2025-10-10, 12:41
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Bete sig som en idiot och sedan gråta när kritiken blir för jobbig 😆

Exakt. ”Den som sig in i leker ger…..”
Citera
2025-10-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ja hemsk bror som vill ha med broderns nya flickvän
Det sa jag inte. Jag sa att han tyckte om Linnea och alltid försökte få henne att följa med och att Linnea och Lillen har en bra och tight relation.

Användare vill ändra på faktum för att kunna få alla lögner dom hört att make sense. Anklagelserna stämmer inte ifall Jocke pratar med eko om Chrippa innan häktningen, han erkänner att han försökt skapa osämja mellan Chrippa och Linnea och att han tyckte om henne och hur hon var med Lillen.

Dom alla tre tillsammans fejkade bevis för att Linnea raderat kanalen i den videon som Anjo hela tiden kommer tillbaka till och fortfarande säger han att han tror att den videon är den enda där Chrippa talar sanning från början till slut.

Det säger Anjo fast dom båda alla ljög om samma sak i den videon. Anjo ljuger, med uppsåt.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-10 kl. 12:45.
Citera
2025-10-10, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vem som lagt ut saker först saknar betydelse.

Med FUP gör 😅😅🤣
Citera
2025-10-10, 12:45
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Han skiter I lagar och regler.

Och SVT som hyllade Jocke på hans 40-årsdag….. 😂😂
Citera
2025-10-10, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad säger Rask om Chrippa och Linnea nu? det har jag missat.

Vad jag vet så skickade rask bilderna till herr medvikt men jag vet inte mycket om vad som sagts om detta då jag inte följer Temu alls och jag följer inte Rask i allt heller.

Men på vissa låter det som att den ena spridningen är okej men inte den andra.

Så länge Rasks videor om Chrippa och Linnea ligger ute och får visningar är spridandet av grovt förtal pågående.

Det är åklagaren som får bedöma om Rask ska åtalas för spridning av Fru Medvikts bilder. Det utreds som integritetsintrång.

Det som ligger Rask i fatet är att han är både återfallsförbrytare och vaneförbrytare.
Citera
2025-10-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Anjos video om Chrippa, kan Chrippa avbryta sin medverkan nu när Anjo kom ut med infon?

Även om Chrippa deltar i programmet så äger inte han innehållet, så det kvittar vad han säger. Svt bestämmer vad som ska visas och inte
Citera
2025-10-10, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är Anjo och Baronen som utsatt Chrippa och Linnea för ett stort förtalsdrev i över ett års tid. Blanda inte ihop korten. Det som de skickat tillbaka är inte i närheten av samma sak, och fullt förståeligt sett till hur de blivit behandlade. Man kan inte stå och pissa på någon utan att förvänta sig konsekvenser. Det är en mobbares mindset. Men du verkar vara fine med det, för du är en mobbare själv.

Så att sprida dessa nakenbilder på Rask är okej tycker du?
Anser rätten att dom ska dömas förtal så är det så säger ingenting om det.
Citera
2025-10-10, 12:49
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det sa jag inte. Jag sa att han tyckte om Linnea och alltid försökte få henne att följa med och att Linnea och Lillen har en bra och tight relation.

Användare vill ändra på faktum för att kunna få alla lögner dom hört att make sense. Anklagelserna stämmer inte ifall Jocke pratar med eko om Chrippa innan häktningen, han erkänner att han försökt skapa osämja mellan Chrippa och Linnea och att han tyckte om henne och hur hon var med Lillen.

Dom alla tre tillsammans fejkade bevis för att Linnea raderat kanalen i den videon som Anjo hela tiden kommer tillbaka till och fortfarande säger han att han tror att den videon är den enda där Chrippa talar sanning från början till slut.

Det säger Anjo fast dom båda alla ljög om samma sak i den videon. Anjo ljuger, med uppsåt.

Även en idiot kan uppföra sig några timmar om idioten tror det finns vinning med det…..
Citera
2025-10-10, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad har det med saken att göra?
Rätten till målsägarbiträde (eller offentlig försvarare) påverkas inte av vad någon sagt. Det finns lagar och regelverk som styr det och det är lika för alla.

Saken har att göra att Christopher inte har nån stjärnadvokat pga att han är rik.
Citera
2025-10-10, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Exakt! ”Den som sig in i leken ger………”

Stämmer bra med att om du begår brott så får du straffet tåla.
Citera
2025-10-10, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja faktum är att det är hemskt när någon i Jockes position sätter press på en ung tjej om inte vill umgås med honom utan vara hemma och sköta sitt jobb.

Om jobbet var så viktigt varför inte jobbat på 1.5 år?
Citera
2025-10-10, 12:52
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Stämmer bra med att om du begår brott så får du straffet tåla.

100%. Har aldrig sagt eller tyckt något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in