2025-10-08, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
En prövning i domstol är och borde vara välkommet av de flesta.

Det här kommer förhoppningsvis att ändra spelplanen på framförallt YT framöver.

Kanske det leder till att det finns gränser.
De flesta gillar drama. Du gör ju det eftersom du är väldigt engagerad precis som jag är.
Citera
2025-10-08, 14:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vi har rätten att diskutera vad vi vill i tråden precis som i andra trådar det ser ju lika ut i Rask tråden om inte värre.

Att den tråden ser ut som den gör beror nog till största delen på att den "förändrade" youtubern aldrig förändrats ett dugg.

Det är stor skillnad på hur saker skrivs i den tråden. Det är mer humor där medan det i den här tråden är mer hat.
Citera
2025-10-08, 14:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Kanske det leder till att det finns gränser.
De flesta gillar drama. Du gör ju det eftersom du är väldigt engagerad precis som jag är.

Det är skillnad på drama inom lagens gränser och hat för att göra illa som är förklätt till drama.

Mitt intresse har mest uppstått av ren förskräckelse över hur gränslöst detta hanterats på YT.
Senast redigerad av offerkoftan08 2025-10-08 kl. 14:16.
Citera
2025-10-08, 14:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Mycket snack om denna "porr"??? Varför finns den inte läckt ens? Tror inte ens den finns.

Ett tips: Läs i denna tråd.
Citera
2025-10-08, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du kan sluta babbla om Linnea. Att Julia är svartsjuk och missunnsam har hon själv gett uttryck för, precis som hon berättat att hon kommer använda barnet mot Chrippa för att han gifte sig. Det behövs ingen "tolkning" utan bara att lyssna på det hon säger.
Du kan också titta på vad hon själv skriver i sin ansökan - det handlar inte om Chrippas oförmåga som förälder, utan om att Julia vill få bort Linnea.

Att du "tror" är inte intressant.

Jahaaaa så damen som inte kan sluta babbla om Julia, Rask och Anjo ska be en annan användare att sluta babbla om Linnea som också är inblandad i dramat 😂 skicka ett klipp där Julia säger att hon är svartsjuk på Linnea. Bevisbördan ligger på dig om du påstår saker.

Jo, man kan TRO saker. Att säga att saker ÄR på ett visst sätt utan bevis är sinnesjukt.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-10-08 kl. 14:34.
Citera
2025-10-08, 14:28
Medlem
Citat:
Det är skillnad på drama inom lagens gränser och hat för att göra illa som är förklätt till drama.

Mitt intresse har mest uppstått av ren förskräckelse över hur gränslöst detta hanterats på YT.

Men det gäller väl alla? Du verkar ha ett rätt enkelspårigt sätt att se på det.
Det är ok att bara se det utifrån Chrippas perspektiv och vice versa här. I juridikens snåriga skogar är det förmodligen lite annorlunda.

Det är inte svårt att läsa in att du blundar för endel då det inte passar till Chrippas fördel. Jag går så långt att det inte handlar om, för dig, att Chrippa vinner utan att Anjo och Rask åker dit.

Vi får se vad som händer.
Citera
2025-10-08, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du är här ute varje dag och gör ”spiksäkra” påståenden (illvilliga fantasier) om Linnea och Chrippa och grandiosa beskrivningar av Jockiböööi och är således den sista som ska påpeka när andra användare, vars trovärdighet med facit i hand inte bör ifrågasättas, uttrycker sig säkert.

Micro har rätt i sin analys, det är inget nytt under solen för nån. Hennes svartsjuka gick över styr med H och är med facit i hand så djup efter C att hon låter den påverka Lillens rätt att träffa sin far.

Alla säger samma sak utom Jockiboi som fått tillåtelse av Julia att använda Lillen för att såra Chrippa. Jocke hade väl lovat Julia hjälp juridiskt *som tack för att hon använder Lillen som vapen i Chrippas och Jockes konflikt*? Dokumenten vi fått se med hennes kärande talar inte för att han följt upp sitt löfte eller så saknar böien all form av grundläggande kunskap i att formulera sig formellt.

Nej inte alls, jag spekulerar och tror. Och är tydlig med att det bara är saker jag tror. Så ljug inte. Jocke har jag knappt tagit i min mun, ryck upp dig. Du ljuger konstant ..som att du inte pmar folk. Mig pmade du för någon veckan men svar får du inte.

Till skillnad från er som säger att saker ÄR på ett visst sätt och att ni VET att en person tänker på ett visst sätt.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2025-10-08 kl. 14:31.
Citera
2025-10-08, 14:32
Avstängd
Citat:
Men det gäller väl alla? Du verkar ha ett rätt enkelspårigt sätt att se på det.
Det är ok att bara se det utifrån Chrippas perspektiv och vice versa här. I juridikens snåriga skogar är det förmodligen lite annorlunda.

Det är inte svårt att läsa in att du blundar för endel då det inte passar till Chrippas fördel. Jag går så långt att det inte handlar om, för dig, att Chrippa vinner utan att Anjo och Rask åker dit.

Vi får se vad som händer.

Beter man sig som Anjo och Rask mot andra människor så anser jag att man ska åka på det.

Det hade jag mycket riktigt ansett även om det inte var Chrippa och Linnea som var målsägande.
Citera
2025-10-08, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nej inte alls, jag spekulerar och tror. Och är tydlig med att det bara är saker jag tror. Så ljug inte. Jocke har jag knappt tagit i min mun, ryck upp dig. Du ljuger konstant ..som att du inte pmar folk. Mig pmade du för någon veckan men svar får du inte.

Till skillnad från er som säger att saker ÄR på ett visst sätt och att ni VET att en person tänker på ett visst sätt.
Du är inte tydlig och det är inte så du upplevs.

Till skillnad från er säger jag bara att saker är på ett visst sätt och att jag vet när jag vet det.

Jag skickar pm till folk ibland men minns inte att jag skrivit till dig. När dina vänner skriver ”akta dig din jävla hora”, ”jag hoppas Anjo och Rask slaktar dig”, ”sov med ett öga öppet” tar jag time out och tar inte emot pm.

Vad skrev jag i mitt pm till dig?
Citera
2025-10-08, 14:46
Medlem
Citat:
Att den tråden ser ut som den gör beror nog till största delen på att den "förändrade" youtubern aldrig förändrats ett dugg.

Det är stor skillnad på hur saker skrivs i den tråden. Det är mer humor där medan det i den här tråden är mer hat.

Finns noll humor i den tråden precis som dom flesta trådar om YouTube människor.
Citera
2025-10-08, 14:51
Medlem
Citat:
Om vi skulle flytta över det som sker i Rasks tråd hade till och med jag stått bakom Chrippa för det är ett drev som heter duga mot honom av samma personer som inte klarar av att vi inte ser på Chrippas handlingar med samma ögon som dom.

Exakt så är det någon tråd som är sjuk så är det den.
Sen kan folk säga vad dom vill men jag anser att alla dessa YouTube människor som gör drama förtalar varandra men det är upp till rätten att avgöra men jag tror inte det blir en stor skillnad på YouTube kommer alltid finnas drama där.
Citera
2025-10-08, 14:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Finns noll humor i den tråden precis som dom flesta trådar om YouTube människor.

Förstår att att du inte finner humor i den tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in