Omar är en skitstövel rent ut sagt, och jag förstår inte varför Evelina fick åka när han serverade en ful och äcklig sallad som brände i halsen? Evelina hade mjuka pommes, men det hade Omar också. Hans fisk var i och för sig bättre, och det var huvuduppgiften, men han serverade något fullständigt oätbart och därmed oacceptabelt på sin tallrik. Misstänker att han fick stanna kvar pga kulturell inkludering.
Och sen har han mage att kaxa sig även efteråt, som om det inte var på håret att han skulle skickas ut. Han verkar helt sakna självinsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Barnvakten
Niklas Ekstedt vilken brutal översittare.
Korrekt. Jag har rört mig i samma kretsar som honom, dock inte alls relaterat till matlagning utan i ett annat sammanhang. Han är extremt självupptagen och dryg även privat, behandlar människor som luft om han inte anser att de kan tillföra något till
honom. Han ägnar aldrig en tanke åt vad han kan göra för någon annan. Jag har dessutom hört massa historier från en som är anställd på en av hans krogar, och kortfattat kan jag säga att han är hatad av många av sina anställda.