2025-10-10, 18:30
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommycombat18
Tror du verkligen på Judiskt skit? Varför fick inte utländska reportrar eller journalister komma in i Gaza tror du,all info därifrån kommer bara från occkupationsmakten Israel. Det är bara israelvänliga journalister som får rapportera från Israel. Det är klart och bevisat idag att de har begått folkmord mot palestinierna. "Låt inte bli att kolla för att det är en Judisk kanal" just därför SKA man inte se på den för det som sägs där är bara lögner. ZOG fortsätter att bygga judiska bosättningar på occkuperad mark! Jag fattar inte vad ni Judeälskande folk vill egentligen, men personer som du får mig att må illa. Det glädjer mig att din älskling Netanyahu kommer att få sitt straff snart,antingen för korruption i Israel eller för de folkmord han är skyldig till och efterlyst av domstolen i Haag. Men han hinner nog ta sitt pick och pack och dra till sin knähund USA där han är säker. Vidrigt!!
Ja du. Vet ikke hur det låter i Sverige, men her over kjølen har vi blivit indoktrinert med enbart Hamaspropaganda fra
våre medier hele tiden. Hver enda nyhet fra Midtøsten avslutter med enligt palestinske källor, enligt källor i Hamas mm.

Inget av dissse påstandene blir faktasjekket eller balancert mot andre källor. Er overrasket om det stemmer det du sier,
at det er tvert i mot i Sverige.
Citera
2025-10-10, 18:39
Medlem
Tommycombat18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
massa?
det enda jag sett är att det som kommer från israel?

upplys mig
Sant. ALLT kommer från Israel! Det var och är bara israelvänliga journalister och reportrar som får beskriva vad som sker eller skett i Gaza. I mina ögon är det vidrigt att inte hela världen fördömt eller erkänt Gaza som stat! De Judeälskande typerna kommer att bli överbevisade när stormen lagt sig. Judarna om något folk borde väl ha lärt sig om utrotning och folkmord. Netanyahu kommer att få sitt straff om han inte hinner smita som den råtta han är till sin knähund USA, där är han trygg,i Israel kommer han att åtalas för korruption och riskerar mångårigt fängelsestraff.
Citera
2025-10-10, 18:45
Medlem
Tommycombat18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Ja du. Vet ikke hur det låter i Sverige, men her over kjølen har vi blivit indoktrinert med enbart Hamaspropaganda fra
våre medier hele tiden. Hver enda nyhet fra Midtøsten avslutter med enligt palestinske källor, enligt källor i Hamas mm.

Inget av dissse påstandene blir faktasjekket eller balancert mot andre källor. Er overrasket om det stemmer det du sier,
at det er tvert i mot i Sverige.
Hamas källor och information om vad som hänt i Gaza är mer trovärdigt än de judiska. Det är bevisat att Israel har begått folkmord mot palestinierna. Och att Netanyahu är internationellt efterlyst för det.
Citera
2025-10-10, 18:54
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Hamas källor och information om vad som hänt i Gaza är mer trovärdigt än de judiska. Det är bevisat att Israel har begått folkmord mot palestinierna. Och att Netanyahu är internationellt efterlyst för det.
Nu er jeg ikke med deg. Du skrev" Gaza tror du,all info därifrån kommer bara från occkupationsmakten Israel.
Og det gjentar du i innleget efter også, og det med påtryck "Sant. ALLT kommer från Israel! "
Var det jeg reagerte på. Stemmer det at all info i Sverige vedr. Gaza kommer fra Israel, eller ljög du for den gode sakens skuld.?
Citera
2025-10-10, 19:39
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drettan
En infiltratören filmade även samtal om erkännanden att Hamas låg bakom hela projektet.

se sammanfattning här, kolla från början om ni vill ha mer info

Låt inte bli att kolla bara för att det är en judisk kanal, ni kan väl knappas förvänta er att islamkramare eller vänstern ska publicera detta

Jag vet inte var hela dokumentären släpps, men högst förmodligen inte på TV4

https://youtu.be/LTni1lFDGYk?si=TDvoKVjKbi_DGaao&t=264
Där ser man. Värre än jag trodde t.o.m.
Citera
2025-10-10, 20:04
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
"okej"

trovärdig källa m.a.o

2025 vad är en trovärdig källa? Nämn 2.
Citera
2025-10-10, 20:18
Medlem
Proumbras avatar
Föga förvånande att allt var en bluff. Dem vill ha rubriker och drama. "Livet var hårt i fängelse, dem tog våra mobiltelefoner ifrån oss!"
Citera
2025-10-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Föga förvånande att allt var en bluff. Dem vill ha rubriker och drama. "Livet var hårt i fängelse, dem tog våra mobiltelefoner ifrån oss!"
Dessa eliter kastade själva sina telefoner överbord och det finns på film, filmat av deras egen kamera som dom var för höga på substanser för att komma ihåg
Citera
2025-10-10, 20:40
Medlem
Citat:
massa?
det enda jag sett är att det som kommer från israel?

upplys mig
även svenska källor säger detta. så jävla svårt är det inte att förstå...
Om du vet att person A är ombord så googlar du efter person A och får då upp att han figurerar i hamaskretsar. Du googlar vidare och hittar att han även haft poster inom hamas.
Allt detta förutsätter dock att du kan arabiska - det är därför DU inte kan hitta någon info eller tillgodogöra dog en enda källa. Men det betyder ju inte att det inte är sant.
Lite som att Finland inte skulle ha en president bara för att du inte kan läsa finska nyheter utan fått veta det genom en svensk källa.

Vad du inte heller verkar förstå är att Hamas inte är en hemlig föreningen. De är i höga grad väldigt öppna - för det är en del av poängen. De vill ju ta över världen och de vill att folk ska känna till dem. Folk är stolta av att arbeta för Hamas och det finns oändligt med material där folk berättar det helt öppet. Lite som att korkade sossar skryter med att de är med i just socialdemokraterna.
Senast redigerad av martinator 2025-10-10 kl. 20:44.
Citera
2025-10-10, 21:30
Medlem
Proumbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapa-ved
Dessa eliter kastade själva sina telefoner överbord och det finns på film, filmat av deras egen kamera som dom var för höga på substanser för att komma ihåg

Om det stämmer så är det hela trippen bara en politisk manifestation.

Som om dem brydde sig om Gaza...

Dom är ute efter rubriker

Rädda våtmarken nästa?
Citera
2025-10-10, 21:34
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Jag har inte ljugit om något.
Tack for svar. Da vet jeg. Men til info eskalerte det bare til en dobbeltløgn for den gode saken skuld for min del. God kveld
Citera
2025-10-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Om det stämmer så är det hela trippen bara en politisk manifestation.

Som om dem brydde sig om Gaza...

Dom är ute efter rubriker

Rädda våtmarken nästa?
Ja det har väl alla vid det här laget förstått.
Rädda våtmarken verkar även det vara överspelat då alla håller på med att återställa våtmarker?
Hon får väl börja lobba för att alla araber på flykt inte ska åka till Gaza för att hjälpa till med återuppbyggnad, utan i stället ska fortsätta att kaoza i de länder de vistas i...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in