Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-10-09, 00:52
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
Har kollat om repriser flera gånger hittills och ju fler gånger jag ser Viktor desto mer förbannad blir jag på honom.
Stackars tös som dejtar honom, man ser på mils håll i hans ögon att han är psykfall. Jag skulle vänt direkt i dörren om han skulle sitta på andra sidan och vänta med hans ihåliga blick och sadistiska jävla personlighet.

Han bara väntar på att rätt blåögda stackars tjej kliver in hans liv som han kan manipulera och förstöra livet för fullständigt.

Obotligt överkåt- gå och dra en runk.
Förvånande att han fick brev av söta tjejer.
Citera
2025-10-09, 07:00
Medlem
NiccoJs avatar
Skalle-Per tror sig vara på livdjursauktion där han kan välja o vraka.
Berättar även att när sommaren är slut är han förmodligen ihop (läs har avancerat sex) med en av tjejerna.
Har han aldrig sett programmet? Chansen att någon av dem är det minsta intresserad honom när kameran är borta är obefintlig.
Citera
2025-10-09, 08:43
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Dom behöver mer reklamtid tror jag. Nu blev det jobbigare än att titta.

Ja men stackars er som inte når avstängningsknappen på fjärrkontrollen efter en timme... Själv gillar jag det längre konceptet. varför tittar ni om det är så jobbigt? Eller så skaffar ni reklamfri tv.
Citera
2025-10-09, 08:50
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Victor är konstig, han använder sig av uttrycket "mor" istället för "mosan" (på göteboska)

Du stavar fel, mossan heter det på göteborska. Inte nåt j**la mos.
Citera
2025-10-09, 08:52
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Om något halvår får vi nog läsa i kvällsblaskorna att Elin har trollat oss. Det kan bli tidernas blåsning. Har för mig jag läste någonstans att hon blivit tillfrågad av produktionen tidigare om att medverka som bonde. Kanske finns en plan.
Stackars killar isåfall.
Citera
2025-10-09, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja men stackars er som inte når avstängningsknappen på fjärrkontrollen efter en timme... Själv gillar jag det längre konceptet. varför tittar ni om det är så jobbigt? Eller så skaffar ni reklamfri tv.

Dom flesta når nog fjärrisen. Brukar skruva ner ljudet o kolla mob , koka te, el nåt annat
Citera
2025-10-09, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Jag ber om ursäkt för att jag har svårt med namn

Det är ganska fånigt/löjligt/tramsigt att "byta" eller använda öknamn på deltagare.
Citera
2025-10-09, 14:31
Medlem
langtranggangs avatar
OCD på bonnen som är aborist el vad han nu pysslar med. Han får andas i papperspåse när tjejerna ska sitta i de vita sofforna, sittpuffar å fåtöljer.
Söt kille annars, men kommer bli jobbigt med en sån som har bacillskräck. Rusa upp efter samlaget och tvätta bort skammen.

Sara är alldeles för på. Tror inte han gillar det så värst gotlänningen. Karlar måste ju få jaga lite. Ligger i deras natur. Kommer inte hålla.
Citera
2025-10-09, 15:39
Medlem
Är inte Elin väldigt lik Bert Karlsson, t o m liknande dialekt?
Citera
2025-10-09, 15:42
Medlem
Frimärket som klistrat sig på gotlänningen är alldeles för framfusigt, hoppas verkligen han inte faller för det, hon verkar inte helt normal.
Citera
2025-10-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langtranggang
OCD på bonnen som är aborist el vad han nu pysslar med. Han får andas i papperspåse när tjejerna ska sitta i de vita sofforna, sittpuffar å fåtöljer.
Söt kille annars, men kommer bli jobbigt med en sån som har bacillskräck. Rusa upp efter samlaget och tvätta bort skammen.

Sara är alldeles för på. Tror inte han gillar det så värst gotlänningen. Karlar måste ju få jaga lite. Ligger i deras natur. Kommer inte hålla.

😆 Jag reagerade också på dom vita möblerna ,hade nog inte vågat närma mig dom .

Sara påminner mig mkt om Ebba som var med för något år sedan. Tror det kan bli mkt konflikter på den gården blir förvånad om inte Sara smyger in till bonden på natten och tvingar sig på honom. Vidrig människa. Mär dom var ute hos kossorna och någon av dom andra försökte vara seriös och fråga om saker då flamsade hon bara runt. Väldigt respektlöst!
Citera
2025-10-09, 15:52
Medlem
En av Elins killar liknar en bonde som var med för några år sedan. Rödhårig. Gillade att sitta i badet och hade med sig kokbok till affären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in