Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-10-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Victor är konstig, han använder sig av uttrycket "mor" istället för "mosan" (på göteboska)
Han är gotlänning
Citera
2025-10-08, 21:55
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Är du en av de som åker med till gården?
Haha 100%
Citera
2025-10-08, 21:58
Medlem
Crapmagics avatar
Alla som samlar på pink lady klistermärken från äpplen räcker upp en hand! tjejerna hade ätit dom där klistermärkena ifall han inte avlägsnat dom, men jag tror han glömde skölja äpplena noggrant i besprutningsgift för en mer syrligt fräscht skal

Rasmus har bergis ett egetodlat äppelträd som inte släpper klistermärkena självmant mot hösten, det är en exotisk variant
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-08 kl. 22:03.
Citera
2025-10-08, 22:00
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Krister kastar den näst snyggaste damen på sophögen, björnjägerskan, hon har ingenting att lära honom om att jaga björn i Yukon, vad jagar han själv, småfåglar & ekorrar? där visade han att han inte är en riktig man trots allt

Krister föredrog hellre en utmärglad näsring, hon uppträder som bulvan för att han skulle få välja bort henne bara, hon har ju ingen chans

Bra omdöme att välja Johanna som Nr 1 dock

Susanne säger: Kan vi bryta och kalla in en man hit! som jag kan få krama akut, jag stod och väntade på den där töntiga behind the scenes scenen och den kom exakt där!
Vem är Krister?
Citera
2025-10-08, 22:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Vem är Krister?
Christian, det är tobiasbillströms ide från början att döpa om honom till Krister, jag tycker det är lite småkul
Citera
2025-10-08, 22:02
Medlem
picapicans avatar
Om något halvår får vi nog läsa i kvällsblaskorna att Elin har trollat oss. Det kan bli tidernas blåsning. Har för mig jag läste någonstans att hon blivit tillfrågad av produktionen tidigare om att medverka som bonde. Kanske finns en plan.
Citera
2025-10-08, 22:02
Medlem
NiccoJs avatar
Bögen står i fintröjan hemma hos sig själv när han grillar, avslappnat.
Citera
2025-10-08, 22:04
Medlem
Citat:
Christian, det är tobiasbillströms ide från början att döpa om honom till Krister, jag tycker det är lite småkul
Jag ber om ursäkt för att jag har svårt med namn
Citera
2025-10-08, 22:07
Medlem
Crapmagics avatar
Fattigmans-Birgitte Söndergaard i rött har med sig till Rasmus en....fikus? eller vad är det där för klängig blomma? men hon ger inte bort den hon vill bara visa att hon flyttar in stegvis redan nu
Citera
2025-10-08, 22:11
Medlem
Citat:
Fattigmans-Birgitte Söndergaard i rött har med sig till Rasmus en....fikus? eller vad är det där för klängig blomma? men hon ger inte bort den hon vill bara visa att hon flyttar in stegvis redan nu
Det är en monstera. Den skulle inte ges bort
Citera
2025-10-08, 22:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Dels känns han homosexuell men framförallt tycker jag att både han och de flesta av hans tjejer känns rätt menlösa och ointressanta. Han bara flamsade sig igenom alla speeddejterna verkade det som. Kunde man inte fått en mer intressant bonde till programmet? Jag är helt ointresserad av hans del av programmet hittills iallafall.
Håller Birgitte Söndergaard med dig? för hon har med sig en samtalsburk i ett försök att upprätta första meningsutbytet så det man gör är helt sonika att man för burken mot munnen också talar man igenom den, man kan också knyta ett snöre mellan båda burkarna för en djupare kontakt
Citera
2025-10-08, 22:51
Medlem
Jävla fnitterfjompor de där yngsta, ser ut som små äpplen med mjölktänder allihop. Gotlänningen är redan såld (shit vad påträngande hon är), kanske han kan falla för någon mer. Den äldre ser ut som en ko, totalt apatisk, frågan är vem han väljer. Tjej"bonden" påminner mest om en bonde. Snuskiga är de ofta, vissa av hennes udda val börjar bli mer och mer logiska med tanke på hennes bonniga personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in