2025-10-08, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Julia har inte YouTube. Det är som vanligt erat egna önsketänkande och Linneas fantasi. Det verkar viktigt för henne att Julia ska va svartis.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det finns inget sådant program som ska sändas i höst på hbomax det är nog ett litet troll som önskar det.

Det är väl den dokumentären om engelska skolan i Karlstad som finns på HBO han menar? Knappast att C är med i den dock 😂
Citera
2025-10-08, 12:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej jag tror det är du som läser in saker som passar bättre för de du hejar på. Det har varit tydligt att Linnea VILL att Julia ska vara svartsjuk, kan du spekulera i vad Julia känner så ska jag spekulera i vad Linnea känner: Jag tror hon går igång på att tänka sig att Julia är svartsjuk. Att hon stulit den ”store influensern” från hans baby mama, båda som hon följt sedan hon var 16. Nice.

Jag tycker det är helt ok att skriva vad man TROR, som jag gör ovan, det tycker jag gott du och andra med kan göra. Men det här spiksäkra påståenden som flera gör-att saker ÄR på ett sätt i hjärnan på en person utan att en VET tycker iallafall jag man kan lägga av med. Rask tråden är exempelvis fullt med sådana ”sanningar”.
Du kan sluta babbla om Linnea. Att Julia är svartsjuk och missunnsam har hon själv gett uttryck för, precis som hon berättat att hon kommer använda barnet mot Chrippa för att han gifte sig. Det behövs ingen "tolkning" utan bara att lyssna på det hon säger.
Du kan också titta på vad hon själv skriver i sin ansökan - det handlar inte om Chrippas oförmåga som förälder, utan om att Julia vill få bort Linnea.

Att du "tror" är inte intressant.
Citera
2025-10-08, 12:24
Medlem
Citat:
Nej jag tror det är du som läser in saker som passar bättre för de du hejar på. Det har varit tydligt att Linnea VILL att Julia ska vara svartsjuk, kan du spekulera i vad Julia känner så ska jag spekulera i vad Linnea känner: Jag tror hon går igång på att tänka sig att Julia är svartsjuk. Att hon stulit den ”store influensern” från hans baby mama, båda som hon följt sedan hon var 16. Nice.

Jag tycker det är helt ok att skriva vad man TROR, som jag gör ovan, det tycker jag gott du och andra med kan göra. Men det här spiksäkra påståenden som flera gör-att saker ÄR på ett sätt i hjärnan på en person utan att en VET tycker iallafall jag man kan lägga av med. Rask tråden är exempelvis fullt med sådana ”sanningar”.

Jag tror inte Julia är ett dugg svartsjuk vid det här laget, vad finns det att vara svartsjuk på? porren? skulle inte tro det.
Citera
2025-10-08, 12:55
Medlem
Citat:
Du är här ute varje dag och gör ”spiksäkra” påståenden (illvilliga fantasier) om Linnea och Chrippa och grandiosa beskrivningar av Jockiböööi och är således den sista som ska påpeka när andra användare, vars trovärdighet med facit i hand inte bör ifrågasättas, uttrycker sig säkert.

Micro har rätt i sin analys, det är inget nytt under solen för nån. Hennes svartsjuka gick över styr med H och är med facit i hand så djup efter C att hon låter den påverka Lillens rätt att träffa sin far.

Alla säger samma sak utom Jockiboi som fått tillåtelse av Julia att använda Lillen för att såra Chrippa. Jocke hade väl lovat Julia hjälp juridiskt *som tack för att hon använder Lillen som vapen i Chrippas och Jockes konflikt*? Dokumenten vi fått se med hennes kärande talar inte för att han följt upp sitt löfte eller så saknar böien all form av grundläggande kunskap i att formulera sig formellt.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-08 kl. 13:14.
Citera
2025-10-08, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Hahahahah jag dör.

Länkade en bild på honom.från hans första flickväns blogg o nu krävs lösenord för att komma in på bloggen o se 😄😄😄😄😄

Han inte bara följer Flashback 24/7 utan kontaktar även ex.

"Läser inte Flashback"
"Bryr mig inte om Flashback"

Fuck you.

Han har inga gränser! Vad är det för fel på människan?!
Citera
2025-10-08, 13:06
Avslutad
Citat:
Jag tror inte Julia är ett dugg svartsjuk vid det här laget, vad finns det att vara svartsjuk på? porren? skulle inte tro det.

Mycket snack om denna "porr"??? Varför finns den inte läckt ens? Tror inte ens den finns.
Citera
2025-10-08, 13:08
Medlem
Nu är det tyst från paret igen. Det där L la ut igår känns nästan som om det var förinspelat och las ut igår för att vilseleda vart de faktiskt befinner sig.

Inställde han sig hos polisen igår?
Citera
2025-10-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Mycket snack om denna "porr"??? Varför finns den inte läckt ens? Tror inte ens den finns.

Ligger hur mycket som helst i tråden bara backa någon sida.
Citera
2025-10-08, 13:11
Medlem
Citat:

Finns visst läckt sett när chrippa tar en henne i röven. Du ör avunsjuk.
Citera
2025-10-08, 13:14
Medlem
Citat:
Jag tror inte det kommer ändra på något att Rask & Anjo kanske åker dit för förtal som han verkar tro.

Det tror inte jag heller och jag tror inte heller att de åker dit. De är ju anmälda av den personen som förtalat dom.
Citera
2025-10-08, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Finns visst läckt sett när chrippa tar en henne i röven. Du ör avunsjuk.

Det finns flera bilder som läckt ut och de borde vara tacksamma för marknadsföringen.
Citera
2025-10-08, 13:16
Medlem
Skämtar du?
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in