2023-08-15, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Har ni någonsin känt äckel inför ert horande?

Första gången kände jag som svindel och stark rädsla för vad min omgivning skulle tycka om de fick reda på det. Äckel har jag inte själv känt i sig inför mitt handlande men stigmat och mina känslor har inte alltid varit busenkla att separera, det är lätt hänt att samhällets äckel liksom sipprar in i mig, jag är känslig på så sätt. Vad jag däremot absolut känt äckel kring vid enstaka tillfällen är vissa kunder, och det har varit både äckelkänslor kopplade till deras personlighet/beteende och deras kropp/hygien.
Citera
2023-08-15, 11:59
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Första gången kände jag som svindel och stark rädsla för vad min omgivning skulle tycka om de fick reda på det. Äckel har jag inte själv känt i sig inför mitt handlande men stigmat och mina känslor har inte alltid varit busenkla att separera, det är lätt hänt att samhällets äckel liksom sipprar in i mig, jag är känslig på så sätt. Vad jag däremot absolut känt äckel kring vid enstaka tillfällen är vissa kunder, och det har varit både äckelkänslor kopplade till deras personlighet/beteende och deras kropp/hygien.

Kan man inte avbryta då eller vill man inte riskera dåligt rykte, förlora inkomst, riskera en arg kund?

Dålig personlig hygien måste ändå vara det absolut vidrigaste oavsett om det är någon från krogen, i ert yrke eller även hemmavid. Extra äckligt med en helt ny människa man inte vet någonting om
Citera
2023-08-15, 17:08
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Kan man inte avbryta då eller vill man inte riskera dåligt rykte, förlora inkomst, riskera en arg kund?

Dålig personlig hygien måste ändå vara det absolut vidrigaste oavsett om det är någon från krogen, i ert yrke eller även hemmavid. Extra äckligt med en helt ny människa man inte vet någonting om
Riskerar nog allt det du nämnde och störst sannolikhet är att han vill ha tillbaka sina pengar då han inte fått det han ville, även om jag avsatt tid för honom och fixat mig och inte kan styra över hans hygien. Jag nekar honom, han blir våldsam och skriver dåliga saker om mig.

Det är riktigt äckligt. En partner är lättare att säga till och man förlorar inget på det även om det kan kännas pinsamt. Men kunder tycker jag är annat.
Citera
2023-08-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Riskerar nog allt det du nämnde och störst sannolikhet är att han vill ha tillbaka sina pengar då han inte fått det han ville, även om jag avsatt tid för honom och fixat mig och inte kan styra över hans hygien. Jag nekar honom, han blir våldsam och skriver dåliga saker om mig.

Det är riktigt äckligt. En partner är lättare att säga till och man förlorar inget på det även om det kan kännas pinsamt. Men kunder tycker jag är annat.
De flickor jag träffat, och lärt känna påtalar att detta är det största problemet i denna bransch. Att folk har svårt att hålla sin hygien.
Synd. Då det vore självklart att man förbereder sig som vilket "dejt" som helst...
Citera
2023-08-15, 22:35
Medlem
Jag har en fråga till er som arbetar med detta, hur ser en stereotypisk kund ut? Tjock? Ful? Snygg? Vältränad? Pratsam? Ung? Gammal? Blyg? Självsäker? Rik? Medelklass? Stor kuk? Liten? Medel? Jobbar med(om det är något man avslöjar?) Etc etc. Ja helt enkelt alla faktorer som spelar in. Jag undrar även hur stor ni skulle uppskatta att average penis är på kunderna.
Av er som jobbat länge så känns det som att det borde finnas en stereotypisk sexköpare i sätt att vara, utseende, ålder etc. Givetvis förstår jag att det finns alla olika typer men det borde finnas en typ som är mer vanligt förekommande än andra.
Berätta gärna vilken din stereotypiska kund är, även om ni väljer kunder så borde det finnas en viss typ som ofta hör av sig oavsett om ni väljer denne eller ej.

