Det du säger kanske stämde förut. Jag flyttade in till city för två år sen och började ett experiment som medförde att jag går ut i princip varje helg på stureplan till flertalet klubbar.
Det har skett extremt stor förändring gällande attityd bland gäster och vakter sen jag va yngre och hängde runt på olika klubbar.
Majoriteten av alla ställen har bra vakter och det är ofta jag står med olika vakter och snackar skit. Som jag fått reda på så placeras vakter ut beroende på om de kommer överens med personalen och hur dem agerar mot gäster. En dålig vakt byts ut rätt snabbt. En del klubbar har det varit tydligt när vakten är borta en dag eller omplaceras på annan klubb.
I majoriteten av fallen när jag började gå ut så blev jag nekad av olika orsaker men fortsatte min rutin tills man blev ett bekant ansikte och tog reda på vad som krävdes. Därefter har jag blivit nekad noll gånger.
Som tidigare sagt så har Laroy bra vaktgäng. Jag vet inte om det stått annan personal på en torsdag men helggänget är super.
Citat:
Ursprungligen postat av
kahba
Kort sagt är ordningsvakter ondska. Polisen vill inte hålla koll på dom. Ovs är som lösa hundar som biter folk , polisen har släppt kopplet. Total destruktivitet.
Det är människor som tänder på att skada och skrämma andra. Dom vill leka med våld men kan inte ta det minsta själva. Dom begår brott och kör en till polisen. Dom ljuger för polisen systematiskt.Totala idioter. Fega äckel som misshandlar folk som ligger ner. Dom borde gasas ihjäl. Alla som någonsin fått idén att bli ov.