Citat:
Ursprungligen postat av
devaleva
Gringo? Nja ...
Om han nu varit en affärspartner under många år, vilket inte känns omöjligt, och tagit in stora volymer, och fortsatt att styra det därifrån när det hettade till för mycket i Europa.
Bara spekulationer från min sida såklart, men det känns inte omöjligt...
Men håller med, tror heller inte dom är förtjusta i negativ publicitet och ADHD barn som dödar varandra i Europa.
Fortfarande ingen kartell som beblandar sig med gringos i Europa är albaner. Är du inte mexikanare så är du gringo ingen i Mexiko bryr sig om mexikaner det dödas hela byar när mexikanska karteller vill statuera exempel och ingen bryr sig.
Just i detta ämnet har jag erfarenhet av ämnet från båda hållen.
Bara i Sverige man naivt tror att det är en big deal det är det inte. Kan sätta min högra hand på att det är karteller som har sett till att trycka på regeringen för att få bort den där luffaren från Mexiko det är för dålig publicitet att ha en sådan inavlad som får uppmärksamhet.
Vi pratar om en ekonomi som omsätter ca 137 miljarder med dollars varje år inte 20miljoner i någon förort.
Om göken är stor i Sverige så är han en halv fläck i Kallingen efter en dålig taco i Mexiko.
Tror inte någon kartell skulle säga hej till någon från Sverige som ville köpa droger. Falk höll inte på i den utsträckningen ni tror han hade en släkting som gick med på att åka båt med ett ton det är ett tryckfel i pappret för kartellerna. Sluta läsa nyheterna och tro att det är fakta.