2025-10-06, 16:16
Medlem
BernardLoutres avatar
Min sambo (vi kan kalla henne för Bernadette Loutre, men hon heter egentligen något helt annat) fick en länk via Facebook Marketplace med det här företaget som säljer en massa varor med 90 procent rabatt.
Jag är övertygad att det är en bluff men är ändå nyfiken på om någon här har mer info.
Citera
2025-10-06, 16:22
Medlem
SimonSesss avatar
Fan är du läskunnig eller? Scrolla längst ner och anmäl dig till deras nyhetsbrev vetja, där står det:
Citat:
A short sentence describing what someone will receive by subscribing
Alltså en placeholder-text till webbutvecklaren som ska skriva dit t.ex. "Skriv in din mejl här för att anmäla dig till vår gayporrtidning", men inte ens det är gjort. Eller varför inte klicka på "Om oss" (sidan är på engelska, det står egentligen "About Us"), då kommer vi till den fina sidan:
Citat:
404
Page not found
Eller varför inte klicka på "Contact us"? Där hittar vi att kundsupporten kan nås på "trishelle4290485@gmail.com".

Med andra ord, ja det är en sajt lämpad för såna som dig och din tjej.

Edit: Jag ser nu att du är på riktigt korkad, kolla din signatur, du säger 5 saker som du hatar men du har istället för nummer 3 skrivit ett bindestreck och du har inte ens 5 saker listade, JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD
Citera
2025-10-06, 16:27
Medlem
67arigGubbes avatar
Klart som fan det är fejk.

Vet du vad aldi är eller? Knappast så billigt där. Herregud alltså
Citera
2025-10-06, 16:36
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Klart som fan det är fejk.

Vet du vad aldi är eller? Knappast så billigt där. Herregud alltså

ALDI är där jag brukar handla när jag är utomlands, så jag känner till det. Jo, jag var 99% säker men ville kolla om någon visste mer. Det som verkade misstänkt var den lilla pop-upen med: J****s köpte den här varan den 8/10 och är jättenöjd.
Citera
2025-10-06, 16:39
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Fan är du läskunnig eller? Scrolla längst ner och anmäl dig till deras nyhetsbrev vetja, där står det:

Alltså en placeholder-text till webbutvecklaren som ska skriva dit t.ex. "Skriv in din mejl här för att anmäla dig till vår gayporrtidning", men inte ens det är gjort. Eller varför inte klicka på "Om oss" (sidan är på engelska, det står egentligen "About Us"), då kommer vi till den fina sidan:

Eller varför inte klicka på "Contact us"? Där hittar vi att kundsupporten kan nås på "trishelle4290485@gmail.com".

Med andra ord, ja det är en sajt lämpad för såna som dig och din tjej.

Edit: Jag ser nu att du är på riktigt korkad, kolla din signatur, du säger 5 saker som du hatar men du har istället för nummer 3 skrivit ett bindestreck och du har inte ens 5 saker listade, JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD

Läs nummer 2 i min lista!
Citera
2025-10-06, 20:25
Medlem
https://www.scamadviser.com/check-we...w.abworks.shop

Trustscore
1 / 100
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto