Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-11, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Han bara fantiserar att tjejerna är vrak, vårat jobb möjliggör hälsa, utseende, och tid till intressen.

Alltså lyx är det bästa som finns, utan bra ekonomi är livet väldigt tråkigt och svårt, även om pengar inte är allt kan det förändra livet för många.

Ja, om man lyckas som camgirl så är det ett enormt lyft för många tjejer. För att illustrera min poäng om att framgångsrika cam-modeller är starka och drivna personer kan jag exv. länka till denna guide på X från en av modellerna som haft en karriär på MFC:

https://x.com/HeidiSweetSW/status/1847849877700502008
Citera
2025-10-11, 23:07
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Han bara fantiserar att tjejerna är vrak, vårat jobb möjliggör hälsa, utseende, och tid till intressen.

Alltså lyx är det bästa som finns, utan bra ekonomi är livet väldigt tråkigt och svårt, även om pengar inte är allt kan det förändra livet för många.
Vad är det för tomhet som denna lyx fyller?
Citera
2025-10-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Ja, om man lyckas som camgirl så är det ett enormt lyft för många tjejer. För att illustrera min poäng om att framgångsrika cam-modeller är starka och drivna personer kan jag exv. länka till denna guide på X från en av modellerna som haft en karriär på MFC:

https://x.com/HeidiSweetSW/status/1847849877700502008

Testade nu på cb, går inte ta emot, men om man är utanför Sverige kan man kontakta support.
Citera
2025-10-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Hahaha snälla, jag lever mitt bästa liv, har allt som jag behöver. Sen om du vill bo, och leva som underklass är ju upp till dig. Pengar är inte allt men det möjliggör mycket, skulle aldrig haft så bra utan mitt jobb.

Du är bara sotis, jag investerar i min hälsa varje dag. Och garanterat lever jag mer hälsosamt än dig.
Citera
2025-10-12, 02:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Den nya sexköpslagen har helt uppenbart förändrat livet för många.

Flera svenska kreatörer har berättat i media att de slutat med Onlyfans pga den nya lagen och inte minst har sexköpare sett den nya lagen som sin chans att sluta med Onlyfans och sexköp på distans.

Kan inte du berätta mer om hur den nya lagen har förändrat situationen för dig? Du lägger ner mycket tid i den här tråden när du gång på gång vill berätta hur illa du tycker om den nya sexköpslagen men om allt rullar på som vanligt så behöver ju inte du sitta här och beklaga dig? 😁
Citera
2025-10-12, 02:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hahaha snälla, jag lever mitt bästa liv, har allt som jag behöver. Sen om du vill bo, och leva som underklass är ju upp till dig. Pengar är inte allt men det möjliggör mycket, skulle aldrig haft så bra utan mitt jobb.

Du är fortfarande beroende av att dina kunder bryter mot lagen. Du verkar inte heller bry dig om detta utan är helt förblindad av sexpengarna.

Du svarade dessutom aldrig på min tidigare fråga om du informerar köparna att det finns en ny sexköpslag 😁

Det vore ju synd om dina kunder får problem med lagen bara för att du ska kunna vältra dig i påstådd lyx ☺️
Citera
2025-10-12, 02:16
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Den påstådda lyxen är kanske ett substitut istället för droger och alkohol?

Frosseri i lyx säkert döva ångest och depression för vissa människor med dålig självkänsla men i slutändan kommer dessa sexsäljare ändå att må psykiskt dåligt.
Citera
2025-10-12, 02:27
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear

CAM modellerna och sexsäljarna online är fortfarande beroende av plattformar som män grundat och äger så dina hyllningar av de kvinnliga nakenkreatörerna känns helt missvisande.

Onlyfans grundades exempelvis av två manliga "entreprenörer" och i nuläget ägs Onlyfans av en annan manlig entreprenör som dessutom grundade MyfreeCams.

Du verkar vara sjukligt fixerad vid dessa kvinnliga nakenkreatörer, borde inte du istället hylla männen som möjliggjort dessa kvinnors högst tvivelaktiga karriärer inom porr och sexförsäljning?

