Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du är fortfarande beroende av att dina kunder bryter mot lagen. Du verkar inte heller bry dig om detta utan är helt förblindad av sexpengarna.
Du svarade dessutom aldrig på min tidigare fråga om du informerar köparna att det finns en ny sexköpslag 😁
Det vore ju synd om dina kunder får problem med lagen bara för att du ska kunna vältra dig i påstådd lyx ☺️
Jag är inte beroende av att mina kunder bryter mot lagen, vad snackar du om?
Jag följer lagen, lagen fungerar inte på det sättet, jag säljer helt lagligt. Det finns inget som säger att jag måste informera någon om sexköpslagen?
Mina kunder får inte heller några problem. Allt rullar på som vanligt.
Jag förtjänar min lyx, jag jobbar hårt, jag är jobbar lagligt, och mitt jobb är ett arbete som bidrar till samhället.
Vad jobbar du själv med ? Du kan knappast ha en gymnasieutbildning, med tanke på din källhänvisning.
Du är så tröttsam för du säger bara saker samma hela tiden, du hittar på saker som inte är förankrade med lagen eller verkligheten.
Att du sitter här och säger att kvinnor skall göra saker som dom inte måste eller vill, är faktiskt inte okej. Vi säljer lagligt och har massa rättigheter.