2025-10-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det har skrivits av några i tråden om att hålla "span". Både nu och tidigare.

Särskilt den där Skattesskulder har skrivit om att förfölja paret och ta bilder.

Stalking.

Den som stalkar paret är ju för fan Pallal 😆😆

Christopher vill inte ha nåt med Pallal att göra men ändå springer användaren runt på adressen.

Stalking om nåt 😆😆😆
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men det är ju inte för privat bruk, C & L säljer skiten kör live det är skillnaden det handlar inte om att vuxna har sex.
Jag tycker inte att det är lämpligt att hålla på med sånt när barnet är där hon kanske kommer in i rummet och dom har sex som någon äcklig gubbe sitter och runkar till.
Och för ett barn så kan sex bli obehagligt för dom förstår inte vad som händer.

Oj vad du måste lida över alla par på OF som har barn.

Vilka ska du sikta in dig på efter Chrippa och Linnea?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jo men det var ju det som hände i våren när Julia höll barnet ifrån chrippa, och hösten höll chrippa barnet ifrån Julia. Och båda påstod att de hade soc på sin sida. Men när samtal med soc delades var inte soc på någons sida. Så att Julia säger att soc är på hennes sida denna gång när hon ljög om det förra gången

Men nu är situationen helt annorlunda, Julia fick ju hålla flickan borta när han pissade positivt.
Citera
2025-10-07, 13:08
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
För Julia håller ju barnet som gisslan enligt er.

Blev det jobbigt nu?
Du är fan efterbliven på riktigt.
Det kallas inte gisslan.
Och jag kan inte anmäla att Julia bryter mot umgängesrätten, det måste chrippa göra. Men sånt fattar inte idioter som du.
Citera
2025-10-07, 13:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Rätt stor. Kul om barnet kommer med på bild eller ljud.
Varför skulle barnet komma med i bild eller ljud. Om den risken finns så är ju sexet lika olämpligt vare sig kameran är på eller inte.

Det måste ju vara väldigt mycket olämpligare att som Julia byta killar som andra byter strumpor och hela tiden utsätta barnet för hennes nya.
Citera
2025-10-07, 13:10
Medlem
Citat:
Du menar samtalet där chrippa var upprörd över att Julia dumpat dottern på honom och aldrig hämtade dottern när hon lovade? Och dottern var ledsen och saknade sin mamma som hon inte träffat på veckor, vilket gjorde chrippa irriterad?

Christopher lämnade ju själv bort bihanget ständigt till Julia på dag 3 eller 4 fast han skulle ha 6 dagar då Linnea dampade loss på ungen.
Citera
2025-10-07, 13:10
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Men det är ju inte för privat bruk, C & L säljer skiten kör live det är skillnaden det handlar inte om att vuxna har sex.
Jag tycker inte att det är lämpligt att hålla på med sånt när barnet är där hon kanske kommer in i rummet och dom har sex som någon äcklig gubbe sitter och runkar till.
Fast problemet för dig var ju att chrippa spelade in när dottern var hemma, och enligt dig kan människor inte välja att spela in när inte barnet är hemma.
Om det är för privatbruk eller försäljning spelar ingen roll när problemet är att man spelar in med barnet hemma.

Rask och Jockes barn kan ju också komma in när det har sex, precis som Chrippas dotter kan.
Citera
2025-10-07, 13:11
Medlem
Citat:
Du är fan efterbliven på riktigt.
Det kallas inte gisslan.
Och jag kan inte anmäla att Julia bryter mot umgängesrätten, det måste chrippa göra. Men sånt fattar inte idioter som du.

Varför ringer Christopher inte polis? Han är ju ändå där idag.
Citera
2025-10-07, 13:12
Medlem
Vart är lilla chrippa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Oj vad du måste lida över alla par på OF som har barn.

Vilka ska du sikta in dig på efter Chrippa och Linnea?

Jag tycker det är högst olämpligt ja det kan påverka barn i framtiden.
Själv skulle jag aldrig förnedra mig på det sättet oavsett hur lite pengar jag har samt för familjens skull.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om du tror att de har någon gubbe i rummet så tycker jag du ska anmäla det. För i så fall handlar det om ett förbjudet sexköp.
Nu sitter du ju bara och grottar ner dig i dina egna onanifantasier och därför blir det ingen anmälan .. Du har en smutsig hjärna och du bör lämna barnet utanför dina smutsiga fantasier.

Sex kan bli obehagligt för ett barn alldeles oavsett om det finns en kamera eller vilka som utövar det .. det stämmer - men tycker du det innebär att man inte kan ha sex med barn hemma? Och hur tror du att barnet kan uppfatta det om det kliver in i sån situation där mamman ännu en gång har en ny karl i sängen.
Citera
2025-10-07, 13:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför ringer Christopher inte polis? Han är ju ändå där idag.
För att polisen behöver ett verkställighetsbeslut från domstolen kanske ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in