Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Jag tycker det är helt ok att skriva vad man TROR, som jag gör ovan, det tycker jag gott du och andra med kan göra. Men det här spiksäkra påståenden som flera gör-att saker ÄR på ett sätt i hjärnan på en person utan att en VET tycker iallafall jag man kan lägga av med. Rask tråden är exempelvis fullt med sådana ”sanningar”.
Du är här ute varje dag och gör ”spiksäkra” påståenden (illvilliga fantasier) om Linnea och Chrippa och grandiosa beskrivningar av Jockiböööi och är således den sista som ska påpeka när andra användare, vars trovärdighet med facit i hand inte bör ifrågasättas, uttrycker sig säkert.
Micro har rätt i sin analys, det är inget nytt under solen för nån. Hennes svartsjuka gick över styr med H och är med facit i hand så djup efter C att hon låter den påverka Lillens rätt att träffa sin far.
Alla säger samma sak utom Jockiboi som fått tillåtelse av Julia att använda Lillen för att såra Chrippa. Jocke hade väl lovat Julia hjälp juridiskt *som tack för att hon använder Lillen som vapen i Chrippas och Jockes konflikt*? Dokumenten vi fått se med hennes kärande talar inte för att han följt upp sitt löfte eller så saknar böien all form av grundläggande kunskap i att formulera sig formellt.