Citat:
1: Vill börja på en lägre dos än 250 i veckan, jag vill gärna se om en lägre dos gör någon skillnad. Någonstans runt 125/150 i veckan hade jag tänkt och eventuellt höja efter behov. Tror ni att jag skulle märka någon skillnad?
Personligen så hade jag kört 250mg testo c eller e var 5e dag. Det blir 350mg i veckan. 250mg i veckan är mer än tillräckligt.
Om du ligger på 12nmol/l då hade jag inte kört så lågt som 125-150 i veckan, helt onödigt enligt mig.
Citat:
2: Har läst om olika oljor, vissa känns knappt, andra mer. Vill naturligtvis ha en som knappt känns. Vad rekommenderar ni, för stick en gång i veckan.
Beror mest på vad du själv tål. Vissa tål alla oljor och lösningsmedel medan vissa får PIP av allt. MCT är ganska tunn olja men vissa får PIP av det. Apotekstesto brukar vara rätt tjock och ska inte ge så mycket PIP men det är omöjligt att få tag på här.
Värm upp oljan innan du skjuter för det kommer göra stor skillnad! Använd insulinverktyg för skjuta om du har lågt kroppsfett. Skjut inte mer än 1ml på samma ställe. Slappna av muskeln och försök att inte röra runt nålen när du stuckit in den.
Citat:
3: Har också läst om att det gäller att hålla nivåerna jämna, vilken ester håller nivån hyfsat jämn när jag bara sticker en gång i veckan?
Testo undecanoate skulle hålla nivåerna jämnast. Försök få ut det på recept isåfall. Annars så funkar test cyp eller enan men rekommenderar att du kör var 5e dag.
Citat:
Pungen är ju det enda av värde jag har kvar idag, så om den skulle försvinna vore det katastrofalt. Har läst mycket om att kulorna försvinner, men jag vet inte om det är beroende på dos eller om det inte spelar någon roll vad för dos man går på. Jag har läst olika tips på hur man löser den biten, men vad skulle ni erfarna rekommendera mig. Gärna något man inte mår dåligt av. Ska jag i så fall använda mig av det preparatet hela tiden eller bara med jämna mellanrum?
Du får försöka fixa HCG men det är svårt att få tag på riktig HCG som faktiskt funkar. Kulorna kommer krympa oavsett dos, tar bara olika lång tid.