2025-10-07, 14:38
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minetto
Testar här för nyfikenheten. Jag tycker att om man dyker ner och läser på om olika substanser så får man väldigt olika svar på de frågor man har.

Jag har läst på om
Dianabol
Anavar
Primobolan
Anadrol
Clenbuterol
Winstrol

Är kvinna och har tränat hårt på gym i tio år. Vill nu lägga på mig muskler som syns.

Vad rekommenderar ni?

Jag vill inte bli manlig, se ut som en man eller låta som en man. Jag tar regelbundna blodprover så kan kolla upp nivåer kontinuerligt.

Jag är helt nybörjare inom denna värld så ni får tänka på det.

Tacksam för er input.

Hej
Kan komma med ett tips
CJC-1295 (med eller utan Ipamorelin)

Här är en separat text på Ipamorelin om någon tycker det är intressant
Citera
2025-10-08, 20:03
Medlem
Prövar att posta igen.

Hej, jag vet att denna tråd främst berör steorider och inte pct men jag chansar och ställer frågan även i denna tråd då den är mer "aktiv" än denna tråd https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p93116040.

Det är så att jag gjort bort mig, jag påbörjade min första kur, en kur på testo e för 8 månader sedan, det var tänkt att jag skulle köra i 4 månader men det slutade med att jag kört i 8 månader och jag behöver avsluta min kur nu. Jag började med 1ml(250mg) var 5e dag i 4 månader och efter det blev det 2ml(250mg) var 7e dag och nu har jag kört 0,5ml var 7e dag i tre veckor.

Nu till frågan, jag har köpt 60 stycken 20mg nolvadex då jag blev rekomenderat att använda det för pct men jag vet inte hur jag ska lägga upp det. I tråden jag länkade till rekomenderas tre olika upplägg och jag vet inte vilken som är bäst för mig. Vad tror ni om detta upplägg nedan? Kan någon rkeomendera något annat ?

Nolva
Dag 1-7 40mg
Dag 8-30 20mg
Senast redigerad av citronen93 2025-10-08 kl. 20:48.
Citera
2025-10-13, 13:20
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citronen93
Prövar att posta igen.

Hej, jag vet att denna tråd främst berör steorider och inte pct men jag chansar och ställer frågan även i denna tråd då den är mer "aktiv" än denna tråd https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p93116040.

Det är så att jag gjort bort mig, jag påbörjade min första kur, en kur på testo e för 8 månader sedan, det var tänkt att jag skulle köra i 4 månader men det slutade med att jag kört i 8 månader och jag behöver avsluta min kur nu. Jag började med 1ml(250mg) var 5e dag i 4 månader och efter det blev det 2ml(250mg) var 7e dag och nu har jag kört 0,5ml var 7e dag i tre veckor.

Nu till frågan, jag har köpt 60 stycken 20mg nolvadex då jag blev rekomenderat att använda det för pct men jag vet inte hur jag ska lägga upp det. I tråden jag länkade till rekomenderas tre olika upplägg och jag vet inte vilken som är bäst för mig. Vad tror ni om detta upplägg nedan? Kan någon rkeomendera något annat ?

Nolva
Dag 1-7 40mg
Dag 8-30 20mg
Det finns lite olika teorier om uppläggen med Nolvadex och många menar att skillnaden är obefintlig och det är ren broscience. Jag har kört dag 1-14 40mg, dag 15-30 20mg, om jag minns rätt.

Om du kan lägga till HCG vore det bra eftersom du legat på länge. Tänk också på att börja med Nolvadex när allt testosteron är ur kroppen. 5x halveringstiden från sista sticket. Inte 14 dagar efter som många rekommenderade förut på bodybuilding-forumen. För att krångla till det ytterligare är väll ingen helt enig om Enanthes halveringstid, men ca 4-5 dagar.
Citera
2025-10-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHooligan
Det finns lite olika teorier om uppläggen med Nolvadex och många menar att skillnaden är obefintlig och det är ren broscience. Jag har kört dag 1-14 40mg, dag 15-30 20mg, om jag minns rätt.

Om du kan lägga till HCG vore det bra eftersom du legat på länge. Tänk också på att börja med Nolvadex när allt testosteron är ur kroppen. 5x halveringstiden från sista sticket. Inte 14 dagar efter som många rekommenderade förut på bodybuilding-forumen. För att krångla till det ytterligare är väll ingen helt enig om Enanthes halveringstid, men ca 4-5 dagar.

Tack för svar, jag har missat det där med HCG helt, jag har blandat ihop det med HGC men insåg att det är helt olika saker. Har du tips på vad man ska köpa och dos ?
Citera
2025-10-14, 21:16
Medlem
Damen101s avatar
Jag har nu i två månader doserat 80mg per stick med Testo E e4d. Det funkar bra och jag tycker det är en stabil nivå. Men tänkte nu, om jag skulle testa Rip400 som är "test e, tren e, mast e" och även med med det dosera det i mindre doser. Tänker mig 80mg per stick eller om ni inte har något att rekommendera men tänker min i mindre doser.

Kan jag efter kuren med Rip400 gå över till min TRT dos igen eller måste jag höja TRT dosen för att kompensera för doseringen med Rip400?

Tacka för svar!
Citera
2025-10-17, 13:17
Medlem
mimimexs avatar
Ni som har erfarenhet av att kura, hur känns det att injicera Testo E? Om man växlar mellan höger och vänster lår vid varje injektion, känns det ungefär som när man nyper sig riktigt hårt på låret?
Citera
2025-10-17, 16:05
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Ni som har erfarenhet av att kura, hur känns det att injicera Testo E? Om man växlar mellan höger och vänster lår vid varje injektion, känns det ungefär som när man nyper sig riktigt hårt på låret?

Känns som ett minimalt stick när nålen går igenom huden bara, sen känns det inget alls, allts 0.
Iaf för mig, jag varierar mellan lår och axel.

/Murphy
Citera
2025-10-17, 17:45
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Känns som ett minimalt stick när nålen går igenom huden bara, sen känns det inget alls, allts 0.
Iaf för mig, jag varierar mellan lår och axel.

/Murphy
Om det känns mindre att injicera än att nypa på sig själv så är det inte så farligt. Det kan jag ju definitivt klara av. 😄
Citera
2025-10-18, 05:17
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Om det känns mindre att injicera än att nypa på sig själv så är det inte så farligt. Det kan jag ju definitivt klara av. 😄

De flesta oroar/nojjar sig av att sticka, sen inser dom att det inte ens kändes. Thats how it is

mvh
/Murhpy
Citera
2025-10-18, 11:41
Avslutad
Citat:
De flesta oroar/nojjar sig av att sticka, sen inser dom att det inte ens kändes. Thats how it is

mvh
/Murhpy

Problemet är när du träffar en nerv eller fått pip haha
Citera
2025-10-19, 03:35
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Problemet är när du träffar en nerv eller fått pip haha

Förvisso, men det ska mycket till för det at hända om man sticker i axel eller framsida lår

mvh Murphy
Citera
2025-10-19, 09:02
Avslutad
Citat:
Förvisso, men det ska mycket till för det at hända om man sticker i axel eller framsida lår

mvh Murphy
FRAMSIDA LÅR?! OUCH!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in