Citat:
Ursprungligen postat av
offerkoftan08
Jocke Sambandcentralen Lundell och Entreprenör i Lidande
Jocke ”jag underlättar gärna Chrippas ekobrott så länge han vill vara min vän och min bästis är förresten ekobrottsling” Lundell af lillsnorre.
Skämt å sido. Det börjar bli pinsamt tydligt för fler och fler hur insyltad Jocke gör sig i allt, han klarar inte av att inte vara universums mittpunkt. Slog på nån lajv med Skilleras och hör och häpna, i ocensurerade kommentarsfält får även människor som hatar mobbing och tänker själva synas.
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Ja vad tusan spelar det för roll vart fupen kommer ifrån tänk så många fupar det ligger på Flashback som inte folk betalat för.
Jag skulle verkligen uppskatta att han ser till att den blir läckt till hans anonyma internetbästisar på Flashback, inget skulle kunna göra mig lyckligare.
Jocke ”jag vill inte bli inblandad” Lundell, hade väl slutat lägga energi på Linnea och Chrippa eller hur var det? Han unnade sig ändå att tvinga till sig fup och som besatt läsa mer än han läst i hela sitt liv,
bara för att det handlade om Chrippa och Linnea. Att redigera den för att ge ut den utan lagöverträdelser är förmodligen nästan 200 timmars jobb. Tror du verkligen att Jocke prioriterar Linnea och Chrippa över Jonna och barnen?