En lösning på problemet kan dock vara att blockera sexköpssidor, du känner kanske till att 8 av 10 svenskar vill stänga ner denna typ av sidor?

"En ny undersökning från Novus, utförd på uppdrag av ChildX och Realstars, visar att 8 av 10 svenskar vill blockera tillgången till sexköps- och sugardejtingsidor som riktar sig mot svenska användare. Studien, som omfattar 1001 svenskar mellan 18 och 84 år och utfördes i oktober, pekar på ett brett stöd för att göra undantag i det fria internet för att motverka att barn och vuxna utnyttjas i prostitution och människohandel"

https://www.mynewsdesk.com/se/childx/pressreleases/nya-siffror-visar-aatta-av-tio-svenskar-vill-staenga-ner-sexkoeps-och-sugardejtingsajter-i-sverige-3 354095
Citera
2025-10-12, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Kan inte du berätta mer om hur den nya lagen har förändrat situationen för dig? Du lägger ner mycket tid i den här tråden när du gång på gång vill berätta hur illa du tycker om den nya sexköpslagen men om allt rullar på som vanligt så behöver ju inte du sitta här och beklaga dig? 😁

Du lade just upp 4 inlägg mitt i natten. sedan undrar du varför hon sitter här och postar... du som är sååå nöjd med lagen, och som inte är i branschen (?) - kanske vore på sin plats att du ställer samma fråga till dig själv: varför sitter du här och postar som en manisk dåre, du som till skillnad från henne inte berörs direkt av lagen?

Dessutom innehåller dina inlägg bara samma gamla korkade argument on och om igen. Till exempel: Om Leo Radvinsky tjänar pengar på camming så innebär det i din lågpresterande hjärna att kvinnor självklart utnyttjas, samtidigt som de mest framgångsrika cammarna blir mångmiljonärer.... Bägge parter är uppenbarligen stora vinnare, men du klarar inte av att se den verkligheten, för den passar inte in i hur du vill att världen ska vara.

Btw finns massor med länkar som beskriver hur lönsamt camming kan vara, här är några exempel
https://observer.com/2014/08/quit-your-day-job-top-cam-girls-are-earning-around-1-million-per-year/

https://www.howareyoubb.com/how-much-are-top-webcam-girls-making/
Senast redigerad av Lanfear 2025-10-12 kl. 07:47.
Citera
2025-10-12, 08:52
Medlem
Citat:
Du är fortfarande beroende av att dina kunder bryter mot lagen. Du verkar inte heller bry dig om detta utan är helt förblindad av sexpengarna.

Du svarade dessutom aldrig på min tidigare fråga om du informerar köparna att det finns en ny sexköpslag 😁

Det vore ju synd om dina kunder får problem med lagen bara för att du ska kunna vältra dig i påstådd lyx ☺️

Jag är inte beroende av att mina kunder bryter mot lagen, vad snackar du om?
Jag följer lagen, lagen fungerar inte på det sättet, jag säljer helt lagligt. Det finns inget som säger att jag måste informera någon om sexköpslagen?

Mina kunder får inte heller några problem. Allt rullar på som vanligt.

Jag förtjänar min lyx, jag jobbar hårt, jag är jobbar lagligt, och mitt jobb är ett arbete som bidrar till samhället.

Vad jobbar du själv med ? Du kan knappast ha en gymnasieutbildning, med tanke på din källhänvisning.

Du är så tröttsam för du säger bara saker samma hela tiden, du hittar på saker som inte är förankrade med lagen eller verkligheten.

Att du sitter här och säger att kvinnor skall göra saker som dom inte måste eller vill, är faktiskt inte okej. Vi säljer lagligt och har massa rättigheter.
Citera
2025-10-12, 11:04
Medlem
Citat:

En kvinna som talar illa om andra kvinnor är en olycklig kvinna.
Citera
2025-10-12, 11:08
Medlem
Citat:
Den påstådda lyxen är kanske ett substitut istället för droger och alkohol?

Frosseri i lyx säkert döva ångest och depression för vissa människor med dålig självkänsla men i slutändan kommer dessa sexsäljare ändå att må psykiskt dåligt.

Haha ja man får snart inte vara lycklig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in