2025-10-10, 20:16
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Va?

Det är inget datum, det är en nedräkning.
Skrev du.

Imbecillerna har haft nån annan nedräkning.... Inte jag (vi?)
Började på 1/14 och slutade på 3/14, antingen kan de inte räkna längre, inte ens Jacke, eller så sket allt sig...

Förutom nedräkningen till 17/10, men den är ju officiell.
Tror du 14/14 är ett datum? Eftersom du verkar tycka att jag har fel när jag säger att det är en nedräkning och inte ett datum.

Du skrev
Citat:
6 timmar och fem minuter kvar då?
Min fråga kvarstår, vad räknar ni ner till? Ni verkar räknat ner utan att ens veta till vad eller varför, snacka om att chrippa lever "rent free" i era huvuden.

17/10 är ett datum, till skillnad ifrån 14/14, men det verkar du ha svårt att förstå.
Citera
2025-10-10, 20:17
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Kommer bli åtal 17/10. Första rättegångsdag (?) 17/11.

Christopher dök inte upp i veckan hos polisen och sket i att komma idag också efter kallelse när han inte dök upp i veckan. Hoppas verkligen han efterlys nu.
Hur vet du att chrippa inte dök upp och inte kom på kallelse? Sånt är inte offentliga uppgifter.
Citera
2025-10-10, 20:18
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Antagligen så. Chrippa ville ju att Julia skulle vara hemmafru, följa med på resor och jobba heltid och hålla käften och allt vad det varit.

Minns bara vad han sa för ett tag sen, "åker du buss, är det så illa?" Hans behov av att förnedra kvinnor han varit i lag med är tydlig. Samtidigt så ser han ut som ett tap på bilden där han har stora vita tennisstrumpor på sig upp till knäna. Han verkar alltid ha varit lite knepig. Och därav självförtroendet i botten som gör att han är så aggro på sina kvinnor.

Han är aggro på allt och alla. Steroider will fuck your temper up.
Citera
2025-10-10, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Tror du 14/14 är ett datum? Eftersom du verkar tycka att jag har fel när jag säger att det är en nedräkning och inte ett datum.

Du skrev

Min fråga kvarstår, vad räknar ni ner till? Ni verkar räknat ner utan att ens veta till vad eller varför, snacka om att chrippa lever "rent free" i era huvuden.

17/10 är ett datum, till skillnad ifrån 14/14, men det verkar du ha svårt att förstå.

Du måste verkligen vara helt dum i huvudet.

Det är Chrippa, Jacke och Linnea som räknat ner.
Som du själv förtydligade.
Fråga dem?

Jag räknar bara ner till den 17 oktober 2025, för att förtydliga, vad 17/10 betyder.
Då när vi förhoppningsvis får höra att kräket blir åtalad.
Citera
2025-10-10, 20:20
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Nä, IQ i chrippalägret är nog rätt så låg över lag. Eller så beror det på likasinnade missbrukande människor som supit/knarkat sönder hjärncellerna. Nåt knas är det iallafall 😆

Det är ju helt klart folk med psykisk ohälsa som tror att de hjälper och stöttar sina idoler, men som i själva verket hetsar på dramat genom att konstant ljuga, vilket får motståndarna att gå åt C ännu hårdare. Hade inte chrippisarna funnits hade inte tonen varit lika hård här idag.
Citera
2025-10-10, 20:21
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon kunde ju inte behålla jobbet eftersom hon pressades med på Jockes resor. Om du helt har missat vad som hänt kanske du ska avstå från att kommentera.
Vilka resor syftar du på? Jag känner bara till Sälen, och där sa hon ju själv att det va Chrippa som "pressat" henne till att följa med.....
Citera
2025-10-10, 20:25
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Du måste verkligen vara helt dum i huvudet.

Det är Chrippa, Jacke och Linnea som räknat ner.
Som du själv förtydligade.
Fråga dem?

Jag räknar bara ner till den 17 oktober 2025, för att förtydliga, vad 17/10 betyder.
Då när vi förhoppningsvis får höra att kräket blir åtalad.
Varför fortsätter du en nedräkning utan att veta vad du räknar ner till? För att chrippa startade den och han lever rent free i ditt huvud?
Citera
2025-10-10, 20:28
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Vi får se vem som har rätt snart 😉

Detta är förtulsmål.

Intressant....då vet du alltså att det blir åtal....?
Och vad är anledningen till att detta är ett förtursmål?
Citera
2025-10-10, 20:30
Medlem
Citat:
Vi får se vem som har rätt snart 😉

Detta är förtulsmål.
Förhudsmål heter det.

Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Vilka resor syftar du på? Jag känner bara till Sälen, och där sa hon ju själv att det va Chrippa som "pressat" henne till att följa med.....
Kom inte här med fakta. Förstår chrippisarnas mål, att idiotförklara sig än mer.
Citera
2025-10-10, 20:32
Medlem
tvåäpplen hög trodde nog han var main man i en egen dokumentär. men vi kommer nog få se på bästa sändningstid hur han görs bort inför den vanliga tv publiken. det blir nog stor humor skulle jag tro. det blir nog ingen tv4 morgonsoffa för honom.

han är så långsam den killen.
Citera
Medlem
Så... Vilken är den stora "nyheten" vi väntar på nu? Vad är spekulationerna? Med absolut största sannolikhet kommer det vara världens största antiklimax, likt allting annat den stora nollan har tagit sig an.
Citera
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Det är ju helt klart folk med psykisk ohälsa som tror att de hjälper och stöttar sina idoler, men som i själva verket hetsar på dramat genom att konstant ljuga, vilket får motståndarna att gå åt C ännu hårdare. Hade inte chrippisarna funnits hade inte tonen varit lika hård här idag.

Spot on!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in