2025-08-16, 19:14
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Är Magda lesbisk?

Ja, det har hon gått ut med för massor av år sedan.

Hon gjorde det på ett lite humoristiskt sätt som kommentar till en anekdot när hon varit i något u-land och blivit tillfrågad av något huckle varför hon inte var gift.
Citera
2025-09-19, 17:27
Medlem
fernebos avatar
Då har båda personerna hon startade upp tidningen (som hon blygsamt döpte efter sig själv) med hoppat av.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KMdvMX/annu-ett-avhopp-fran-gad?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Känns som om det borde finnas skvaller om detta.
Citera
2025-09-29, 08:46
Medlem
Är Viola Gad som jobbar på Sveriges Radio släkt med Magda?
Citera
2025-09-29, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindansosen
Är Viola Gad som jobbar på Sveriges Radio släkt med Magda?

Sannolikt inte. Hennes far som bar namnet Gad var från Egypten. Två (eller delar) olika släkter.
Citera
2025-09-29, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Sannolikt inte. Hennes far som bar namnet Gad var från Egypten. Två (eller delar) olika släkter.
Ok annars är det ju logiskt då Public Service svämmar över av vänsterfolk. Men jag ser ingenstans vid googling att det finns något släktskap så troligen inte då
Citera
2025-09-29, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindansosen
Ok annars är det ju logiskt då Public Service svämmar över av vänsterfolk. Men jag ser ingenstans vid googling att det finns något släktskap så troligen inte då

Hon har en äldre bror, tror det är Christoffer Tarek Gad, akademiker. Men han förefaller hålla en låg profil och inte dela sin systers galenskaper eller önskan efter publicitet.
Citera
2025-10-05, 18:02
Medlem
Rikskrim08s avatar
Var bor Magda idag?
Citera
2025-10-06, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Var bor Magda idag?

Dubai.

https://ledarsidorna.se/gad-media-fyller-tomrum-i-nyhetsbevakningen/
Citera
2025-10-08, 14:17
Medlem
Hur går det med Magda Gans tidning? Satt och sökte lite och hittade inte så mycket. Det var ju stora trummorna och hon hade ju så mycket följare på X osv så det skulle ju vara en "slam dunk"!

Eller är det så att X följare inte nödvändigtvis är betalande tidningsläsare?

Nån som vet?
Citera
2025-10-08, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmigoC7878
Hur går det med Magda Gans tidning? Satt och sökte lite och hittade inte så mycket. Det var ju stora trummorna och hon hade ju så mycket följare på X osv så det skulle ju vara en "slam dunk"!

Eller är det så att X följare inte nödvändigtvis är betalande tidningsläsare?

Nån som vet?

Det verkar inte hända så mycket med den. Det enda jag har sett är att folk hoppar av.
Citera
2025-10-08, 20:47
Medlem
Citat:
Det verkar inte hända så mycket med den. Det enda jag har sett är att folk hoppar av.

Näe, verkar ju gå sådär...
Citera
2025-10-08, 22:24
Medlem
Amors avatar
Citat:
Om nu Trump dessutom lyckas sy ihop fred mellan Israel och Hamas, vad ska de skriva om då? Var väl hela grejen med den tidningen att skriva om hur dumma Israel är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in