2025-10-07, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vad har hon för goda anledningar?

Du får vänta tills förhandlingen är över om nu C dyker upp.
Jag personligen hade inte lämnat mitt barn om jag visste att det spelades in live porr med massa äckliga gubbar som sitter och tittar 🤮 bara vetskapen av att barnet kan se något usch!
Citera
2025-10-07, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag personligen hade inte lämnat mitt barn om jag visste att det spelades in live porr med massa äckliga gubbar som sitter och tittar 🤮 bara vetskapen av att barnet kan se något usch!

Håller med dig 100%.
Barn vaknar på nätterna och kan komma in till föräldrarna, visst i normala fall så kan det också hända, men om C & L är mitt uppe i en live så kan det bli väldigt jobbigt.
Tror inte dom bara bryter liven så Chrippa kan följa med dottern i på sitt rum så hon kanske kan somna om.
Citera
2025-10-07, 12:28
Medlem
Horrorgrams avatar
Nån uppdatering kring idag?
Citera
2025-10-07, 12:29
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
I chrippas fall är de absolut inte svårt o bli av med umgänget. Han har ingen rättighet ..

Han har inte varit den pappan han ska vara helt enkelt och att köpa barn labubus o tro att man ska vinna på de i rätten o lagt fram de som någon bevisbördan som ska väga starkt är ju bara efterblivet.
Eftersom du inte vet vad umgängesrätt är

Umgängesrätt är ett barns lagstadgade rätt att regelbundet ha kontakt med båda sina föräldrar, även om föräldrarna inte bor tillsammans. Det är alltså barnets rättighet, inte förälderns
Citera
2025-10-07, 12:30
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Men hon har goda anledningar att göra det samt att hon tagit det rätt väg från början.
Hon kan inte neka chippa umgänge utan ett domstolsbeslut pga umgängesrätt.
Och det krävs mycket för att chrippa ska förlora umgängesrätten.
Citera
2025-10-07, 12:31
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Så du tycker alla som spelar in porr ska bli av med sina barn?
Citera
2025-10-07, 12:32
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Håller med dig 100%.
Barn vaknar på nätterna och kan komma in till föräldrarna, visst i normala fall så kan det också hända, men om C & L är mitt uppe i en live så kan det bli väldigt jobbigt.
Tror inte dom bara bryter liven så Chrippa kan följa med dottern i på sitt rum så hon kanske kan somna om.
Spelar de in porr dygnet runt 7 dagar i veckan? Eller kanske de spelar in porr när dottern är hos sin mamma?
Citera
2025-10-07, 12:33
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Nån uppdatering kring idag?
Vad skulle hända idag?
Citera
2025-10-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Hon kan inte neka chippa umgänge utan ett domstolsbeslut pga umgängesrätt.
Och det krävs mycket för att chrippa ska förlora umgängesrätten.

Fast nu gör hon på helt rätt sätt hon går rätt väg och det finns orsaker till det.
Citera
2025-10-07, 12:34
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Är Linnea användaren syftar på.

Dottern har varken damp eller down syndrom men Linnea har damp och misstänkt DS.

Personligen skulle jag inte dra sådana slutsatser innan jag gått klart min läkarutbildning men jag förstår ändå vad användaren menar 🙂
Med din människosyn borde du inte bli läkare. Du borde inte ens jobba med människor.
Citera
2025-10-07, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så du tycker alla som spelar in porr ska bli av med sina barn?

Om dom kör live med folk som tittar så tycker jag verkligen att det ska ifrågasättas jag anser att det inte är en bra miljö med torskar som sitter och runkar.
Citera
2025-10-07, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Håller med dig 100%.

Exakt det kan bli riktigt jobbigt för ett barn speciellt om det är live.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in