2025-10-19, 19:54
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jorå, jag älskar att bli riden, men dominans är något helt annat. Dominans innehåller förnedring och smärta.

Det behöver "dominans" dock inte göra. Dominans är ju alla former där någon, typiskt en man, har kontroll över sin kvinna - och hon gillar det - såsom hålla fast i armar, hålla ordentligt om håret, hålla om halsen, och så vidare. Allt detta är dominans, men utan smärta och förnedring - som inte är något jag själv går igång på alls.
Citera
2025-10-19, 19:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det behöver "dominans" dock inte göra. Dominans är ju alla former där någon, typiskt en man, har kontroll över sin kvinna - och hon gillar det - såsom hålla fast i armar, hålla ordentligt om håret, hålla om halsen, och så vidare. Allt detta är dominans, men utan smärta och förnedring - som inte är något jag själv går igång på alls.

Jo, men en kvinna kan inte dominera en man på det sättet. Istället är det domantrix-videor av slaget jag nämnde. Fastbundna män med gummimask.
Citera
2025-10-19, 20:00
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Förresten har du sett den här tråden?

(FB) Varför är ni kvar i samlagsstadiet?
Citera
2025-10-19, 20:00
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jo, men en kvinna kan inte dominera en man på det sättet. Istället är det domantrix-videor av slaget jag nämnde. Fastbundna män med gummimask.

Jag vet inte alls hur den dynamiken kan tänkas fungera. Jag är dock inte säker på att det alltid måste vara så "konstigt", men visst är det lite tydligt att det inte är meningen att en kvinna sexuellt dominerar en man, då hon exempelvis inte fysiskt kan hålla fast honom.
Citera
2025-10-19, 20:02
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Förresten har du sett den här tråden?

(FB) Varför är ni kvar i samlagsstadiet?

Ah, den där varianten som har postats exakt samma dravel av typ sju "olika" användare utspritt över ett par år.
Citera
2025-10-19, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En trippel anal på Greta Thunberg har nog dom flesta män fantiserat om.
Ush fy aldrig i livet
Citera
2025-10-19, 20:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ah, den där varianten som har postats exakt samma dravel av typ sju "olika" användare utspritt över ett par år.

Jag vet inte vem som är knäppast. De som vill runka i en revarxörblåsa och sedan göra kvinnan gravid med den, eller de som gillar sexdockor.

Sexdockor kan inte skaffa barn. Jag tycker sexdockor borde förbjudas.
Citera
2025-10-23, 13:37
Bannlyst
Att deras tjej blir knullad av en annan kille
Citera
2025-10-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Att deras tjej blir knullad av en annan kille

Den bästa. Svårt bara få tjejen att ställa upp i mitt fall.
Citera
2025-10-23, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BorsBjorn
Den bästa. Svårt bara få tjejen att ställa upp i mitt fall.
Tror hon att du kommer bli svartsjuk efteråt?

Läste en studie att män med EIPS ofta är s.k cucks. Behöver absolut inte vara så, men de är de mest svartsjuka
Citera
2025-10-23, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Tror hon att du kommer bli svartsjuk efteråt?

Läste en studie att män med EIPS ofta är s.k cucks. Behöver absolut inte vara så, men de är de mest svartsjuka

Vad är EIPS? Kanske kan finnas en sån rädsla. Vet faktiskt inte. Är spännande hur som helst.
Citera
2025-10-23, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BorsBjorn
Vad är EIPS? Kanske kan finnas en sån rädsla. Vet faktiskt inte. Är spännande hur som helst.
Emotionell instabil personlighetsstörning. Antagligen har du det inte, om du inte känner igen dig.

Men många andra män känner som du också. Aldrig hört en kvinna ha en sådan fetisch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in