2025-10-10, 14:08
Medlem
han ska tydligen filmat det med
någon som har några bilder eller filmer?
borde ju finnas en hel del kameror som filmat skiten
Citera
2025-10-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kahba
Tråkigt när ordningvakter får leva vidare. Men bra försök pöjk!

Varför tycker du det?
Citera
2025-10-10, 16:01
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatFrankenstein
Varför tar man med sig ett vapen till en nattklubb?

Man har något att kompensera för?
Citera
2025-10-10, 16:31
Medlem
Citat:
Kort sagt är ordningsvakter ondska. Polisen vill inte hålla koll på dom. Ovs är som lösa hundar som biter folk , polisen har släppt kopplet. Total destruktivitet.

Det är människor som tänder på att skada andra. Dom borde gasas ihjäl. Alla som någon fått idén att bli ov.

håller ju med om att de tänder på makt och att dominera, men att önska livet ur dem? njae inte direkt...

men läste din posthistorik och ser att du inte har mycket till övers för ordningsmakten öht .
Citera
2025-10-10, 16:55
Medlem
Ordningsvakten som blev skjuten heter Ari och är i 30 års åldern.
Citera
2025-10-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartlikamed45
Ordningsvakten som blev skjuten heter Ari och är i 30 års åldern.
Ingen högoddsare att han har kriminella kopplingar. Ordningsvakter är ett riktigt pack, även om jag inte har mycket övers för polisen så har de åtminstone gått någon form av utbildning och gått igenom en bakgrundskontroll.
Citera
2025-10-10, 17:20
Medlem
Citat:
Kort sagt är ordningsvakter ondska. Polisen vill inte hålla koll på dom. Ovs är som lösa hundar som biter folk , polisen har släppt kopplet. Total destruktivitet.

Det är människor som tänder på att skada och skrämma andra. Dom vill leka med våld men kan inte ta det minsta själva. Dom begår brott och kör en till polisen. Dom ljuger för polisen systematiskt.Totala idioter. Fega äckel som misshandlar folk som ligger ner. Dom borde gasas ihjäl. Alla som någonsin fått idén att bli ov.

Finns en del rötägg men känner flera som jobbar som vakter, de är helt vanliga människor vet du. Alla är inte kriminella.
Citera
2025-10-10, 17:25
Medlem
Tuors avatar
Hur i helvete orkar man vara ordningsvakt idag bland alla afrikaner och araber?

Jävla mardröm.
Citera
2025-10-10, 17:33
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Det är människor som tänder på att skada och skrämma andra. Dom vill leka med våld men kan inte ta det minsta själva. Dom begår brott och kör en till polisen. Dom ljuger för polisen systematiskt.Totala idioter. Fega äckel som misshandlar folk som ligger ner. Dom borde gasas ihjäl. Alla som någonsin fått idén att bli ov.
Vilket jävla dravel. Det är lika korkat som att säga att alla invandrare är kriminella, alla snutar är som i basebolligan, alla våldtäktsmän är invandrare, alla svenska män är pedofiler osv. Bara jävla trams.
Citera
2025-10-10, 17:44
Medlem
Det du säger kanske stämde förut. Jag flyttade in till city för två år sen och började ett experiment som medförde att jag går ut i princip varje helg på stureplan till flertalet klubbar.

Det har skett extremt stor förändring gällande attityd bland gäster och vakter sen jag va yngre och hängde runt på olika klubbar.

Majoriteten av alla ställen har bra vakter och det är ofta jag står med olika vakter och snackar skit. Som jag fått reda på så placeras vakter ut beroende på om de kommer överens med personalen och hur dem agerar mot gäster. En dålig vakt byts ut rätt snabbt. En del klubbar har det varit tydligt när vakten är borta en dag eller omplaceras på annan klubb.

I majoriteten av fallen när jag började gå ut så blev jag nekad av olika orsaker men fortsatte min rutin tills man blev ett bekant ansikte och tog reda på vad som krävdes. Därefter har jag blivit nekad noll gånger.

Som tidigare sagt så har Laroy bra vaktgäng. Jag vet inte om det stått annan personal på en torsdag men helggänget är super.
Citat:

Citera
2025-10-10, 18:16
Medlem
Vem är den skjutna och vem är den egentliga tilltänkta måltavlan?
Citera
2025-10-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackmaffian
Vem är den skjutna och vem är den egentliga tilltänkta måltavlan?
Han heter Ari, han är OV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in