Jag kände lika mycket negativt för henne tidigare också, tills jag fick se många andra sidor. Men förstår att vissa har sina åsikter o jag acceptera de

Många eller de allra flesta i den här soppan har problem med trovärdighet på lite olika vis.

Det är ett bekymmer.
2025-10-13, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Om hennes pappa lär sig att hålla käften, ta ansvar för sitt agerande och sina handlingar så kommer folk sluta prata om dom.

Det är stor skillnad på att prata om någon och att delta i drev.
2025-10-13, 14:55
Medlem
Citat:
Jag skrev o frågade jullan om detta stämde att C varit där då någon först skrev om de här.. och hon bekräftade och jag har screens på detta.. sen är de ju upp till var o en att tro på. Men ni är många här som kastar jullan under bussen o hejar på kräftan o L... så de är ju lite bu o bä vad som ska slängas upp eller inte.

Skit i det. Det ger bara skit mot Julia.
Jag hoppas hon har polisanmält trion.
2025-10-13, 15:15
Medlem
oskhimselfs avatar
Såg en video där chrippa kallade Linnea n@ger knullare och skrek att hon ligger med araber och är lös 😂😂😂😂

Att hon sen gifte sig med honom wtf
2025-10-13, 15:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag skrev o frågade jullan om detta stämde att C varit där då någon först skrev om de här.. och hon bekräftade och jag har screens på detta.. sen är de ju upp till var o en att tro på. Men ni är många här som kastar jullan under bussen o hejar på kräftan o L... så de är ju lite bu o bä vad som ska slängas upp eller inte.
Lägg ut screensen då. För ärligt talat så har Jacke långt långt högre trovärdighet än du.
Lägg gärna ut anmälan också, för hon har väl ringt polisen .. annat vore ju konstigt.
2025-10-13, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Men som de håller på, väldigt svårt med trovärdighten hos allihopa! Längtar efter fup:en så saker o ting blir lite klarare.Sofia håller en låg profil numer, fnurra på tråden eller självinsikt?

Sofia kan väl omöjligt vara jätteglad att Jacke hamnar i blåsväder, igen på grund av Chrippa
2025-10-13, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det där är ett skitsvar. Är det så skadligt för ena barnet så är också skadligt när idolen gör samma sak.

De som visar upp barnen och använder dem som content för att tjäna pengar är J och J faktiskt.

På vilket sätt gör det Chrippas beteende försvarbart?
Sluta fokusförflytta.
2025-10-13, 15:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
På vilket sätt gör det Chrippas beteende försvarbart?
Sluta fokusförflytta.
Det är du/ni försöker fokusförflytta faktiskt.
Att han tar med sitt barn på resor behöver inte försvaras eftersom barnet knappast lider av att hänga med på resa.
2025-10-13, 15:36
Medlem
Citat:

Bra Jobbat 🙏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in