2025-10-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharliesLola
Undrar samma. Och vem är den otrogne "guldgossen"??

Enligt tiktok_gossipboy (ska tydligen vara legit och ha koll på saker) så är det the one and only Mondo!
Citera
2025-10-06, 10:26
Medlem
CharliesLolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kockobell0
Mondo? Enbart gissning pga “guldgosse”

Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Enligt tiktok_gossipboy (ska tydligen vara legit och ha koll på saker) så är det the one and only Mondo!

Hoppsan! Var nog den sista jag skulle gissat på. Till och med Zlatan låg före 😄
Citera
2025-10-07, 10:20
Medlem
Har frågor om 4 ämnen som tagits upp i podden nu och undrar vilka dessa personer är som dem beepat?

* I dagens avsnitt pratar de om en kän tv-programledare som slår sin fru - vem?
* För några avsnitt sedan nämnde dem en känd influencer som varje sommar åker på sommarsemester med sina tjejvänner och där har hon som strik policy att vännerna inte får kommentera på hennes droganvändade samt hennes ätstörda beteende - vem? Är det Bianca? men har för mig att hon ej tar droger, förutom tyå ADHD medicin
* Vilken influencer höll på att stryka med under en skönhetsoperation och som sedan fick operationsförbud av kliniken, hinten var att det ej var paow. - Vem?
* Känd influencer kallas för dammsugaren - whooo?

Eller har någon några spaningar?
Citera
2025-10-07, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskilstunastysta
Har frågor om 4 ämnen som tagits upp i podden nu och undrar vilka dessa personer är som dem beepat?

* För några avsnitt sedan nämnde dem en känd influencer som varje sommar åker på sommarsemester med sina tjejvänner och där har hon som strik policy att vännerna inte får kommentera på hennes droganvändade samt hennes ätstörda beteende - vem? Är det Bianca? men har för mig att hon ej tar droger, förutom tyå ADHD medicin
* Vilken influencer höll på att stryka med under en skönhetsoperation och som sedan fick operationsförbud av kliniken, hinten var att det ej var paow. - Vem?

De 2 sista punkterna är mest troligt Bianca, det har avhandlats tidigare i tråden. Är också nyfiken på de övre punkterna
Citera
2025-10-07, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
De 2 sista punkterna är mest troligt Bianca, det har avhandlats tidigare i tråden. Är också nyfiken på de övre punkterna

Har fått till mig att programledaren verkar vara D*v*d Helen*us
Exonph la ut en bild på honom idag
Citera
2025-10-07, 17:25
Medlem
Det är roligt med skvaller och tycker att Q och Gabriella kan vara ganska roliga. Men det är verkligen svårt att gilla podden fullt ut då Camilla är med. Hur fan står dom ut med att podda med henne?
Citera
2025-10-07, 19:10
Medlem
Citat:

Han nämns även i en tråd här med rubrik liknande "programledare slår sin kända fru" 2021 😬
Citera
2025-10-07, 23:25
Medlem
Ja, Renée och David har ju spekulerats till och från i många år. Måste ju vara dem. Tänker att de är det första par man tänker på med den beskrivningen.

Håller med, Bianca garanterat på några av punkterna. Men drogberoende. Nja.
Citera
2025-10-09, 09:28
Medlem
Citat:
Mina tankar for dit också faktiskt!
Citera
2025-10-09, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerraCool
Det är roligt med skvaller och tycker att Q och Gabriella kan vara ganska roliga. Men det är verkligen svårt att gilla podden fullt ut då Camilla är med. Hur fan står dom ut med att podda med henne?
Håller med!! Så jävla bitter & hon förstår verkligen inte vikten av kontext!
Citera
2025-10-09, 11:50
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:

På första punkten har jag fått höra P*r L*rnstr*m, men hans fru är samtidigt inte särskilt känd idag även om hon var det tidigare.
Citera
2025-10-09, 11:56
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerraCool

Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Håller med!! Så jävla bitter & hon förstår verkligen inte vikten av kontext!

Tycker C*mill* bidrar på sitt eget sätt men att de andra två har mer av ett ”gott tugg” som är roligare att lyssna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in