Citat:
Ursprungligen postat av
marageo
Det är faktiskt plågsamt att läsa din tråd, påminner om gamla kompisar som alltid hoppade i galen tunna gång på gång när det gällde killar. Höll på att sluta riktigt illa för en av dem. Men som så småningom träffade helt rätt, det kommer säkert du också göra. Du är ju inte den första.. eller sista. Vore ju praktiskt om man bara kunde stänga av känslor direkt, eller hur. Ta det lugnt med killar ett tag tycker jag. Det sämsta man kan göra är att hoppa in i något nytt när man fortfarande har känslor för någon annan.
Kände exakt samma. Plågsam läsning och påminner en om vänner som aldrig lär sig.
Nu är väl dock TS ung och när man är typ 20 gör man misstag, det gör ont och man lär sig.
Men det går inte att komma ifrån - man ska inte ha casual sex om man inte klarar av det. Och de allra flesta kvinnor gör inte det. Nån borde verkligen lära unga kvinnor detta. Kanske kunde ingå i sexualundervisningen i skolan?
Citat:
Ursprungligen postat av
Anonymoxe
Fattar inte varför han delade det här klippet på sin story på igår fb där två män sitter och pratar : man 1 :imagine living a life where you can't be who you really are, man 2 : correct, man 1 : its gotta be a horrible thing right , man 2 : correct , man 1: fuck that. I am who i am if you like it or don't like it i don't give a fuck that's not my problem it yours
Han läste mitt meddelande ca 03.30 men inget svar sen ca 11.00 så delade han klippet efter att han hade blockat mig , jag såg hans klipp från en kompis mobil. Uppenbarligen måste han ha blivit påverkad av mitt meddelande och legat och tänkt på det på natten och när han vaknade eftersom han kände att han måste dela klippet om han inte hade brytt sig överhuvudtaget så borde han väl inte ha delat klippet.. jag är övertygad om att klippet var riktat som en direkt pik mot mig jag fattar inte om han nu har några slags känslor så varför erkänner han inte bara det då och träffar mig istället för att skylla på sitt jobb och vårat avstånd ??
Fattar att du mår dåligt nu och att det är asjobbigt men du gör verkligen alla tänkbara misstag. Det absolut mest effektiva sättet att komma över någon är att gå klippa all kontakt, ta bort allt som påminner om honom. Blocka honom överallt så att du inte råkar trilla dit i ett svagt ögonblick. Du drar bara ut på pinan nu när du överanalyserar minsta grej han lägger ut och läser in en massa saker i det som inte finns där.
Använd lite självdisciplin nu så du inte behöver må dåligt så länge iallafall!