Har ofta undrat saker som detta, själv föreställer man sig att den stereotypiska sexköparen är en halvfet gubbe på 45-55 år med rutig skjorta och helikopterplatta på huvudet, vilket jag inte tror stämmer i slutändan haha.
Citera
2023-08-15, 23:46
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thesupreme
Jag har en fråga till er som arbetar med detta, hur ser en stereotypisk kund ut? Tjock? Ful? Snygg? Vältränad? Pratsam? Ung? Gammal? Blyg? Självsäker? Rik? Medelklass? Stor kuk? Liten? Medel? Jobbar med(om det är något man avslöjar?) Etc etc. Ja helt enkelt alla faktorer som spelar in. Jag undrar även hur stor ni skulle uppskatta att average penis är på kunderna.
Av er som jobbat länge så känns det som att det borde finnas en stereotypisk sexköpare i sätt att vara, utseende, ålder etc. Givetvis förstår jag att det finns alla olika typer men det borde finnas en typ som är mer vanligt förekommande än andra.
Berätta gärna vilken din stereotypiska kund är, även om ni väljer kunder så borde det finnas en viss typ som ofta hör av sig oavsett om ni väljer denne eller ej.

Har ofta undrat saker som detta, själv föreställer man sig att den stereotypiska sexköparen är en halvfet gubbe på 45-55 år med rutig skjorta och helikopterplatta på huvudet, vilket jag inte tror stämmer i slutändan haha.

Svaret finns tidigare i tråden.

Alla typer, alla storlekar och alla klasser.
Citera
2023-08-16, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rancor

Jag svarar bara för mig själv men jag har alltid känt att jag kunnat bryta. Vid de tillfällen (tre gånger) som kunder gått över min gräns har jag brutit bokningarna och sedan lämnat eller kört iväg dem om det varit hos mig.

När det kommer till hygien, ja, håller med dig. Turligt nog har de flesta av mina kunder varit i grunden fräscha men några gånger har jag blivit förfärad… 😦
Citera
2023-08-16, 09:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Jag har inte råkat ut för dålig hygien så många ggr faktiskt så jag känner inte igen mig i det som nån skrev -- att det skulle vara det värsta för sexarbetare. Det var förvisso inte nån sexarbetare som skrev det, men ändå. Det beror kanske på hur man jobbar, jag själv gör egentligen bara längre och inplanerade träffar och min upplevelse är att alla ändå är rena.

Sen så har jag en stammis som nervössvettas så mycket att det liksom inte hjälper att han är nyduschad innan träff, han hinner jobba upp svett under träffens gång och till honom skulle jag aldrig säga nåt. Han kanske dessutom vet om det själv men det går ju inte att göra nåt åt saken. En fd stammis luktade alltid lite kiss, det var rätt konstigt mtp att han också var nyduschad innan träff men det var inga större problem eftersom han inte var så intresserad av att få oralt. Privat så har jag aldrig varit med om att nån luktar så -- inte ens efter blöta utekvällar med en massa öl och toabesök luktar det kissnopp dan efter.

Tvärtom så är de flesta av mina stammisar överdrivet noga med sin hygien och hela skrevet luktar typ Axe deosprej. Bättre det än kiss och smuts givetvis, men lite konstigt när vuxna håller på så. Känns som en högstadiegrej.

De ggr jag har avbrutit träffar så har det enbart berott på nåt i kundens personlighet el beteende. En gång var med en stammis som jag hade träffat många ggr innan men så plötsligt sa han en massa saker som vittnade om en sunkig människosyn (kvinnor) -- avtändande och otrevligt. Jag hade väl sett de tendenserna tidigare men den gången sa han helt vilda saker så jag tog mina saker och drog. Samma med en ökänd torsk som är manipulativ och skitkonstig -- det visste jag eftersom vi hade setts innan och är man beredd på hur han är så är han ganska enkla pengar men den där sista gången jag träffade honom så var han så onajs och störd att jag bara drog därifrån. Det har inte fått några konsekvenser i form av neggiga recensioner.

