2025-10-08, 22:53
Medlem
figegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Han har inte Downs syndrom iallafall som Axel

Haha ja någon diagnos har Axel i alla fall.
Citera
2025-10-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
Har kollat om repriser flera gånger hittills och ju fler gånger jag ser Viktor desto mer förbannad blir jag på honom.
Stackars tös som dejtar honom, man ser på mils håll i hans ögon att han är psykfall. Jag skulle vänt direkt i dörren om han skulle sitta på andra sidan och vänta med hans ihåliga blick och sadistiska jävla personlighet.

Han bara väntar på att rätt blåögda stackars tjej kliver in hans liv som han kan manipulera och förstöra livet för fullständigt.

Obotligt överkåt- gå och dra en runk.
Berätta mer..
Citera
2025-10-08, 22:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume

Ida är Saras stora hot. Ida är inte konflikträdd, hon säger vad hon tänker, är seriös och bättre lämpad för livet på hans bondgård. Saras falska fasad har genomskådats av Ida och det är därför inte konstigt att de hatar varandra, vilket man kunde se vid köksbordet där stämningen dem emellan var iskall.
Det var faktiskt 4 tjejer vid bordet, det finns en förväntan om att det alltid måste bli sådan stämning när dom är 4 på en gård och måste ha nått att prata om när bonden går iväg, och resultatet blir att den förväntade stämningen uppstår

Jag gillar dock att Sara valde att ge sin present på sin säng för att markera att steg 2 är hångel i säng!, där gav hon bort sitt fotoalbum som Molly Zanden sjöng så känsligt om där han kan sätta in sommarbilder på bara dom 2, men hon glömde ju att slänga med själva engångskameran utan extra kostnad , jag ser fram emot kommande avsnitt i hennes jakt på fotokinesa tillfällen

Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Det här skitprogrammet normaliserar multidejting.
Haha

Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
En tjej såg balkar (takbjälkar).
Förlåt?

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Bögen står i fintröjan hemma hos sig själv när han grillar, avslappnat.
Han borde grillat i bar uber
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-08 kl. 23:42.
Citera
2025-10-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
För att hennes killar, t.e.x Axel ser ut som Petrina Solange?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_L0dC_CQV3skPbv-Cs_SiRunv8MlSVlg6yyuiI9OzjcYXoRy9l7Usmw7B4SMLjmZj4 YcFTraQysHvRFP ngX6KV6eOBJwLDEEtcwJdFw
Ibland får du till det, var lite kul faktiskt petrina är iofs också populär bland damerna har jag förstått (enligt henne iaf)
Citera
2025-10-08, 23:06
Medlem
Citat:
Det går bra för er 2 tjejer? att ta er ur förnekelseprocessen va?
Du går BARA på utseende? Även fula får ju partners så antar vissa går på annat ibland. Alternativt att män tycker det mesta med fetta och två ben är snygga. Jag tror på det sistnämnda.
Citera
2025-10-08, 23:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Du går BARA på utseende? Även fula får ju partners så antar vissa går på annat ibland. Alternativt att män tycker det mesta med fetta och två ben är snygga. Jag tror på det sistnämnda.
Dom fula måste överhoppa utsidan (attraktion) och filtrerar inte ut den bästa insidan bland dom snyggaste...

Ifall män tyckte att att två håriga ben och en fetta räcker så hade man väl inte behövt utseendemässiga preferenser öh, är det inte just det jag ger uttryck för i denna tråd, man kan nog läsa ut en del ur utseende, tjejer som ser maskulina ut i ansiktet (Ida) är förmodligen oftast också mer maskulin i sättet än Sara för att inte tala om Rasmus favoritfjä(o)lla med tandköttet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-08 kl. 23:27.
Citera
2025-10-08, 23:22
Medlem
Nog ändrat mig vad jag tycker om Eliin. Ser ut som en gris, fina ögon har hon däremot.
Citera
2025-10-08, 23:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Jävla fnitterfjompor de där yngsta, ser ut som små äpplen med mjölktänder allihop.
Precis, äppelhuvud+fnitterfjompa=sant (Länge leve hästansiket!)

Ansiktsläsning är faktiskt lite mer science är er astrologi
Citera
2025-10-08, 23:58
Medlem
Har Anna Anka:s dotter som är hos den äldre bonden nån chans? Hon var väldigt Hollywoodfeun!
Citera
2025-10-09, 00:39
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Äcklig kvinna som spejar efter rådjur att arkebusera.
Citera
2025-10-09, 00:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Elin är otroligt tillgjord. Hon måste ju hålla humöret uppe när hon saknar attraktion till sina killar men ändå. Hon är pinsamt klämkäck.

Lukas är väl den som ser bäst ut i obefintlig konkurrens. Han är max medelmåttig, men ser ut som en uzbekisk strandraggare eller något - vilket tillfälligt tilltalar Elin som desperat försöker hitta attraktion.

- Han är egentligen det jag sökt.

I ångesten över att behöva spendera kommande vecka med fyra killar hon saknar attraktion till, upplevde hon plötsligt Lukas som mycket snyggare än vad han är. Hon har gått in i ett psykotiskt tillstånd. Lite som när sjömän, efter åratal utan att se en kvinna, blir kåta på andra män. Desperation rubbar omdömet och förskjuter preferenserna.

Roligt att hon tror sig vara så attraherad av honom att hon t.om cuckar de andra killarna redan nästa avsnitt enligt trailern(hon kommer körandes med Lukas på fyrhjuling medan de andra sitter och väntar hemma hos henne).

Psykosen kommer släppa fort när den sista fulingen åkt hem. Lukas hinner nätt och jämnt doppa i henne. Sen drar hon sig tillbaka.
Citera
2025-10-09, 00:48
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Alla som samlar på pink lady klistermärken från äpplen räcker upp en hand! tjejerna hade ätit dom där klistermärkena ifall han inte avlägsnat dom, men jag tror han glömde skölja äpplena noggrant i besprutningsgift för en mer syrligt fräscht skal

Rasmus har bergis ett egetodlat äppelträd som inte släpper klistermärkena självmant mot hösten, det är en exotisk variant
Det där sista var faktiskt roligt, oväntat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in