2025-10-04, 10:39
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Okej ja det låter logiskt att det är så. Att vissa kunder är riktigt snygga är ju bara bonus. Då kör du två flugor i en smäll den dagen 😊🙂

Allra bästa blir det om jag är 💯 in the mood. Oftast sker det med de jag haft sex med många gånger.

Oftast med nykomlingar är vi i en slags inlärningsfas, vad kunden gillar, vad jag gillar och vad jag ställer upp på och inte. Bara detta med beröringar, kyssar och samspel. Kan vara lite trevande och stelt första gången, då vi inte känner varandra närmare.

Men det kan vara olika. Är lite som i vanliga livet; vissa klickar jag med bara sådär, 👍andra inte .❌

Interaktion på fint språk.😀
Citera
2025-10-04, 10:56
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Allra bästa blir det om jag är 💯 in the mood. Oftast sker det med de jag haft sex med många gånger.

Oftast med nykomlingar är vi i en slags inlärningsfas, vad kunden gillar, vad jag gillar och vad jag ställer upp på och inte. Bara detta med beröringar, kyssar och samspel. Kan vara lite trevande och stelt första gången, då vi inte känner varandra närmare.

Men det kan vara olika. Är lite som i vanliga livet; vissa klickar jag med bara sådär, 👍andra inte .❌

Interaktion på fint språk.😀

Det låter ändå som att det generellt verkar finnas en fin ödmjukhet mellan köpare och säljare i er bransch. Man förstår att många fördomar om denna känsliga bransch är felaktiga. Yes ödmjukhet och respekt är alltid vinnarna 😊😘
Citera
2025-10-04, 11:00
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Det låter ändå som att det generellt verkar finnas en fin ödmjukhet mellan köpare och säljare i er bransch. Man förstår att många fördomar om denna känsliga bransch är felaktiga. Yes ödmjukhet och respekt är alltid vinnarna 😊😘

Jo, men det tycker jag nog. Kunden är i det skriande behovet att få "avmalt" (som en kund kallade det - ha ha!)😅😂🤣🤣 och situationen ger sig självt s a s.

He needs me.

I need him.

Any port in a storm.
Citera
2025-10-04, 11:05
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Jo, men det tycker jag nog. Kunden är i det skriande behovet att få "avmalt" (som en kund kallade det - ha ha!)😅😂🤣🤣 och situationen ger sig självt s a s.

He needs me.

I need him.

Any port in a storm.

Haha få avmalt 😂😂😅 Mycket bra den ska jag börja köra med. Tack för tipset LA 🤗
Citera
2025-10-04, 21:53
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Haha få avmalt 😂😂😅 Mycket bra den ska jag börja köra med. Tack för tipset LA 🤗

Ha ha!!😅😂🤣

Hade heller aldrig hört uttrycket förr, men jag lär så länge jag lever.

Avmalt. Hur menade han där?

Jösses.😺😺
Citera
2025-10-04, 22:01
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ha ha!!😅😂🤣

Hade heller aldrig hört uttrycket förr, men jag lär så länge jag lever.

Avmalt. Hur menade han där?

Jösses.😺😺

Haha ja det är mycket svårtolkat 😂😂 Det var ändå ett roligt sätt att uttrycka sig det får man ge honom 😄

Var det en yngre eller äldre kund?
Citera
2025-10-04, 22:19
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Haha ja det är mycket svårtolkat 😂😂 Det var ändå ett roligt sätt att uttrycka sig det får man ge honom 😄

Var det en yngre eller äldre kund?

Han var äldre.👴

Får det bara inte att gå ihop.🚫
Citera
2025-10-04, 22:48
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Han var äldre.👴

Får det bara inte att gå ihop.🚫

Få det avmalt haha jag tänker mig honom lite som en norrlänning det låter så 😄 Jaja det var säkert den mannens sätt att försöka ge en komplimang kanske? Han verkar ändå haft lite humor.
Citera
2025-10-04, 23:11
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Få det avmalt haha jag tänker mig honom lite som en norrlänning det låter så 😄 Jaja det var säkert den mannens sätt att försöka ge en komplimang kanske? Han verkar ändå haft lite humor.

