2025-10-08, 19:09
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Hur är status på kundernas utseende överlag? Är majoriteten av kunderna snygga eller är dom mindre snygga?
Majoriteten av de som söker "vanliga" träffar tycker jag är fula. Några jag aldrig ens skulle kolla på om jag inte fick betalt och som jag inte ens vill röra med tång, men pengarna gör det värt det. Sen finns det undantag såklart. Men jag är en ung, relativt snygg tjej och vill ha sex med unga, relativt snygga killar = aldrig vad kunder är

Men med kunder som söker en dominatrix tycker jag de ofta är snyggare och oftast något yngre och mer välbehållna.
Citera
2025-10-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Majoriteten av de som söker "vanliga" träffar tycker jag är fula.

Jag nekar inte, men hoppas vi kompenserar det med att vara respektfulla, trevliga och generösa.
Citera
2025-10-08, 19:51
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Jag får erkänna att jag lite grann tänder på att som "ordentlig", "laglydig" och "feministisk" man ha en hemlighet och göra något förbjudet. Jag tror att en del personer skulle bli förvånade om det kom fram att jag köper sex rätt regelbundet.

Jag får erkänna att jag började köpa sex på hemmaplan i Sverige först flera år efter det blev olagligt. Under de första 15 åren som sexköpare köpte jag endast sex i samband med arbetsresor utomlands, men nu har köpt sex i Sverige i cirka 20 år.

"Nackdelen" med att ha smakat på den "förbjudna frukten" är att man har fått smak på den "spänning" det ger att köpa sex samt att det också ger lite omväxling då och då. En del tycker nog att jag är omoralisk, men jag har insett att jag inte kommer att kunna vara 100% trogen i och med att jag har smakat på frukten.

Ja, det är beroendeframkallande.

Precis vad en av mina stammisar sa.

Samma sak från min sida; berondeframkallande. Just bekräftelsen, närheten och allt det andra.
Citera
2025-10-08, 21:46
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Jag nekar inte, men hoppas vi kompenserar det med att vara respektfulla, trevliga och generösa.

Nu var inte repliken riktad till mig, men svarar ändå.

Ja, de flesta är just vad du säger respektfulla, trevliga och generösa. Skulle vilja tillägga mänskliga i betydelsen omhändertagande och inkännande/ inlyssnande. ♥️♥️

Endast ett fåtal jag verkligen äcklats av och ingenting jag dog av direkt. Som jag skrev i tidigare kan en kollega på jobbet äckla mig lika mycket på det att jag måste ha med aset att göra 8 timmar nonstop, medan en oskön kund bara bråkdelen av den tiden.🤮🤮

Mycket sitter i personligheten.

Och i sådana här sammanhang betyder inte utseendet samma som vid vanlig dejting.
Citera
2025-10-09, 08:55
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Majoriteten av de som söker "vanliga" träffar tycker jag är fula. Några jag aldrig ens skulle kolla på om jag inte fick betalt och som jag inte ens vill röra med tång, men pengarna gör det värt det. Sen finns det undantag såklart. Men jag är en ung, relativt snygg tjej och vill ha sex med unga, relativt snygga killar = aldrig vad kunder är

Men med kunder som söker en dominatrix tycker jag de ofta är snyggare och oftast något yngre och mer välbehållna.

Haha där ser man 🙂 Ja självklart är du snygg annars hade det ju inte funkat. Intressant det där med att dom som söker dominatrix är snyggingar, det var som tusan.

Ni i den här tråden är ju med om mycket och träffar mycket roligt folk, ni borde sätta er ner tillsammans och skriva ett bra filmmanus 😃 Jag tänker att det skulle bli en jäkligt bra film - komedi, drama eller thriller spelar ingen roll. Ni är ju bra på att skriva det syns i era inlägg 🤗😘
Citera
2025-10-09, 09:52
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Haha där ser man 🙂 Ja självklart är du snygg annars hade det ju inte funkat. Intressant det där med att dom som söker dominatrix är snyggingar, det var som tusan.

Ni i den här tråden är ju med om mycket och träffar mycket roligt folk, ni borde sätta er ner tillsammans och skriva ett bra filmmanus 😃 Jag tänker att det skulle bli en jäkligt bra film - komedi, drama eller thriller spelar ingen roll. Ni är ju bra på att skriva det syns i era inlägg 🤗😘

Vilket filmbolag skulle våga satsa på ett sådant här projekt? För tänk om filmen blev rolig och skulle visa att många av oss njuter av det här. Då kanske vårat yrke skulle komma i alldeles för bra dager, för i samhällets ögon finns inget positivt med detta, BARA elände.

Paint it black.⬛⬛

Edit: Det gjordes en film om ett liknande tema - porrfilmsbranchen - för några år sedan.

