Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-10-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Äntligen en normal man i tråden utöver mig & några få till

Det är möjligt att hon har olika frisyrer beroende på tillfälle & humör, så vi behöver inte ge upp henne.

Jag minns inte hennes speeddate i avsnitt 1 eller 2, är den bortklippt eller vet du var den ligger i tid?
hon ser ut som en tjej som pratar skånska också, och då blir ju mentala erektionen stenhård
Första avsnittet 40:32
Citera
2025-10-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Äntligen en normal man i tråden utöver mig & några få till

Det är möjligt att hon har olika frisyrer beroende på tillfälle & humör, så vi behöver inte ge upp henne.

Jag minns inte hennes speeddate i avsnitt 1 eller 2, är den bortklippt eller vet du var den ligger i tid?
hon ser ut som en tjej som pratar skånska också, och då blir ju mentala erektionen stenhård
https://imgbox.com/B5ROtqVe
Citera
2025-10-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrillBitTTT
svårt att hitta någon i en kommun med 13k invånare, speciellt om man är blyg eller inte flänger på lokala krogen om det nu finns en sådan. dejtingappar funkar ej i så små kommuner har jag märkt av egen erfarenhet

Kommunen ligger 20 min ifrån Jönköping centrum. Det är inte mitt ute i ingenstans hon har befunnit sig.
Citera
2025-10-05, 16:08
Medlem
Har kollat om repriser flera gånger hittills och ju fler gånger jag ser Viktor desto mer förbannad blir jag på honom.
Stackars tös som dejtar honom, man ser på mils håll i hans ögon att han är psykfall. Jag skulle vänt direkt i dörren om han skulle sitta på andra sidan och vänta med hans ihåliga blick och sadistiska jävla personlighet.

Han bara väntar på att rätt blåögda stackars tjej kliver in hans liv som han kan manipulera och förstöra livet för fullständigt.

Obotligt överkåt- gå och dra en runk.
Citera
2025-10-05, 16:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Dels känns han homosexuell men framförallt tycker jag att både han och de flesta av hans tjejer känns rätt menlösa och ointressanta. Han bara flamsade sig igenom alla speeddejterna verkade det som. Kunde man inte fått en mer intressant bonde till programmet? Jag är helt ointresserad av hans del av programmet hittills iallafall.
Hur fan tänkte Michelle & Rasmus när han går ifrån under pågående kroki där han är objektet, tjejerna började ju måla över det dom hade påbörjat & visade upp det här bilden av Rasmus https://imgbox.com/kr39gqmI
ett ingenting lite som du beskriver

Spännande hade det ju vart om tjejerna helt ouppmärksamma om deras departure bara följde efter Raffe & Michelle och fortsatte måla av honom men ignorerade henne/avbilda henne som en gris eller prostituerad i ren kvinnlig avundsjuka
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-05 kl. 17:08.
Citera
2025-10-05, 17:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
https://imgbox.com/B5ROtqVe
https://imgbox.com/lzqQCiIp

Va fint, han trollar nog fram en blond peruk...till henne dvs! i kommande avsnitt,
och en badtunna på en singeldejt
Citera
2025-10-05, 18:03
Medlem
Crabbofixs avatar
såg trailer till det här programmet, räcker tydligen inte med att vara en efterbliven bondlurk, man ska vara flintskallig också.

hur fan kan den här skiten få fortsätta år efter år.
Citera
2025-10-07, 10:38
Så hårda ni är i era omdömen om folk i Bonde söker fru. Om ni bara går på utseende så lever ni antagligen som incels hela bunten.
Bara två program har sänts, jag tycker de gör det jättebra som vågat ställa upp. Både bönder och deltagare. Sen ser jag inga psykopater eller otrevliga som är med, kanske en reflektion av dig själv att läsa in sånt i andra?

Ja, jag ser ingen homosexuell heller, bara en mjuk glad kille som ser bra ut. Tänk att sitta på dessa 5-min dejter och träffa en rad nya människor som man ska bilda sig en uppfattning om. Och dessutom inte vara tränad på dessa skills, utan har levt i symbios med naturen, lugnet och djuren man ska vårda och ta hand om.

Jag önskar alla lycka till och att de får äkta kärlek i sina liv och sällskap på gården. Det är väl bara tjejen som inte har egen gård som jag förstått det, så kanske färre som sökt.
Citera
2025-10-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Så hårda ni är i era omdömen om folk i Bonde söker fru. Om ni bara går på utseende så lever ni antagligen som incels hela bunten.
Bara två program har sänts, jag tycker de gör det jättebra som vågat ställa upp. Både bönder och deltagare. Sen ser jag inga psykopater eller otrevliga som är med, kanske en reflektion av dig själv att läsa in sånt i andra?

Ja, jag ser ingen homosexuell heller, bara en mjuk glad kille som ser bra ut. Tänk att sitta på dessa 5-min dejter och träffa en rad nya människor som man ska bilda sig en uppfattning om. Och dessutom inte vara tränad på dessa skills, utan har levt i symbios med naturen, lugnet och djuren man ska vårda och ta hand om.

Jag önskar alla lycka till och att de får äkta kärlek i sina liv och sällskap på gården. Det är väl bara tjejen som inte har egen gård som jag förstått det, så kanske färre som sökt.
Du har rätt att man ska inte bara gå på utseende och det gör man väl inte heller IRL, då ser man mer av utstrålning och personlighet. Men det är ju lite kul ge poäng bakom tangentbordet... Guilty as charged!
Citera
2025-10-07, 19:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Du har rätt att man ska inte bara gå på utseende och det gör man väl inte heller IRL,
Det går bra för er 2 tjejer? att ta er ur förnekelseprocessen va?
Citera
2025-10-07, 22:42
Medlem
Abelssuns avatar
Varför ska programmet sändas i 90 minuter plötsligt? TV4 mjölkar verkligen detta program, men snart finns inga fler bönder att tillgå. Det lär bli fler cowboy-ryttare framöver.
Citera
2025-10-08, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Varför ska programmet sändas i 90 minuter plötsligt? TV4 mjölkar verkligen detta program, men snart finns inga fler bönder att tillgå. Det lär bli fler cowboy-ryttare framöver.

Dom behöver mer reklamtid tror jag. Nu blev det jobbigare än att titta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in