2025-10-11, 15:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mycket mögligt att så har skett. Det blir vi väl varse om snart hur det har gått till
Jag tror att det som Jocke själv uttryck - att han kontaktade KFM - är det som är den enklaste och mest sannolika förklaringen.
Citera
2025-10-11, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Undra varför de inte anmält Jocke för frihetsberövande 😆😆😆

"Han kidnappad mig till Cypern."
Okej höll han dej inlåst där?
"Nää bjöd på stort hus och mat".
Okej men flyg betalade ni?
"Nää Jocke lånade Chrippa det"

Stockholm syndrom 2.0.

Ang Kidnappad, Linneas mamma sa att Christofer kidnappat Linnea när dom. åkte till Barcelona. Så om det är någon som frihetsberövat henne så är det hennes nyblivna make. Denna man som nu hyllas av Familjen Lundström i Malmö..
Citera
2025-10-11, 15:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja förutsatt att KFM vet att man har pengar eller värdesaker. Annars blir det svårt.
Nu rörde diskussionen hur KFM fick veta och därmed kunde driva in pengarna som Jocke höll åt Chrippa.

Din hjärndöda kossa, förstår du inte att Chrippa själv sa om och om igen på YT och streams att Jocke är skyldig han 130k som JJ AB har som Jocke inte betalt ut? Polisen gjorde anmälan till KF. KF kontaktade Jocke. Det står i offentliga papper. Sluta hallucinera nu.

Kan du hjärndöda kossan skaffa dig lite kunskap om det du pratar om för en gångs skull?
Citera
2025-10-11, 15:10
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jocke har själv berättat hur han kontaktade Skatteverket och Kronofogden gällande att chrippa hade pengar i Jockes företag som chrippa ville ha till sitt konto.
Det gjorde Jocke efter att han och Chrippa blev osams.

Citat:
Jag tror att det som Jocke själv uttryck - att han kontaktade KFM - är det som är den enklaste och mest sannolika förklaringen.

Ok det kanske han gjorde och med all rätt.
Chrippa var varnad - tillsagd - hört inspelat samtal om det.
Så ovetandes var inte Chrippa.

Dom kläder och saker KFM tagit .. Har Jocke informerat dom om även detta?
Citera
2025-10-11, 15:10
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Din hjärndöda kossa, förstår du inte att Chrippa själv sa om och om igen på YT och streams att Jocke är skyldig han 130k som JJ AB har som Jocke inte betalt ut? Polisen gjorde anmälan till KF. KF kontaktade Jocke. Det står i offentliga papper. Sluta hallucinera nu.

Kan du hjärndöda kossan skaffa dig lite kunskap om det du pratar om för en gångs skull?
Så du tror Jocke ljuger?
Citera
2025-10-11, 15:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Trevligt språk du har.
Jag förstår att Jocke själv sa att han ringde dem och att det legat ute på Youtube.
Om du nu sett något annat i offentliga papper som visar det du säger så kan du ju länka till dem.
Citera
2025-10-11, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Ang Kidnappad, Linneas mamma sa att Christofer kidnappat Linnea när dom. åkte till Barcelona. Så om det är någon som frihetsberövat henne så är det hennes nyblivna make. Denna man som nu hyllas av Familjen Lundström i Malmö..

Alltid så. Christopher gör nåt och de skyller på Jocke 😆
Citera
2025-10-11, 15:14
Avstängd
Citat:
Om du nu sett något annat i offentliga papper som visar det du säger så kan du ju länka till dem.

Visst. @Banal?
Citera
2025-10-11, 15:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ok det kanske han gjorde och med all rätt.
Chrippa var varnad - tillsagd - hört inspelat samtal om det.
Så ovetandes var inte Chrippa.

Dom kläder och saker KFM tagit .. Har Jocke informerat dom om även detta?
Bra att du styrker att det var så det gått till.

Vem som informerat i olika omgångar (det har väl varit fler tillslag/tillfällen) har jag inte en aning om.
Min uppfattning är väl att när de går in i någons hem och när de stoppar någon på Arlanda så behöver de inte veta vad de ska ta i beslag på förhand. De tar det de hittar vid tillfället.
Citera
2025-10-11, 15:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så du tror Jocke ljuger?

Nej Jocke kontakta KFM efter de kontaktat honom.
Citera
2025-10-11, 15:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Jag fattar fortf inte?
Hur fan kan man gå och gifta sig med en person som så totalt golat ner en?
Hur kan han inte se och förstå?
Snacka om att tänka med Lilleman.
Citera
2025-10-11, 15:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Märkligt att Jocke först säger en sak och nu påstår du att det Jocke sa inte stämmer.

Sa Jocke att han kontakta KFM först upp från det blå? Eller är det en vansinne tolkning från dej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in