Sen så har det hänt att några kunder har passerat mina fysiska gränser och då har jag sagt till dem och de har bett om ursäkt men det förstör ju liksom hela träffen. Blir dålig stämning liksom.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2023-08-16 kl. 09:29.
Citera
2023-08-16, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
De flickor jag träffat, och lärt känna påtalar att detta är det största problemet i denna bransch. Att folk har svårt att hålla sin hygien.
Synd. Då det vore självklart att man förbereder sig som vilket "dejt" som helst...

Det käns så konstigt ibland när man får komplimanger av tjejer för att man är fräsh, välklädd och ser bra ut. Det är inte så svårt att duscha och byta till hela och rena kläder innan en träff. Ribban verkar rätt låg tyvärr.
Citera
2023-08-17, 16:18
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Vi hade en diskussion om saken för ett tag sen här i tråden, det var nån som ej är sexarbetare som svamlade om att män och kvinnor (gäller väl samkönade relationer med isf? och jag har aldrig påstått nåt annat heller) minsann visst kan tända på varandra utan att vara kära när det enda jag skrivit var att jag inte tänder på mina kunder och istället lever ut mina sexuella lustar & kinks i mitt privata sexliv.

Träffade en bekant tidigare idag, hon har jobbat på och drivit thaisalonger och jag frågade henne om hon tände på sina kunder. Hon skrattade så att hon höll på att kissa på sig och frågade om jag är knäpp och sa att det bara handlar om pengarna. Nej man runkar inte snopp för att man tänder på personen, det är ett jobb och lite snabba pengar. Hon sa att hon aldrig hört nån som jobbar på thaisalong säga nåt annat heller.
Citera
2023-08-17, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Vi hade en diskussion om saken för ett tag sen här i tråden, det var nån som ej är sexarbetare som svamlade om att män och kvinnor (gäller väl samkönade relationer med isf? och jag har aldrig påstått nåt annat heller) minsann visst kan tända på varandra utan att vara kära när det enda jag skrivit var att jag inte tänder på mina kunder och istället lever ut mina sexuella lustar & kinks i mitt privata sexliv.

Träffade en bekant tidigare idag, hon har jobbat på och drivit thaisalonger och jag frågade henne om hon tände på sina kunder. Hon skrattade så att hon höll på att kissa på sig och frågade om jag är knäpp och sa att det bara handlar om pengarna. Nej man runkar inte snopp för att man tänder på personen, det är ett jobb och lite snabba pengar. Hon sa att hon aldrig hört nån som jobbar på thaisalong säga nåt annat heller.

I den svenska debatten finns ofta inget mellanläge. Antingen är det "den lyckliga horan" som älskar sex med främmande män, eller så är det den traumatiserade drogmissbrukaren som hatar sitt jobb. Jag säger inte att dessa ytterligheter inte existerar, för det gör de säkert. Men det är onekligen fascinerande att så många verkar tro att sexarbetare måste älska själva sexet för att inte lida och ta psykisk skada av sitt jobb.
Citera
2023-08-18, 04:34
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute

Lmaooo! Vafan stör du dig fortfarande på det där? Det var ju så uppenbart att han bara ville provocera.

Ja du svarade ju bara på min fråga. Men jag tyckte det lät skit gulligt när du skrev att du låg och tittade på din kille när han sov. Och att om du skulle börja få känslor för någon skulle du inte träffa honom igen oavsett då du inte ville ha en sådan relation med en kund. Sen vad han började snacka om har jag ingen aning. Tror han bara ville psyka dig.

OnT: Har ni tjejer själva, och handen på hjärtat nu. I era privatliv. Haft en så het natt att ni skulle kunna tänka er betala flera tusen kronor i timmen för att uppleva det igen? Eller så här, i ombytta roller, skulle ni kunna tänka er att köpa sex för din egen timlön?

Jag vet att ni blir taggiga när folk pratar om lönen men det är inte den jag syftar på. Inte på grund av priset i fråga utan själva grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in