2025-10-05, 16:31
Medlem
Vet inte riktigt vart den här tråden hör hemma, men det är så att Dalen har försökt klippa mig ett par gånger och jag är nog inne på mitt sista liv. Jag undrar om någon har tillgång till deras originella dödslistan? Skulle isåfall vara tacksam om någon skulle kunna posta den här.
Citera
2025-10-05, 16:33
Medlem
BOMB-CPs avatar
Har inte listan tyvärr, varför är dom förbannade på dig?
Citera
2025-10-05, 16:37
Medlem
Här finns en lista , men kanske inte den du letar efter:

(FB) Dödslistan: SÖDERTÖRNS TINGSRÄTT B 4367-23 (FUP)

https://www.flashback.org/sok/?so=pd...lista&f=0&sp=0

sökning på "dödslista"
Senast redigerad av GudsFarfar 2025-10-05 kl. 17:20.
Citera
2025-10-05, 20:06
Medlem
Jag vet inte helt ärligt, det enda jag har haft och gjort med den är att jag köpte lite ladd vid tre tillfällen 2022. Sedan anstiftade dem att jag blev nervförfiftad (skalbaggspulver aka Spanish fly) 2022 i Koh Samui. Låg 69 dagar i koma och vaknade total förlamad. Dem fick reda på att jag lever igen och när jag skulle fly till Thailand nu så såg jag scar på planet ner, vilket var tur för då blev jag observant gentemot omgivningen vilket räddade mitt liv i vissa situationer. Jag nyss till ett hvb för att vara "säker, men fick ett suicide pill (cyanid) i medicin koppen. Överlevde men det var knappt, jag har epilepsi och plötsligt började min arm krampa, så då försökte jag varna och informera omgivningen om att en kramp var påväg, fick inte ut ett ljud eftersom cyanid stryper all syretillförsel och några sekunder senare blev jag medvetslös och krampade en längre period.
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP

Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Citera
2025-10-05, 21:45
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberry9705
Jag vet inte helt ärligt, det enda jag har haft och gjort med den är att jag köpte lite ladd vid tre tillfällen 2022. Sedan anstiftade dem att jag blev nervförfiftad (skalbaggspulver aka Spanish fly) 2022 i Koh Samui. Låg 69 dagar i koma och vaknade total förlamad. Dem fick reda på att jag lever igen och när jag skulle fly till Thailand nu så såg jag scar på planet ner, vilket var tur för då blev jag observant gentemot omgivningen vilket räddade mitt liv i vissa situationer. Jag nyss till ett hvb för att vara "säker, men fick ett suicide pill (cyanid) i medicin koppen. Överlevde men det var knappt, jag har epilepsi och plötsligt började min arm krampa, så då försökte jag varna och informera omgivningen om att en kramp var påväg, fick inte ut ett ljud eftersom cyanid stryper all syretillförsel och några sekunder senare blev jag medvetslös och krampade en längre period.
Jävlar dom har alltså riktigt bra grejer, för du är ju helt fucked up fortfarande.
Citera
2025-10-06, 13:44
Medlem
Citat:
Grejen är att det stämmer. Jag kan ladda upp toxicology report från Bangkok hospital. Återkommer,
[url

Här, https://postimg.cc/KRjbkSTV
Senast redigerad av Strawberry9705 2025-10-06 kl. 13:50.
Citera
2025-10-06, 18:17
Medlem
Citat:
[url

Här, https://postimg.cc/KRjbkSTV
B

Citat:
Jag vet inte helt ärligt, det enda jag har haft och gjort med den är att jag köpte lite ladd vid tre tillfällen 2022. Sedan anstiftade dem att jag blev nervförfiftad (skalbaggspulver aka Spanish fly) 2022 i Koh Samui. Låg 69 dagar i koma och vaknade total förlamad. Dem fick reda på att jag lever igen och när jag skulle fly till Thailand nu så såg jag kända figurer på planet ner, vilket var tur för då blev jag observant gentemot omgivningen vilket räddade mitt liv i vissa situationer. Jag nyss till ett hvb för att vara "säker, men fick ett suicide pill (cyanid) i medicin koppen. Överlevde men det var knappt, jag har epilepsi och plötsligt började min arm krampa, så då försökte jag varna och informera omgivningen om att en kramp var påväg, fick inte ut ett ljud eftersom cyanid stryper all syretillförsel och några sekunder senare blev jag medvetslös och krampade en längre period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in