2025-10-07, 18:54
Medlem
Ziccco3s avatar
Dags för byte, ut med det gamla och in med det nya.
Äntligen får Rydström chansen att träna sina drömmars lag.
Citera
2025-10-07, 19:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jag tycker synd om den klubb som är dumma
Att betala såna summor. Än så länge är dom
Dock bara fiktiva, tur nog.
Har väl ganska svårfunna spetsegenskaper som gör honom intressant för större klubbar. Verkar även vara en individ som både är ambitiös och ödmjuk (väldigt japansk, typ) om jag fattat saken rätt och såna växer verkligen inte på träd i dagens fotbollsklimat som är fylld till bredden med uppkäftiga MENA lirare och flaites från Sydamerika.
Citera
2025-10-07, 19:23
Medlem
Valvantos avatar
1,63 på Bajen och 5,75 på gnagarna. När var vi så stora favoriter mot dem senast?
Citera
2025-10-07, 19:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
1,63 på Bajen och 5,75 på gnagarna. När var vi så stora favoriter mot dem senast?
Vågar nog hävda Aldrig.
Citera
2025-10-07, 19:44
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Årets värvning är Mikael Anderson.
- Pådrivare, spelmotor och Radetinac-mentalitet.

Årets nästbästa värvning är Jeppe Okkels.
- 3 mål på 5 matcher.

Omar Faraj gjorde 5 mål på en match...
Citera
2025-10-07, 19:48
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Såklart han inte gör.

100 Mill ligger värderingen på idag. Han kommer inte bli billigare om han blir uttagen till Japans VM-trupp heller.

https://fotbolldirekt.se/silly-season/overraskas-inte-av-varderingen-250-000-000/
Han har ju såklart tagit kliv sedan början på mars när jag skrev det där. Idag håller han allsvensk klass men är knappast bäst i serien. Hos er räcker det ju med att man får speltid för att ni ska tycka att spelaren är bäst i världen.
Citera
2025-10-07, 19:52
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Har väl ganska svårfunna spetsegenskaper som gör honom intressant för större klubbar. Verkar även vara en individ som både är ambitiös och ödmjuk (väldigt japansk, typ) om jag fattat saken rätt och såna växer verkligen inte på träd i dagens fotbollsklimat som är fylld till bredden med uppkäftiga MENA lirare och flaites från Sydamerika.
Han är duktig offensivt och har en fin vänsterfot men sämre defensivt. Men jag kanske är färgad av typ 3-4 derbyn där han har suttit i reklamskyltarna efter varje duell och blivit rundad och avklädd defensivt i 90 minuter. Är kanske ett Djurgårdssymptom snarare än Kosugi.
Citera
2025-10-07, 19:59
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Han är duktig offensivt och har en fin vänsterfot men sämre defensivt. Men jag kanske är färgad av typ 3-4 derbyn där han har suttit i reklamskyltarna efter varje duell och blivit rundad och avklädd defensivt i 90 minuter. Är kanske ett Djurgårdssymptom snarare än Kosugi.
Kanske. Han har ganska tydliga spetsegenskaper och håller på att bli bättre på sina svagheter. Annars sämre än Pinas, bättre än Skoglund typ?
Citera
2025-10-07, 20:11
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Han har ju såklart tagit kliv sedan början på mars när jag skrev det där. Idag håller han allsvensk klass men är knappast bäst i serien. Hos er räcker det ju med att man får speltid för att ni ska tycka att spelaren är bäst i världen.

Vem hade kunnat ana? Kommer han bli dyrare än Dahl tror du nu?

Så är det nog (det boldade). Trots att Bajen vinner försäljningsallsvenskan år ut och in utan att det syns i era årsredovisningar. Märkligt det där.

Siltanen håller inte allsvensk nivå heller btw.
Citera
2025-10-07, 20:41
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Vågar nog hävda Aldrig.

Sjukt. Vi ska vinna lite mer än hälften av gångerna enligt mig så runt 1,80-1,90 hade jag köpt. Luktar 0-0 eller 4-0 och avbruten match. Inget mellanting.
Citera
2025-10-07, 20:51
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Quill har stått för väldigt många högkvalitativa inlägg. Typ trazke fast på andra hållet. Om jag minns rätt var det en landslagssamling som visade sig vara brudar. Har för mig att han postade något om Future Team också som också var flickor
Den matchen skulle deras trianglar skära sig igenom vår "press", i fantasivärlden alltså. I verkligheten blev de så sönderpressade att Kim Hellberg började slå långa bollar mot oss i vårderbyt istället. Inte för att han kommer göra det nu dock.
Citera
2025-10-07, 20:55
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Den matchen skulle deras trianglar skära sig igenom vår "press", i fantasivärlden alltså. I verkligheten blev de så sönderpressade att Kim Hellberg började slå långa bollar mot oss i vårderbyt istället. Inte för att han kommer göra det nu dock.
Jag är helt inställd på att vi kommer ta den i tvåan. De enda förhoppningarna nu är som sagt att någon sparkar ner Paulos och att vraken kanske joggar över för att få bögstryk igen. Spelmässigt känns det mörkare än någonsin. Känns helt uppriktigt som vi går bakåt för varje match som spelas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in