Pleasure:

https://www.youtube.com/watch?v=owOJSw0jsY8
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-09 kl. 10:22.
Citera
2025-10-09, 15:41
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Vilket filmbolag skulle våga satsa på ett sådant här projekt? För tänk om filmen blev rolig och skulle visa att många av oss njuter av det här. Då kanske vårat yrke skulle komma i alldeles för bra dager, för i samhällets ögon finns inget positivt med detta, BARA elände.

Paint it black.⬛⬛

Edit: Det gjordes en film om ett liknande tema - porrfilmsbranchen - för några år sedan.

Pleasure:

https://www.youtube.com/watch?v=owOJSw0jsY8

Ja exakt samhället överdriver alltid det negativa, det hade varit mycket mer underhållande om ert filmmanus går i dur istället för i moll 🙂😊 Vilket filmbolag ja ni hittar garanterat något om ert manuskript är bra 😎

Pleasure den såg jag för några år sen, den var lite för mörk för min smak, men den filmen handlar ju inte om er spännande bransch heller 🤗

Det skulle vara coolt om du körde bergmans basker och regi sen 😍😘😉
Citera
2025-10-09, 16:22
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ja exakt samhället överdriver alltid det negativa, det hade varit mycket mer underhållande om ert filmmanus går i dur istället för i moll 🙂😊 Vilket filmbolag ja ni hittar garanterat något om ert manuskript är bra 😎

Pleasure den såg jag för några år sen, den var lite för mörk för min smak, men den filmen handlar ju inte om er spännande bransch heller 🤗

Det skulle vara coolt om du körde bergmans basker och regi sen 😍😘😉

Jag har också sett Pleasure och den var mörk. Men gillade filmen ändå.♥️

Skulle en liknande film göras om vår bransch tror jag att den hade varit tvungen att vara lika mörk som Pleasure om någon överhuvudtaget skulle våga satsa på den.

Sensmoralen skulle vara: den här branschen är förkastligt och den lyckliga horan finns INTE.

Men vi finns.

Vi lever och finns till.🤩🤩
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-09 kl. 16:26.
Citera
2025-10-09, 17:12
Medlem
Link04s avatar
Citat:

Skulle en liknande film göras om vår bransch tror jag att den hade varit tvungen att vara lika mörk som Pleasure om någon överhuvudtaget skulle våga satsa på den.

Sensmoralen skulle vara: den här branschen är förkastligt och den lyckliga horan finns INTE.

Men vi finns.

Yes hon som spelar huvudrollen i pleasure är riktigt bra, en duktig skådis.

Det ligger nog mycket i det du säger, jag tror att många är lite avundsjuka på er bransch så börjar dom hacka på branschen pga det 🤓

Det är därför som det hade behövts en bra film om er som visar det roliga istället 😘🥰 Det ska inte vara något sexuellt med i en sådan film utan den skulle handla om att ni pratar om dom roliga kunderna ni träffar på ett bra sätt. Som tex han med läppstiftet på näsan 😂
Citera
2025-10-09, 17:23
Medlem
Citat:
Minns ett outcall för något år sedan. Fåordig man, sa knappt hej, då jag kom. Sa bara att jag skulle ställa mig på alla fyra i hans soffa i vardagsrummet. Jag var inte uppvärmd av smek och kyssar och så klart var jag torr som en obredd smörgås.

Han höll på länge och det var hur tråkigt som helst, så jag roade mig med att räkna förbipasserande fordon nere på Västerbron. 🚙 🚐 🚗 🚚 🚓 🚌 🚲 🏍️ 🚕

Jösses.😅😂🤣

Ja, ointresset är väl närmast till totalt, när det hellre går åt att fokusera sig på att räkna bilarna på bron.
Det var ju tur att du inte somnade av allt räknande.
Han måste ju sett att få valuta för pengarna görs utifrån antal utförda juck.
Citera
2025-10-09, 19:50
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:

Men vi finns.

Hmm rolig tanke en aning utanför trådens ämne. Men jag tror absolut förutsatt ni hittar en bra story att det skulle kunna slå med någon variant av Exit fast från erat perspektiv där ni är lyckliga professionella njutningsäljare men givetvis måste man väva in spänning på något bra sätt. Att ni får insyn mystiska saker via rika högt uppsatta män som är kunder eller nått.
Citera
2025-10-09, 20:51
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Hmm rolig tanke en aning utanför trådens ämne. Men jag tror absolut förutsatt ni hittar en bra story att det skulle kunna slå med någon variant av Exit fast från erat perspektiv där ni är lyckliga professionella njutningsäljare men givetvis måste man väva in spänning på något bra sätt. Att ni får insyn mystiska saker via rika högt uppsatta män som är kunder eller nått.

Jag tänker inte skriva något filmmanus i nuläget.
_________

Så fick jag mess från stamkund. Han visste inte om han kunde komma till mig på måndag eller fredag nästa vecka, men jag skulle få besked senast söndag.

Gäller för mig att vara flexibel.

Och så är det nog för er andra också.

Evigt pusslande.

He.🐱🐱
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här