2025-10-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Fast problemet för dig var ju att chrippa spelade in när dottern var hemma, och enligt dig kan människor inte välja att spela in när inte barnet är hemma.
Om det är för privatbruk eller försäljning spelar ingen roll när problemet är att man spelar in med barnet hemma.

Rask och Jockes barn kan ju också komma in när det har sex, precis som Chrippas dotter kan.

När dom kör LIVE inför folk.

Kan du skippa Jocke & Rask jag har redan svarat på det och jag har sagt att jag tycker det är olägligt att såna filmer kommer ut oavsett vem det gäller.
Citera
2025-10-07, 13:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Läs Banals dokument. Du kan läsa va?
Det framgår tydligt i de dokumenten att Julia inte har stöd av socialtjänsten. Har du själv läst?
Citera
2025-10-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För att polisen behöver ett verkställighetsbeslut från domstolen kanske ..

Va?

Julia behöver domstolsbeslut men polis kan inget göra för inget domstolsbeslut finns 😆😆😆

Nej polis kontaktar Soc då. Soc står på Julias sida.
Citera
2025-10-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
När dom kör LIVE inför folk.

Kan du skippa Jocke & Rask jag har redan svarat på det och jag har sagt att jag tycker det är olägligt att såna filmer kommer ut oavsett vem det gäller.

Menethil vill inte förstå.
Citera
2025-10-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tycker det är högst olämpligt ja det kan påverka barn i framtiden.
Själv skulle jag aldrig förnedra mig på det sättet oavsett hur lite pengar jag har samt för familjens skull.

Men vad du och jag anser spelar ju ingen roll.

De kommer ändå inte att omhänderta barn till föräldrar som säljer porr.

Och i Sverige är vi lika inför lagen.
Citera
2025-10-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det framgår tydligt i de dokumenten att Julia inte har stöd av socialtjänsten. Har du själv läst?

Att hålla ungen ifrån Christopher? Jo finns sms på det.
Citera
2025-10-07, 13:18
Medlem
Citat:
Fast det där stämmer inte. Under 2024 drogtestades han av soc i Karlskoga och failade.

Trots att han gick ut och var så kaxig för han pissade rent hela tiden vilket bevisades vara lögn.
Citera
2025-10-07, 13:20
Medlem
Citat:
Menethil vill inte förstå.

Nej det verkar så, det är en ganska stor skillnad på live och sälja bilder sen verkar ju någon tro att när man är live så är personen där och förstår inte att det är en livesändning.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Va?

Julia behöver domstolsbeslut men polis kan inget göra för inget domstolsbeslut finns 😆😆😆

Nej polis kontaktar Soc då. Soc står på Julias sida.
Socilaltjänsten står inte på hennes sida. Vilket framgår både av vad banal skriver och de dokument som länkats.

Rättsförfarandet är du för korkad för att kunna förstå och jag överlåter åt någon självplågare att försöka informera dig om de orkar.
Jag konstaterar bara att du endera ljuger eller också inte ens läst banals inlägg och länk samt att du inte vet någonting om hur saker fungerar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Trots att han gick ut och var så kaxig för han pissade rent hela tiden vilket bevisades vara lögn.

Som vanligt. Han säger en sak och sanningen är tvärtom.

13.59 springer han in på polisstationen. I sista stund som vanligt. Skickar han in till Förvaltningsrätten idag eller skiter han i sin unge som vanligt?
Citera
2025-10-07, 13:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Dags att inställa sig hos Polisen om några timmar.

Hoppas alla får en underbar tisdag.

7/17
Ja, men eftersom han inte längre har kommunarrest är det inte säkert att han måste inställa sig just i Linköping.
Citera
2025-10-07, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Men vad du och jag anser spelar ju ingen roll.

De kommer ändå inte att omhänderta barn till föräldrar som säljer porr.

Och i Sverige är vi lika inför lagen.

Nej det är jag medveten om men som du säkert förstår så ligger flera saker till grund att Julia gör som hon gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in