2025-10-13, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Kanske det. Filter borde för övrigt avskaffas helt och hållet enligt mig.
Men jag tänker ändå att det är Julias val av någon anledning. Det är ju inte heller så att någon skulle bli lurad eftersom det så tydligt syns.

Det motbevisar dock påstående om att hon är "stark". Det visar på raka motsatsen. Att hon har extremt dåligt självförtroende och är väldigt missnöjd över hur hon ser ut.
2025-10-13, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det snöar.

https://limewire.com/d/UyaI9#zmancj0Laq

Catch me if you can.

12/17

Haha, vilken fest!
2025-10-13, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Din favorit Chrippa fick under denna tiden se på FaceTime att Julia umgicks med ett svart barn, Raymonds släkting, han sa högt och tydligt att hans barn inte skulle umgås med en n*****unge. Tycker du det är fräscht?

Helt ärligt så är inte tre killar på typ 2 år mycket när man är singel 🙈

När man har barn är det otroligt mycket.
2025-10-13, 08:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Din favorit Chrippa fick under denna tiden se på FaceTime att Julia umgicks med ett svart barn, Raymonds släkting, han sa högt och tydligt att hans barn inte skulle umgås med en n*****unge. Tycker du det är fräscht?

Helt ärligt så är inte tre killar på typ 2 år mycket när man är singel 🙈
Att presentera ett litet barn för tre olika killar inom knappt två år är inte optimalt.
Det är väl dessutom minst fyra killar eftersom hon i vårdnadsärendet tar upp en ny kille som ska vittna.

Edit
Jag kan också påtala att det var inte jag som började räkna upp hur många killar hon haft .. Det var Ebbe040 som tyckte det var lämpligt att påtala att hon legat med ett flertal efter att Chrippa dumpade henne.
Jag konstaterade bara att ett flertal partner inte är ett kvitto på att en person/Julia kan välja/är åtråvärd. Det kan precis lika gärna handla om tvärtom - hon har svårt att behålla en kille.
Senast redigerad av micro113 2025-10-13 kl. 08:15.
2025-10-13, 08:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Det motbevisar dock påstående om att hon är "stark". Det visar på raka motsatsen. Att hon har extremt dåligt självförtroende och är väldigt missnöjd över hur hon ser ut.

Det är förståeligt om hon har dåligt självförtroende med tanke på allt hon gått igenom senaste åren.
Vi har ju alla hört det rynkiga, överåldrade, orangea grottmongot vråla styggheter till henne konstant och trycka ner henne. Sedan de vidriga övergrepp hon gått igenom efter det.
Och att sen ha en labil, svartsjuk, bipolär 25-åring efter sig som trycker ner henne alla chanser hon får istället för att vara nöjd med sitt nya liv, gå vidare och hålla käften. Och som inte gillar hennes barn.

Så jo, man kan ha både dåligt självförtroende och vara stark samtidigt, om man fortfarande står upp i alla stormar och även står upp stark och trygg för sitt barn. Kallas tigermamma och har ingt med utseende att göra.

Och filter på sociala medier? Välkommen till 2025.
2025-10-13, 08:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att presentera ett litet barn för tre olika killar inom knappt två år är inte optimalt.
Det är väl dessutom minst fyra killar eftersom hon i vårdnadsärendet tar upp en ny kille som ska vittna.

Edit
Jag kan också påtala att det var inte jag som började räkna upp hur många killar hon haft .. Det var Ebbe040 som tyckte det var lämpligt att påtala att hon legat med ett flertal efter att Chrippa dumpade henne.
Jag konstaterade bara att ett flertal partner inte är ett kvitto på att en person/Julia kan välja/är åtråvärd. Det kan precis lika gärna handla om tvärtom - hon har svårt att behålla en kille.

Hur graderar du att ha några pojkvänner inom loppet av några år, mot att spela in och fota porr och sälja online, som småbarnsförälder?

Varför är det så viktigt för dig att trycka ner Julia och hylla Linnea hela tiden?
Jag kan konstatera att du verkar ha en mindre åtråvärd personlighet.
Samt behöver verkligen skaffa en annan hobby, både dag och natt.
Chrippa är inte bra för dig.

Sorry, edit. Stryk ordet verkar.
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-10-13 kl. 08:26.
2025-10-13, 08:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Hur graderar du att ha några pojkvänner inom loppet av några år, mot att spela in och fota porr och sälja online, som småbarnsförälder?

Att presentera olika pojkvänner för ett litet barn är inte optimalt, eftersom människor som kommer och går i barnets liv kan skapa otrygghet.
Det finns ju ett skäl till att man förespråkar stabila familjebildningar för barn.
2025-10-13, 08:55
Avslutad
Citat:
Att presentera olika pojkvänner för ett litet barn är inte optimalt, eftersom människor som kommer och går i barnets liv kan skapa otrygghet.
Det finns ju ett skäl till att man förespråkar stabila familjebildningar för barn.

Tycker du att Chrippa och Linnea har skapat en trygg och lugn hemmiljö för barnet?
2025-10-13, 09:05
Medlem
Citat:
Tycker du att Chrippa och Linnea har skapat en trygg och lugn hemmiljö för barnet?

Det är väl ganska uppenbart att varken Chrippa eller Julia är lämpliga som föräldrar? Iallafall inte de senaste åren och sannolikt några år framöver. Båda är rent olämpliga efter vad de utsatt och fortfarande utsätter flickan för.
2025-10-13, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du vet ingenting. Men om man ska gå på vad som delas på sociala medier…. Julia behöver stöd för att kunna fungera som en ansvarsfull förälder.

Hur blev Julia inblandad i min fråga?
2025-10-13, 09:23
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Hur blev Julia inblandad i min fråga?

Utelämnade Chrippa för att det är uppenbart att han inte erbjuder en trygg miljö.

Linnéa är inte en förälder.
2025-10-13, 09:26
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:

Exakt så!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in