2025-10-07, 20:06
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Jag skulle lägga mina slantar på MacKinnon, tror han kommer göra sin bästa säsong på länge.

Magkänslan säger det
Ja det känns som att det är mellan dessa två det kommer stå emellan. Kanske McDavid som en uppstickare?
Citera
2025-10-07, 21:19
Medlem
Blot-Svens avatar
Jössea, nu är det ju inte alls långt kvar. Fan så najs med Toronto-Montreal i premiäromgången. Klassikermöte.

Canadiens börjar få ett riktigt fint lagbygge nu. Jag är väldigt nyfiken på vad Demidov kan komma att uträtta för mirakel, och i övrigt är det ett antal namn som är ett år äldre nu och förhoppningsvis ännu något bättre än förra säsongen. Tror det kan bli bra.

Edit: Chicago vinner i natt.
Senast redigerad av Blot-Sven 2025-10-07 kl. 21:22.
Citera
2025-10-07, 22:26
Medlem
2013.s avatar
Äntligen drar det igång! Som man har väntat. Får se hur många poäng Bedard orkar ta nu.
Citera
2025-10-07, 23:05
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2013.
Äntligen drar det igång! Som man har väntat. Får se hur många poäng Bedard orkar ta nu.

So it begins. Alltid lika go känsla när säsongen drar igång.
Citera
2025-10-07, 23:20
Medlem
2013.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
So it begins. Alltid lika go känsla när säsongen drar igång.
Nedsläpp nu!
Citera
2025-10-07, 23:26
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2013.
Nedsläpp nu!

Kul med hyfsad starttid första perioden ska man nog kunna klämma.
Citera
2025-10-08, 04:16
Medlem
Krappfiskarns avatar
Något har hänt med Rangers powerplay. Förr var det one touch passningar klubba till klubba som gav riktigt asmr ljud. Alla visste var de skulle vara på isen.

Nu är det ut mot kanterna, skickas längs sargen och skjutas från dåliga vinklar.
Citera
2025-10-08, 07:00
Medlem
Används denna tråden även för matchsnack? Såg att det fanns en matchtråd som var låst av moderator som skulle startas när säsongen drog igång.

(FB) NHL-matchtråd 25/26
Citera
2025-10-08, 09:08
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Används denna tråden även för matchsnack? Såg att det fanns en matchtråd som var låst av moderator som skulle startas när säsongen drog igång.

(FB) NHL-matchtråd 25/26
Det är den som ska användas för matchprat ja, och inte denna.
Skicka PM till mod och påminn dom om att låsa upp tråden
Citera
2025-10-08, 10:42
Medlem
Efterfrågar lite resetips. Ska till Florida och tänkte passa på att se NHL-hockey. Kommer tyvärr inte hinna se mer än en match, men både Tampa och Florida har hemmamatch när jag är där. Så det jag undrar över om någon har koll på vad som är att föredra om man tänker på logistik kring biljettköp och parkering vid arenan och liknande just där i Florida?
Citera
2025-10-08, 10:56
Medlem
Rangers var värdelösa, dom kommer inte gå långt.
Hade inte Mika bytt klubb?
Att sån spelare som jätten Rempe fick mycket istid säger en del, han platsar i allsvensk hockey.
Citera
2025-10-08, 12:56
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Efterfrågar lite resetips. Ska till Florida och tänkte passa på att se NHL-hockey. Kommer tyvärr inte hinna se mer än en match, men både Tampa och Florida har hemmamatch när jag är där. Så det jag undrar över om någon har koll på vad som är att föredra om man tänker på logistik kring biljettköp och parkering vid arenan och liknande just där i Florida?

Att köra Miami till FLA arena tar 50 min med bil.

https://www.google.com/maps/dir/Sout...oASAFQAw%3D%3D

Arenan ligger vid ett stort köpcentrum Sawgrass Mills med Hilfiger o Ralph Lauren butiker om du har damsällskap.

När jag Var i Miami bodde vi 4 dagar i South Beach 4 dagar i Brickell nära Little Havanna

Förutom hockeyn såg jag
Art Deco hus runt south beach
Little Hava kvällstid
Venetian Pool i Coral Cabels .. a must Pool frå Ester Williams dagar
Biltur till Key West
Shopping mm
Hade valt Miami före Tampa. Miami är klassiks Florida , Tampa har fint väder.. men vad mer som varit känt i mer än 10 år.
Bilär bra, men betala P avgift. Annars Towar de iväg bilen..för att sen lämna ut den mot 200-300 $. Hände mig på Juldan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in