Vem är kändisen som ljuger om sina p-piller? Samt gav sin partner klamydia??
Det är den där bruden som AFA och EXPO delade nordisk.nu databasen med och pekade ut en feminist som satt och skrev på ett forum för 10 år sen som nazist bara för att hon var sur på Cissi Wallin som poddar va?
edit : Jag har för mig att Wåg och KGB var inblandad på twitter i det där med att bekräfta att det var troligt att fettfeministen var nazist?
Senast redigerad av 43dz 2022-12-03 kl. 08:05.
Extremt komiskt att höra avsnittet från 9 Juni när det pratas om Cbd produkter och dom nämner en influenser som tagit med sig cbd produkter till Dubai. Fröken bloggbevakning leker då smart och kläcker ur sig att Cbd faktiskt är olagligt i Saudiarabien. Haha vad har Dubai med Saudiarabien att göra? Hur står det till med geografikunskaperna?
Jag undrar också vilken podd dom pratar om där nån av deltagarna hade ett ”problematiskt förflutet ”. Först trodde jag det var podden Non Grata, för det var väl nån som åkte fast för dubbelmord där, eller om det var mediabyrån Non Grata. Men det var väl över ett år sedan det var diskussion om det, och jag har inte hört ett ord sen dess, så jag tror inte det är den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!