2025-10-11, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Kämpa på 🙈
Du har verkligen gjort bort dig nu. Fattar du?
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
"Och bara för att vissa (du) tror på en lögn så är det inte en faktisk sanning".

Käka dina egna ord.
Jag ljuger inte så jag kommer inte behöva käka mina ord, du däremot lär behöva en Heimlich inom snar framtid.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-11 kl. 08:34.
Citera
2025-10-11, 08:33
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du har verkligen gjort bort dig nu. Fattar du?

Nej, snälla förklara!
Citera
2025-10-11, 08:34
Medlem
När FUP blir tillgänglig kommer fans som Pallal att hävda att alla brott är fabricerade?
Citera
2025-10-11, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
När FUP blir tillgänglig kommer fans som Pallal att hävda att alla brott är fabricerade?
*Alla som hatar mobbare är Chrippaälskare* smart, duktigt.

Jag har aldrig hävdat att Ekobrottsmyndigheten fabricerar bevis eller nåt åt det hållet. Jag har sagt att det inte är troligt att han får sitta 6-10 år på kåken när sektens lydigaste krigare runkade i cirkel till den villfarelsen. 1-3 år trodde jag då nu börjar jag tro 6 månader-2 år baserat på åtalspunkterna och det lilla man vet.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-11 kl. 08:43.
Citera
2025-10-11, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Dom ska fira Jockes 40-års födelsedag med Danjal.
Oavsett vad chrippisarna vill få det till.

Dom glömmer oxå att av dom 103.000 skulle betalas ut LAGLIGT, vilket innebär ca hälften.
Och såklart den lilla detaljen att KFM tog dem.

Du missar en sak här.

Jocke hade redan betalat ut Chrippas YT-pengar UTAN SKATTEAVDRAG i flera månader i rad innan han själv tog kontakt med KFM.

Alltså Jocke gick glatt med på att lura staten innan han blev sur på Chrippa.

Det gör Jocke till en shady karaktär som enbart agerar "rätt och riktigt" när ljuset riktas mot honom.

Ögontjäneri när det är som bäst.
Citera
2025-10-11, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Hon har ju tagit ansvar och varit behjälplig i utredningen.
Det är ju att stå för sitt misstag om ngt, vilket är avgörande för hur majoriteten ser på Julia idag.
Trots sin delaktighet.

Hon har inte tagit mer ansvar än någon annan.

Hade hon tagit ansvar så hade hon slutat ta emot Chrippas illegala pengar och gått till polisen INNAN hon var misstänkt.

Hon fortsatte ta emot pengar efter att hon var misstänkt och blivit förhörd.

Sluta att helgonförklara Julia. Hon är dessutom dömd för dataintrång tidigare och inte särskilt mycket för att följa lagen.
Citera
2025-10-11, 08:49
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du missar en sak här.

Jocke hade redan betalat ut Chrippas YT-pengar UTAN SKATTEAVDRAG i flera månader i rad innan han själv tog kontakt med KFM.

Det gör Jocke till en shady karaktär som enbart agerar "rätt och riktigt" när ljuset riktas mot honom.

Är du RIKTIGT, RIKTIGT säker på det?.....Va ? 🤥
Jag tror det funkar så att Chrippa har / hade ett avtal med Youtube där chrippa signar på att han själv betalar in skatt på pengarna han tjänar... Sluta ljug jäkla 🤡

Förväntar mig att du tar reda på hur youtube i Sverige fungerar och levererar ett svar där du säger att jag har fel, alternativt med en dementi på det du skrev ovan.
Senast redigerad av Summer24 2025-10-11 kl. 09:15.
Citera
2025-10-11, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Det är ju helt klart folk med psykisk ohälsa som tror att de hjälper och stöttar sina idoler, men som i själva verket hetsar på dramat genom att konstant ljuga, vilket får motståndarna att gå åt C ännu hårdare. Hade inte chrippisarna funnits hade inte tonen varit lika hård här idag.

Så du menar att andra bär ansvar för vad du väljer att skriva?

Smart hörru...
Citera
2025-10-11, 08:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du missar en sak här.

Kontakta Jocke KFM? Tror mer på att KFM kontakta Jocke iomd att ingen skatt kom in?
Citera
2025-10-11, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
tvåäpplen hög trodde nog han var main man i en egen dokumentär. men vi kommer nog få se på bästa sändningstid hur han görs bort inför den vanliga tv publiken. det blir nog stor humor skulle jag tro. det blir nog ingen tv4 morgonsoffa för honom.

han är så långsam den killen.

Jag tror inte att någon kommer att bli helt nöjd med hur de framstår i dokumentären.

Men inte helt missnöjd heller.

Tror däremot att tittarna kommer att reagera på hur laglöst det varit/är på YT.

Det kommer att väcka människor för vilken påverkan detta har på ungdomar och mindre begåvade fibrokärringar som tar efter mobbarbeteende på nätet.
Citera
2025-10-11, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Precis så!
De som försvarar C och hävdar att andra drevar, de ser inte att det är i själva verket dom själva som eldar på och skapar det dom kallar drev. Det är så otroligt intelligensbefriade haranger de kommer med, men vad kan man förvänta sig av folk som ser upp till en narcissist med ÖHH som begynnelsebokstav i varje mening.

Oj, en till idiot som anser att andra ansvarar för hut idioten uttrycker sig på nätet.
Citera
2025-10-11, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu vet jag inte sanningshalten men det vore väldigt underhållande om Chrippa nu satt på sig en peruk och flytt landet.
Och ett direkt erkännande att han är skyldig till alla sina brott (är han så oskyldig så är det ju bara att stanna kvar och stå stadigt i rättegången).

Det där paret kanske kommer klara sig undan ett par månader, men sen behövs pengar/någon känner igen dom/de blev osams och Linnea golade ner han igen.

Rättegång kommer det nog bli ändå, man kan döma av trots att byfånen inte är på plats.

Det hade garanterat blivit en humoristisk tvist på det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in