Han var från Småland.🦞🥨🍭

Hur känner ni andra för era kunder? Tänker på de ni känner lite extra för. Jag kan ibland förstå vad hans fru / sambo / flickvän fallit för. Därmed inte sagt att jag ser exakt samma som frun gjorde. Det vet jag inget om, men jag brukar för det mesta känna mig så munter efter en lyckad träff. 😁😁

Då kommer sådana här tankar till mig, utan att jag bett om dem.🤤

He.😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-04 kl. 23:50.
Citera
2025-10-04, 23:20
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Han var från Småland.🍭

Hur känner ni andra för era kunder? Tänker på de ni känner lite extra för. Jag kan ibland förstå vad hans fru / sambo / flickvän fallit för. Därmed inte sagt att jag ser exakt samma som frun gjorde. Det vet jag inget om, men jag brukar för det mesta känna mig så munter efter en lyckad träff. 😁😁

He.😺😺

Ja ok men då var han ju från landet i alla fall så lite smårätt hade jag allt i min gissning 😊

Det är ju toppen att du känner dig munter det är du värd tror jag 👍
Citera
2025-10-06, 09:20
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Han var från Småland.🦞🥨🍭

He.😺😺

Jo men jag kan ju fatta vad mina kunders partners har fallit för. Nu träffar jag ju bara stammisar jag verkligen gillar att hänga med så de är kul, lättsamma och charmiga typer liksom. Jag antar att det är det som fick frugan på fall. 😊 Sen kan man ju diskutera hur bra relationen är när mannen går bakom ryggen på sin fru, men jag tror att de flesta av mina kunder lever ganska så bra liv tillsammans med sin partner och det är väl också attraktivt för kvinnan antar jag.

Jag har ingen kund som jag tycker är attraktiv, en förstår jag har varit riktigt stilig som ung. Han ser fortfarande bra ut men närmar sig faktiskt 70 så det är inget jag attraheras av. 🙃

Men jag tänker inte alls ofta på det sättet om mina kunder faktiskt. Däremot har jag genom åren funderat många ggr på det motsatta -- hur i hela friden har en så ocharmig och ful typ lyckats få en fru? 😅

Jag har en kund jag träffade några ggr som nog egentligen är snygg för sin ålder och jag fattar att många tycker han ser bra ut och utåt sett så är nog sjukt trevlig och social så det är nog många som faller för honom antar jag. Mot mig vara han bara konstig och oskön (utan att fatta det själv tror jag) = väldigt oattraktiv.
Citera
2025-10-06, 10:21
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jo men jag kan ju fatta vad mina kunders partners har fallit för. Nu träffar jag ju bara stammisar jag verkligen gillar att hänga med så de är kul, lättsamma och charmiga typer liksom. Jag antar att det är det som fick frugan på fall. 😊 Sen kan man ju diskutera hur bra relationen är när mannen går bakom ryggen på sin fru, men jag tror att de flesta av mina kunder lever ganska så bra liv tillsammans med sin partner och det är väl också attraktivt för kvinnan antar jag.

Jag har ingen kund som jag tycker är attraktiv, en förstår jag har varit riktigt stilig som ung. Han ser fortfarande bra ut men närmar sig faktiskt 70 så det är inget jag attraheras av. 🙃

Men jag tänker inte alls ofta på det sättet om mina kunder faktiskt. Däremot har jag genom åren funderat många ggr på det motsatta -- hur i hela friden har en så ocharmig och ful typ lyckats få en fru? 😅

Jag har en kund jag träffade några ggr som nog egentligen är snygg för sin ålder och jag fattar att många tycker han ser bra ut och utåt sett så är nog sjukt trevlig och social så det är nog många som faller för honom antar jag. Mot mig vara han bara konstig och oskön (utan att fatta det själv tror jag) = väldigt oattraktiv.

Skulle gissa att den sexuella relationen är dålig i de flesta fall. Ibland kanske den är bra, men mannen är ostopplig och ska ha så många kvinnor det bara går.💃x 100.

En del män är större kåtbockar än genomsnittet, känns det som. Häradsbetäckaren Bocken Bruse.🐏 I'm pleased to meet you.😘

Ja, men visst. Är nog så i " vanliga" livet också att jag tänkt' Vad ser hon hos honom"? och tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in