Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-06, 17:28
Medlem
Har just läst en bok om kvinnliga sexfantasier och funderar nu - vilka är de vanligaste sexuella fantasierna hos män?

Då är jag främst ute efter sånt som man också vill agera ut/testa/rollspela osv.

Någon som vet/läst/hört något?
Citera
2025-10-06, 17:31
Avstängd
Trekant med två kvinnor och jag!
Citera
2025-10-06, 17:33
Avstängd
Negercps avatar
Knulla något svårtillgängligt, som Ebba Bush Thor eller den där blonda taleskvinnan för polisen som blev påkommen med att suga av någon högt uppsatt polischef.
Citera
2025-10-06, 17:39
Medlem
Hellesylts avatar
Carola och jag strandad på en öde ö i söderhavet. Allt vi har är varandra, kokosnötter + fisk från havet.
Citera
2025-10-06, 17:39
Medlem
Riksreptilens avatar
Tvillingar och gärna utomhus, tack. 🏕️
Citera
2025-10-06, 17:53
Medlem
Onanikrems avatar
Törs jag nog inte nämna här då jag kan ske skulle bli anmäld för hets mot ... något, det har med att piska ett tidigare språkrör för miljöpartier. Piska hårt, länge och noga. Ne, det är inte frigolithuvudet!
Citera
2025-10-06, 17:53
Medlem
Riktigt svårt att veta. Men om man tänker att barn har den närmaste relationen till sin mor. Så måste fantasierna grunda sig på moderns egenskaper och beteenden gentemot sonen. För sexfantasier börjar redan som barn. Jag hade det första gången vid 6 årsåldern.

Män ljuger för varandra om fantasier om de inte uppfyller ”mansrollen” så att säga.

Drömde ofta då att jag blev riden av flera kvinnor. Jag hade inget val i den fantasin utan jag bara låg där och kvinnor red mig tills jag kom.
Citera
2025-10-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Trekant med två kvinnor och jag!

Efter lite googlande verkar detta vara en av de vanligast förekommande. Och det hade jag väl lite på känn. Känns som många killar varit pepp på det av de jag hängt med.
Citera
2025-10-06, 18:11
Medlem
SkattefriZons avatar
En trippel anal på Greta Thunberg har nog dom flesta män fantiserat om.
Citera
2025-10-06, 18:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
....vilka är de vanligaste sexuella fantasierna hos män?

Skulle ju inte förvåna mig om att prova att ha sex med en annan man ligger tämligen högt upp på önskelistan?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-10-06 kl. 18:20.
Citera
2025-10-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Knulla något svårtillgängligt, som Ebba Bush Thor eller den där blonda taleskvinnan för polisen som blev påkommen med att suga av någon högt uppsatt polischef.

Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Carola och jag strandad på en öde ö i söderhavet. Allt vi har är varandra, kokosnötter + fisk från havet.

Lite likande med svårtillgänglig/kändis.
Känns ju som något båda könen kanske kan fantisera om regelbundet.

Men vad avgör vem? Just Ebba, poliskvinnan, Carola?
Citera
2025-10-06, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Tvillingar och gärna utomhus, tack. 🏕️

Trekant är nog kanske det vanligaste skulle jag kunna gissa. Och tvillingar blir ju lite trekant deluxe kanske. 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in