Citat:
Man kan inte bli kåt på ett barn om man inte har den läggningen.
En normal man blir slak och säger nej tack.
Det är ingen som går på ditt prat om att du har varit utsatt och trots det är emot att de blir uthängda.
Isf tror jag mer på att det beror på att du är en henman med väldigt lågt testo.
En normal man blir slak och säger nej tack.
Det är ingen som går på ditt prat om att du har varit utsatt och trots det är emot att de blir uthängda.
Isf tror jag mer på att det beror på att du är en henman med väldigt lågt testo.
Men din jävla idiot, jag äger väl min upplevelse och ingen annan? Att förminska någon som blivit utsatt och samtidigt påstå sig kämpa för barnen mot pedofiler rimmar jävligt illa.
Jag kan garantera att jag får knulla mer kvinnor än dig, gå upp ur morsans källare och rör gräs chud, du vet ingenting om mig.
Kan också lova dig att jag hatar pedofiler mer än dig och din lynchmobb som bara är ute efter underhållning utan konsekvenstanke på anhöriga.
Ignorerad från och med nu.
Citat:
Ja, exakt. Det är ju just den typen av klipp som kommer väga tungt i en rättegång. När man på film hör att de uttryckligen inte bryr sig om konsekvenserna – trots vetskap om självmordsrisk – då är uppsåtsfrågan inte särskilt svår att bedöma.
Det räcker med att domstolen anser att de förstod att skada kunde uppstå men ändå valde att publicera. Då är gränsen för uppsåt passerad. Och det är inte bara ett “olycksfall i arbetet”, utan ett mönster som återkommer gång på gång på gång.
Flera av deras egna konfrontationer fungerar nästan som självbelastande bevis. När du driver journalistik på riktigt är du försiktig med vad du säger i sändning. Här har de snarare bevisat sitt syfte – att förnedra och inte att upplysa.
Så ja, om domstolen kopplar ihop det med faktiska självmord och tydliga förlöjliganden, då kan det absolut bli tal om grovt förtal med uppsåtlig skada. Och då pratar vi inte längre om swish och drama, utan om ren kriminalitet.
Det räcker med att domstolen anser att de förstod att skada kunde uppstå men ändå valde att publicera. Då är gränsen för uppsåt passerad. Och det är inte bara ett “olycksfall i arbetet”, utan ett mönster som återkommer gång på gång på gång.
Flera av deras egna konfrontationer fungerar nästan som självbelastande bevis. När du driver journalistik på riktigt är du försiktig med vad du säger i sändning. Här har de snarare bevisat sitt syfte – att förnedra och inte att upplysa.
Så ja, om domstolen kopplar ihop det med faktiska självmord och tydliga förlöjliganden, då kan det absolut bli tal om grovt förtal med uppsåtlig skada. Och då pratar vi inte längre om swish och drama, utan om ren kriminalitet.
Ja jag tänker också att dumpen kommer fälla sig själva, allt deras material är ju en guldgruva av bevis där S&P bevisar det åklagare/domstol kommer söka efter. S&P är ju inte dom skarpaste individerna direkt och inser nog för sent att man inte skulle ha sagt vad som helst under inspelning.